Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2012-2013

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

markoj

Custom User
Hämmästyttävä tuore näkökulma. Nuoriso on vellipersesakkia. Samaan aikaan, kun ton kokin mukaan kukaan ei tee ilmaseksi töitä niin vähä siellä sun täällä on vähintään satatuhatta pääasiassa nuorta hemmoa, jotka duunailee työmarkkinatuen suuruisella korvauksella.

jjv

Arschloch
Hämmästyttävä tuore näkökulma. Nuoriso on vellipersesakkia. Samaan aikaan, kun ton kokin mukaan kukaan ei tee ilmaseksi töitä niin vähä siellä sun täällä on vähintään satatuhatta pääasiassa nuorta hemmoa, jotka duunailee työmarkkinatuen suuruisella korvauksella.
Kyllä huomaa, että toi kyökkidiktaattori on Helsingin kattojen yllä. Varmasti ihana esimies.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica

Örfil

Guest
Onneksi urheiluhournalismi ja lajien ymmärrys on edes vähän kehittynyt siitä, kun esim. Turun Sanomat nimesi Keken "Selittelijä-Kekeksi". TS:ltä puuttui selkeästi kaikki ymmärrys, että ne Keken F1-uran alkuvaiheen autot eivät kertakaikkiaan olleet kilpailukykyisiä voittaja-autoja vastaan.
Oliko peräti HK itse?

Mangelo

Well-known member
Kokoomus sai sitten tahtonsa läpi ja Suomi ei osallistu EU:n rahoitusmarkkinaveroon vaikka sen piiriin kuuluu yli 90% EU:n taloudesta. Kokoomuksen kantahan on käytännössä se, että tuota veroa ei tulla koskaan saattamaan Suomeen koska sataprosenttista osallistuminen on utopia.

No, ei yllättänyt tämä solidaarisuus pankkirintaman suuntaan kokkareilta.
Mikähän idea tuossakin verossa on? Lisää kustannuksia luotonottajalle, mutta luotonantajat pelaa yhtä härskiä peliä kuin ennenkin. Luotonottajat maksaisivat sitten luotonantajien perseilyjen riskit?

Örfil

Guest
HK:n salattu historia, menee ehkä kokemattomuuden ja malttamattomuuden piikkiin?

Itse luen joka ikinen aamu ensiksi Turkkarin HK:n palstan ja sitten vasta Autosportin sivuston + muut. Olen pitänyt saittia hyvin luotettavana, ainakin tähän saakka.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
HK:n salattu historia, menee ehkä kokemattomuuden ja malttamattomuuden piikkiin?

Itse luen joka ikinen aamu ensiksi Turkkarin HK:n palstan ja sitten vasta Autosportin sivuston + muut. Olen pitänyt saittia hyvin luotettavana, ainakin tähän saakka.
Oli aika yllättävä tieto tuo HK:n Keke -dissaus. On tainnut oppia läksynsä.

Örfil

Guest
No mutta, nythän tämä selvisi: onko nyt niin että Runski on alkanut siivoamaan ja heittää tällä hetkellä pois vuoden -81 Turun Sanomia?

:D

Eli ns. vuosisatasiivous meneillään ;)
Siinä olikin joku siirtolava eilen Tebarilla kun ajelin ohitse.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Oli aika yllättävä tieto tuo HK:n Keke -dissaus. On tainnut oppia läksynsä.
HK:han yhdessä vaiheessa oli todella pahasti Keken kanssa sukset ristissä. Sitten kai kulisseissa tapahtui jotain ja niistä tuli ymmärtääkseni ihan kaverit. Keke mainitsi ihan julkisestikin ainakin kerran Turun Sanomien jutut syyksi määrättyihin suomalaisia dissaaviin sanomisiinsa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kokoomus sai sitten tahtonsa läpi ja Suomi ei osallistu EU:n rahoitusmarkkinaveroon vaikka sen piiriin kuuluu yli 90% EU:n taloudesta. Kokoomuksen kantahan on käytännössä se, että tuota veroa ei tulla koskaan saattamaan Suomeen koska sataprosenttista osallistuminen on utopia.

No, ei yllättänyt tämä solidaarisuus pankkirintaman suuntaan kokkareilta.
Itse pidän a) rahoitusmarkkinaveroa hyvänä ja b)jättäytymistä tässä vaiheessa sen ulkoupuolelle myös hyvänä. Tuohon voi liittyä myöhemminkin, mikäli se osoittautuu toimivaksi, mikäli se pelko osoitautuu aiheelliseksi, että toiminta siirtyy sen ulkopuolelle jääviin maihin, niin ei olla hävitty mitään. Katsellaan tuon seurauksia kolmisen vuotta, jos toimii niin liitytään mukaan.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Onneksi urheiluhournalismi ja lajien ymmärrys on edes vähän kehittynyt siitä, kun esim. Turun Sanomat nimesi Keken "Selittelijä-Kekeksi". TS:ltä puuttui selkeästi kaikki ymmärrys, että ne Keken F1-uran alkuvaiheen autot eivät kertakaikkiaan olleet kilpailukykyisiä voittaja-autoja vastaan.
Mun mielestä Keke nimettiin "Keskeyttäjä-Kekeksi". Tosin en ole varma, notta oliko nimeävä media just Turun Sanomat. Saattoi olla, että hänet nimettiin molemmiksi ja kahden eri median toimesta?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mun mielestä Keke nimettiin "Keskeyttäjä-Kekeksi". Tosin en ole varma, notta oliko nimeävä media just Turun Sanomat. Saattoi olla, että hänet nimettiin molemmiksi ja kahden eri median toimesta?
Selittelijä-Keke oli se nimi hälle TS:ssä. Johtui siitä, kun häneltä kerta kerran jälkeen kysyttiin miksei voittanut ja Keke kertoi. Meni selittelyn piikkiin, kun eivät tajunneet vielä lajia silloin TS:ssä.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Selittelijä-Keke oli se nimi hälle TS:ssä. Johtui siitä, kun häneltä kerta kerran jälkeen kysyttiin miksei voittanut ja Keke kertoi. Meni selittelyn piikkiin, kun eivät tajunneet vielä lajia silloin TS:ssä.
Jonkinlaista Keke-vihaa (muistaaksi sattumalta myös Turusta) edusti joku autourheilubloginlainen uutissivusto, ajalta ennen blogeja, jossa joku tyyppi kirjoitti paljon muistaakseni (kotimaistenkin?) junnuluokkien tuloksista pitäen autourheilusivustoaan. Joidenkin mielestä ihan hyvin.

Mutta Nico Rosbergin F1 Williams-sopimukseen jälkeen repi pelihousunsa ja vähätteli "nicokekenpoikaa" oikein urakalla ja uutisiointi loppui? Jostain tältä forumilta, tosin F1-puolelta, muistan bonganneeni tuon harvinaisen katkeran palstanpitäjän palstaan linkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jossain mainittiin Kekruusia usein myös Keijo 'minun aikani tulee vielä' Rosbergiksi.