Antti voisi palkata modetiimiin.Sysmässä on suorapuheinen meisinki. Diplomatia onkin yliarvostettua.
Noh. Armeijassa samassa patterissa oli tyyppi, joka ei tiennyt ko. symboli-sanan merkitystä. Nauroi, kun luuli, että olin keksinyt moisen random-sanan ihan omasta päästäni.Moni kuudesluokkalainen ei tiedä, mitä merkitsee turmeleminen tai mitä ovat yliopisto ja symboli.
Komp1/8, etten ole oikein lain' neandertaali.
Minua huolettaa eniten, että saako tuo mies äitiyspakkauksen.Lännen Media: Raskaana oleva isä synnyttää tiettävästi ensi kertaa Suomessa
Transsukupuolinen isä sai toissa vuonna miehen henkilöllisyystunnuksen. Miesten raskaudet ovat harvinaisia myös maailmalla.
MIES synnyttää kevättalvella Suomessa tiettävästi ensimmäistä kertaa, kertoo Lännen Media. Tuleva isä on neljännellä kuulla raskaana.
Lännen Media kertoo avioparista, jossa raskaana oleva isä on taustaltaan transsukupuolinen. Hänet on määritetty syntyessään naiseksi, mutta hän on käynyt läpi sukupuolen korjausprosessin. Lasta odottava isä sai toissa vuonna miehen henkilöllisyystunnuksen ja hän on elänyt jo vuosia miehenä, LM kertoo.
RASKAUS on LM:n mukaan sujunut hyvin, mutta byrokratia ei ole tunnistanut uudenlaista tilannetta, jossa raskaana olevalla on miehen henkilöllisyystunnus. Lainsäädännöllekin tilanne on vieras.
Myös maailmalla miesten raskaudet ovat harvinaisia. LM:n mukaan amerikkalainen Thomas Beatie oli 2008 maailman ensimmäinen lapsen synnyttänyt mies.
Ole huoleti, ei saa. Lapsi sen saa.https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005399349.html
Minua huolettaa eniten, että saako tuo mies äitiyspakkauksen.
Liukkaria??Lapselle kortsuja ja liukkaria? Noinkohan.
Faijan tuhkat varmaan pyörii kuopassaan tällä hetkellä aika vilkkaasti.Mies ei voi synnyttää ja maailmassa on vain kaksi sukupuolta. Koska näiden mielisairaiden paapominen lopetetaan ja laitetaan laitoksiin joihin he kuuluvat?
Juu ja miehelle hänen eka oma sänky.Lapselle kortsuja ja liukkaria? Noinkohan.
Just oikean mittainen sikiöasentoon niin, että toinen peukku Per Suksessa ja toinen Su Ussa.Juu ja miehelle hänen eka oma sänky.