Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSKAUSI 2016

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Soini on tuominnut jyrkästi Pohjois-Korean ydinkokeenpydinkokeen.

Kyllä nyt varmaan Kim Jong-unia harmittaa kun tuli tuolleen töpättyä ja tulee sanomista.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
ehdotan että nämä ns tie raivo tapaukset laitettaisiin pariksi viikoksi tahdon vastaiseen hoitoon,ja jos uusituis niin pari kuukautta,tällä olisi lääkinällinen vaikutus esim kun potilas kun on pois liikenteestä ja niin edelleen..
Eilen todistin Tampereen keskustassa tapausta, jossa Mercedes-kuski aivan oikein pysähtyi suojatien eteen päästäkseen kävelijät editseen mutta tämäpä oli liikaa takana imeskelleelle, arviolta 160-kiloiselle maasturiautokuskille, joka alkoi tööttäyskonsertin ja kiilasi pienestä raosta oikealta vaarallisesti Mersun ohi. Mersu ajoi maasturin kiinni, kiilasi sivuun ja käveli jututtamaan pullukkaa. Sai luultavasti kuulla kunnians' ja hyvä niin.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Samsung sai hyvän buustin lähteä myymään uutta vehjestä täällä Suomessakin. Miten hemmetissä tuollainen voi mennä tuotekehityksessä läpi?

Samsung on vetänyt kaikki Galaxy Note 7 -puhelimensa pois myynnistä. (AOP)

Finnairin kertoo, ettäGalaxy Note 7 -puhelimet pitää sijoittaa lennolla käsimatkatavaroihin. Sen lisäksi puhelimen pitää olla sammutettu, eikä sitä saa ladata lennon aikana.

Maailman suurin puhelinvalmistaja Samsung kertoi viime viikolla keskeyttävänsä tuoreen Galaxy Note 7 -puhelinmallinsa myynnin räjähtävien akkujen takia.

Galaxy Note 7 tuli myyntiin muun muassa Yhdysvalloissa ja Etelä-Koreassa viime kuussa, ja sitä on myyty miljoona kappaletta.

Finnairin ohjeistus noudattelee Euroopan lentoturvallisuusvirasto EASA:n suosituksia. EASA kehottaa matkustajia myös kertomaan lentohenkilöstölle, jos puhelimen akku kuumenee tai savuttaa.

STT
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
10 asiaa, joita 10-vuotiaan tulisi osata.

Kohtia 4 ja 6 en osaa vieläkään, vaikka olen jo yli 10-vuotias. 10-vuotiaana en käsittääkseni osannut myöskään kohtia 1, 2, 3 ja 9.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4951
Sijainti
Vantaa
Itse lisäisin listalle vielä, nuotion sytyttämisen, tiskauksen, polkupyörällä ajamisen, uimisen sekä tärkeimpänä tietokoneen/puhelimen sammuttamisen.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
10 asiaa, joita 10-vuotiaan tulisi osata.

Kohtia 4 ja 6 en osaa vieläkään, vaikka olen jo yli 10-vuotias. 10-vuotiaana en käsittääkseni osannut myöskään kohtia 1, 2, 3 ja 9.
Meit' oli kerran töissä viisi äijää samassa kopissa. Selvisi, että minä olin meistä ainoa joka oli joskus pessyt pyykkiä ja mä olen meistä lähimpänä kymmenettä ikävuotta.

Tää on kaikkein turhin taito noista:
3. Paketoida

Koska lapset rakastavat lahjojen antamista, he voisivat opetella paketoimaan itse lahjansa. Päiväkoti-ikäiset saattavat tarvita vähän apua.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Veijalaisesta Stockan uusi toimitusjohtaja. Mehe raportoi kohta lisää.
 

Örfil

Guest
Laitetaan näitä varmuuden vuoksi tänne silloin tällöin, että voi sitten sanoa joskus että "mitäs minä sanoin" ;)
Liittyy tavallaan Trump-soppaan, jos "erinäisiä asioita toteutuu".

TalSa
Venäjän rahaministeriö haluaa leikata armeijalta – Putin vastustaa
Reutersin lähteen mukaan valtionvarainministeriö haluaa alentaa puolustusmenoja osana laajempaa leikkausta valtionmenoihin. Ehdotetut menovähennykset eivät koskisi julkisen sektorin työntekijöiden palkkoja tai kansalaisten sosiaalitukija ja eläkkeitä.
Rahaministeriön ehdotusta vastustavat voimakkaasti puolustusministeriö ja turvallisuuspalvelut.
http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2016/09/11/venajan-rahaministerio-haluaa-leikata-armeijalta-putin-vastustaa/20169423/12


SuomenSotilas, FB:n uutisoinnista samasta aiheesta
Esimerkiksi Espanja on kiilannut Venäjän ohi suurempana kansantaloutena sijalle 12. Venäjä olisi valtioiden bruttokansantuotevertailussa vuonna 2016 sijalla 14. kun se vielä 2014 oli maailman 10. suurin kansantalous.
Nämäkin viittaavat vahvasti siihen, mikä on naapurin päällimmäisin prioriteetti: pisneshommelit vai asevarustelu?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös