OoPee
Nuori ikäisekseen
No nyt helpotti: Adam ja Sauli vapautettiin
Venäläisessä putkassa en nukahtanut. Vitutti kyllä keskivahvasti.Pari kertaa eläissäin olen putkaan joutunut. Hirveitä kokemuksia. Mikään ei voi olla kamalampaa kuin herätä suomalaisessa putkassa. Suomalaiselle kotimaassa ainakaan. Ahdistavaa, totaalista nöyryytystä.
Onko tämä se ilmoitus, joka otsikoitiin "Hodari etsii nakkia"?Juu, Lampertti on tossa kuvassa oikeella!
Teen topicin. Ei polleja. Kiinnostaa muiden maiden putkareissut.Venäläisessä putkassa en nukahtanut. Vitutti kyllä keskivahvasti.
Putkareissusta voi tulla hittituote, kiitos Kajali-Keijojen. Maksua vastaan katu-uskottavuutta puudeleille, ehkä saisi jonkun poliisin palkattua lisää.
Ei vaan tuo on kuva DVD:n kannesta :frank:Onko tämä se ilmoitus, joka otsikoitiin "Hodari etsii nakkia"?
Huh, helpotus. Pääsevät kodin putkimiehet kotiin jouluksi.No nyt helpotti: Adam ja Sauli vapautettiin
Ymmärrys kehon todellisesta sijainnisti tuli tuolla kerralla vasta seuraavan heräämisen aikaan. Tilanteen kuumottavuutta ei vähentänyt se, että olin Venäjällä.Been there, done that. Helpottava tunne kun ymmärtää missä oikeasti on. Ehkä.
Sauli Koskinen on BB-voittaja ja Adam Lambert sen parempi puolisko.Sauli Koskinen? Adam Lambert? Julkisuuden henkilöitä?
En ole ikinä ennen kuullut/lukenut/ollut tietoinen kummastakaan.
Ok. Kiitos tiedosta.Sauli Koskinen on BB-voittaja ja Adam Lambert sen parempi puolisko.
Mulla tuli kränää yhen kajali-Keijon (ei Knoukan) kans Tuiskulassa joskus 80-luvulla. Käsirautoihin ja putkaanhan siitä joutui, vaikka ei varsinainen akti kerenny vielä edes alkaa. Poliisit jätti mut ja Keijon maijaan, kun menivät kattomaan jotain toista kötinää. Maijan perässä sitten alkoi varsinainen tappelu, joka keskeytyi poliisien tultua takas. Panivat kuitenkin meidät samaan juoppoputkaan, jossa saatiin vietyä taistelu loppuunsa. Ihan hyvin toimittu poliisin puolesta.Putkareissusta voi tulla hittituote, kiitos Kajali-Keijojen. Maksua vastaan katu-uskottavuutta puudeleille, ehkä saisi jonkun poliisin palkattua lisää.
Kyllä se mulle käänty.Kumpi voitti?
Jos tarkoituksena on vaan saada lärvi äänestysystävällisemmäksi, niin vastaava hoituisi kuvankäsittelyllisestikin. Vaikka näin:Putin ennen ja jälkeen:
On sitä kuulemma leikeltykin, mutta tuossa suurimman eron tekee tv-meikki.Putin ennen ja jälkeen:
Ja valo.On sitä kuulemma leikeltykin, mutta tuossa suurimman eron tekee tv-meikki.
Ihan hyvä kuva. Mitä salamaa käytät?