Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSKAUSI 2016

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Mies meni pilkille pakkasella Kyyjärvellä ja sen jälkeen kylmettyneenä viihdytti vaimoaan jääky.... NO NO NO, NYT MENEE HÄRSKIKSI!

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001952855.html

Teinipoika narahti 53. kerran: ajoi 154 km/h Nelostiellä – omistaa vain vanhentuneen mopokortin

Kyseessä oli jo 53. kerta, kun 18-vuotias jäi kiinni ajamisesta ilman ajolupaa kuluneen vuoden aikana.
Miksi hankkia kallis ajokortti, kun ilmankin voi ajaa? Käsittääkseni rikoksentekoväline menetetään valtiolle, joten miksi poliisi ei ota rikoksentekovälinettä eli autoa pois?

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Asianajotoimistotkin teetettänyt ilmaista työtä opiskelijoilla.
Näin olen kuullut tapahtuvan, joskaan en tunne ketään joka moiseen hommaan olisi ryhtynyt. Itse tein opintojeni aikana yhteensä arviolta reilut kolmisen vuotta oikeudellisen alan duunia, josta tasan tasan kuukauden vailla palkkaa. Sekin oli valtion pesti. Ja tuli siitä seitsemän opintopistettä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Näin olen kuullut tapahtuvan, joskaan en tunne ketään joka moiseen hommaan olisi ryhtynyt. Itse tein opintojeni aikana yhteensä arviolta reilut kolmisen vuotta oikeudellisen alan duunia, josta tasan tasan kuukauden vailla palkkaa. Sekin oli valtion pesti. Ja tuli siitä seitsemän opintopistettä.
Jutun mukaan joka toinen tehnyt tai tarjottu palkatonta duunia.

Pitää kaivaa juttu kun on kotona.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.