kouvotsvoni
Banjottu
Minulle ei nyt avautunut, että miksi kukaan "vanhakaan" lähtisi ilmaiseksi töihin toiseen paikkaan, kun edellisessä palkallista hommaa.@Mtv3.fi
Eipä mulla muuta.
Minulle ei nyt avautunut, että miksi kukaan "vanhakaan" lähtisi ilmaiseksi töihin toiseen paikkaan, kun edellisessä palkallista hommaa.@Mtv3.fi
Eipä mulla muuta.
Kyllä huomaa, että toi kyökkidiktaattori on Helsingin kattojen yllä. Varmasti ihana esimies.Hämmästyttävä tuore näkökulma. Nuoriso on vellipersesakkia. Samaan aikaan, kun ton kokin mukaan kukaan ei tee ilmaseksi töitä niin vähä siellä sun täällä on vähintään satatuhatta pääasiassa nuorta hemmoa, jotka duunailee työmarkkinatuen suuruisella korvauksella.
Suomesta veroparatiisi:thumbup: Luo työpaikkojakin miljoonia tämä tämmönen.Kokoomus sai sitten tahtonsa läpi ja Suomi ei osallistu EU:n rahoitusmarkkinaveroon vaikka sen piiriin kuuluu yli 90% EU:n taloudesta. Kokoomuksen kantahan on käytännössä se, että tuota veroa ei tulla koskaan saattamaan Suomeen koska sataprosenttista osallistuminen on utopia.
No, ei yllättänyt tämä solidaarisuus pankkirintaman suuntaan kokkareilta.
Oliko peräti HK itse?Onneksi urheiluhournalismi ja lajien ymmärrys on edes vähän kehittynyt siitä, kun esim. Turun Sanomat nimesi Keken "Selittelijä-Kekeksi". TS:ltä puuttui selkeästi kaikki ymmärrys, että ne Keken F1-uran alkuvaiheen autot eivät kertakaikkiaan olleet kilpailukykyisiä voittaja-autoja vastaan.
Mikähän idea tuossakin verossa on? Lisää kustannuksia luotonottajalle, mutta luotonantajat pelaa yhtä härskiä peliä kuin ennenkin. Luotonottajat maksaisivat sitten luotonantajien perseilyjen riskit?Kokoomus sai sitten tahtonsa läpi ja Suomi ei osallistu EU:n rahoitusmarkkinaveroon vaikka sen piiriin kuuluu yli 90% EU:n taloudesta. Kokoomuksen kantahan on käytännössä se, että tuota veroa ei tulla koskaan saattamaan Suomeen koska sataprosenttista osallistuminen on utopia.
Oli.Oliko peräti HK itse?
Oli aika yllättävä tieto tuo HK:n Keke -dissaus. On tainnut oppia läksynsä.HK:n salattu historia, menee ehkä kokemattomuuden ja malttamattomuuden piikkiin?
Itse luen joka ikinen aamu ensiksi Turkkarin HK:n palstan ja sitten vasta Autosportin sivuston + muut. Olen pitänyt saittia hyvin luotettavana, ainakin tähän saakka.
Menee täälläkin ihan oppimisprosessin piikkiin. Nythän tuo on jo aika sisällä lajissa ja jopa piireissä.Oli aika yllättävä tieto tuo HK:n Keke -dissaus. On tainnut oppia läksynsä.
HK:han yhdessä vaiheessa oli todella pahasti Keken kanssa sukset ristissä. Sitten kai kulisseissa tapahtui jotain ja niistä tuli ymmärtääkseni ihan kaverit. Keke mainitsi ihan julkisestikin ainakin kerran Turun Sanomien jutut syyksi määrättyihin suomalaisia dissaaviin sanomisiinsa.Oli aika yllättävä tieto tuo HK:n Keke -dissaus. On tainnut oppia läksynsä.
Itse pidän a) rahoitusmarkkinaveroa hyvänä ja b)jättäytymistä tässä vaiheessa sen ulkoupuolelle myös hyvänä. Tuohon voi liittyä myöhemminkin, mikäli se osoittautuu toimivaksi, mikäli se pelko osoitautuu aiheelliseksi, että toiminta siirtyy sen ulkopuolelle jääviin maihin, niin ei olla hävitty mitään. Katsellaan tuon seurauksia kolmisen vuotta, jos toimii niin liitytään mukaan.Kokoomus sai sitten tahtonsa läpi ja Suomi ei osallistu EU:n rahoitusmarkkinaveroon vaikka sen piiriin kuuluu yli 90% EU:n taloudesta. Kokoomuksen kantahan on käytännössä se, että tuota veroa ei tulla koskaan saattamaan Suomeen koska sataprosenttista osallistuminen on utopia.
Mun mielestä Keke nimettiin "Keskeyttäjä-Kekeksi". Tosin en ole varma, notta oliko nimeävä media just Turun Sanomat. Saattoi olla, että hänet nimettiin molemmiksi ja kahden eri median toimesta?Onneksi urheiluhournalismi ja lajien ymmärrys on edes vähän kehittynyt siitä, kun esim. Turun Sanomat nimesi Keken "Selittelijä-Kekeksi". TS:ltä puuttui selkeästi kaikki ymmärrys, että ne Keken F1-uran alkuvaiheen autot eivät kertakaikkiaan olleet kilpailukykyisiä voittaja-autoja vastaan.
Selittelijä-Keke oli se nimi hälle TS:ssä. Johtui siitä, kun häneltä kerta kerran jälkeen kysyttiin miksei voittanut ja Keke kertoi. Meni selittelyn piikkiin, kun eivät tajunneet vielä lajia silloin TS:ssä.Mun mielestä Keke nimettiin "Keskeyttäjä-Kekeksi". Tosin en ole varma, notta oliko nimeävä media just Turun Sanomat. Saattoi olla, että hänet nimettiin molemmiksi ja kahden eri median toimesta?
Jonkinlaista Keke-vihaa (muistaaksi sattumalta myös Turusta) edusti joku autourheilubloginlainen uutissivusto, ajalta ennen blogeja, jossa joku tyyppi kirjoitti paljon muistaakseni (kotimaistenkin?) junnuluokkien tuloksista pitäen autourheilusivustoaan. Joidenkin mielestä ihan hyvin.Selittelijä-Keke oli se nimi hälle TS:ssä. Johtui siitä, kun häneltä kerta kerran jälkeen kysyttiin miksei voittanut ja Keke kertoi. Meni selittelyn piikkiin, kun eivät tajunneet vielä lajia silloin TS:ssä.
Tietysti se oli TS, joka pilkkasi Kekeä, koska "Leo Kinnunen".Mun mielestä Keke nimettiin "Keskeyttäjä-Kekeksi". Tosin en ole varma, notta oliko nimeävä media just Turun Sanomat. Saattoi olla, että hänet nimettiin molemmiksi ja kahden eri median toimesta?
Jossain mainittiin Kekruusia usein myös Keijo 'minun aikani tulee vielä' Rosbergiksi.Mun mielestä Keke nimettiin "Keskeyttäjä-Kekeksi". Tosin en ole varma, notta oliko nimeävä media just Turun Sanomat. Saattoi olla, että hänet nimettiin molemmiksi ja kahden eri median toimesta?