Eka oli eka gubbe maailmassa ja toka on ruokaketjun omistaja, joka pyrkii ressaksi!Pitäskö miun tuntea nämä hyypiöt, Aatamin ja Salen?
Ny tiiät!
Eka oli eka gubbe maailmassa ja toka on ruokaketjun omistaja, joka pyrkii ressaksi!Pitäskö miun tuntea nämä hyypiöt, Aatamin ja Salen?
Sale on bb-julkkis. Aatamista sen sijaan ei kyllä mitään käryä, muuta kun että aina siitä jaksetaan paskalehdissä kirjoittaa.Pitäskö miun tuntea nämä hyypiöt, Aatamin ja Salen?
Mä puolestani en ole aivan varma ottaisinko mielelläni edes julkikselta turpaan :frank:Ollapa mullakin moinen anekdootti.
Eiks tuo Aatami oo American idolsin voittaja?Sale on bb-julkkis. Aatamista sen sijaan ei kyllä mitään käryä, muuta kun että aina siitä jaksetaan paskalehdissä kirjoittaa.
Siis sen kaupunginosan?Eiks tuo Aatami oo American idolsin voittaja?
Kunnoustautunu viimeaikoina esiintymällä mm. Queensin kera (yhden bliisun kuulin ja yllätävän hyvinhän tuo sen vetäs).
Juu, Lampertti on tossa kuvassa oikeella!Siis sen kaupunginosan?
Pari kertaa eläissäin olen putkaan joutunut. Hirveitä kokemuksia. Mikään ei voi olla kamalampaa kuin herätä suomalaisessa putkassa. Suomalaiselle kotimaassa ainakaan. Ahdistavaa, totaalista nöyryytystä.Muutama ihminen on ainakin saanut ihan hyvän baaritarinan kerrottavakseen. "Menin väliin Adam Lambertin ja Saulin nyrkkitappeluun, sain Lambertilta pataan." Ollapa mullakin moinen anekdootti.
Pitäis kurskilta saada suositus tuosta putkareissusta, kannattaako sellainen?Pari kertaa eläissäin olen putkaan joutunut. Hirveitä kokemuksia. Mikään ei voi olla kamalampaa kuin herätä suomalaisessa putkassa. Suomalaiselle kotimaassa ainakaan. Ahdistavaa, totaalista nöyryytystä.
Toisaalta, kuten Thyella äfbeen puolella totesi, 'vaimon' mottaaminen kännissä on suorastaan suomalainen perinnetapa. Amerikan-vävy alkaa siis oppia.Vapaudenriisto betonilla on varmaan hieman herra Lamberttiakin opettanut. Suomessa ei kannata heilutella siimojaan. Siitä joutuu putkaan.
Saattaa kannattaa tai sitten ei kannata. Kuullaan se kohta. Veikkaan EI.Pitäis kurskilta saada suositus tuosta putkareissusta, kannattaako sellainen?
Juu, kajalit kohilleen ja menoksi.Peesailen Troykkaa että putkasta on vittumainen herätä. Muutenhan toi nyt on peruskuraa. Pariskunta viihteellä ja päissään, tulee kränää ja kun molemmat vielä miehiä niin mitäs pienistä nyrkkitappeluista. Reilu meininki. Pojat vaan vapauteen, krapulakaljoille sopua hakemaan ja huumorilla tosta selviää. Aika pian oppi Lambert härmäläisten tavoille, ei paha!
Kerran 18-kesäisenä tuon ihanuuden itsekin kokeneena peesaan vahvasti :thumbfh:Pari kertaa eläissäin olen putkaan joutunut. Hirveitä kokemuksia. Mikään ei voi olla kamalampaa kuin herätä suomalaisessa putkassa. Suomalaiselle kotimaassa ainakaan. Ahdistavaa, totaalista nöyryytystä.
Olen mäkin kokeillut tuota, mutta pitäisi vaan kurkilta saada nyt tieto, jotta kannattiko hankkia se kokemus.Kerran 18-kesäisenä tuon ihanuuden itsekin kokeneena peesaan vahvasti :thumbfh:
Onko Kurski saanu ylennyksen F1-Forumin putkavastaavaksi?Olen mäkin kokeillut tuota, mutta pitäisi vaan kurkilta saada nyt tieto, jotta kannattiko hankkia se kokemus.
Been there, done that. Helpottava tunne kun ymmärtää missä oikeasti on. Ehkä.Parasta on herätä luullen olevansa putkassa, vaikka todellisuudessa makaa vessan lattialla.