markoj
Custom User
Ehdotan, että lukotetaan Alppu perusteellisesti. Kaikki voittaa.Perusta, ehdota ja lukota. Ja Alppu voittaa.
Ehdotan, että lukotetaan Alppu perusteellisesti. Kaikki voittaa.Perusta, ehdota ja lukota. Ja Alppu voittaa.
Kannatetaan!Ehdotan, että lukotetaan Alppu perusteellisesti. Kaikki voittaa.
Ei. Eiköhän tuolta melkein kenen vaan suomalaisuroon mukaan jotain tarttuisi, jos avoimin lompakoin liikkeellä on. Thaimorsiamista luin just iltapulusta juttua muutama viikko sitten ja kertoivat, että monesti niille naisille on järkytys, ettei se äijä olekaan kotimaassaan niin varakas kuin on lomareissulla annettu ymmärtää ja toisaalta äijille on järkytys, ettei riitä sen emännän elättäminen vaan pitäis morsmaikun suvullekin lähettää säännöllisesti rahaa. Lie sama juttu afrikkalaisten kanssa.Lyön 100 rupiaa jjv:n kanssa vetoa että:
- 2013 Tauskilla tulee olemaan joku medioissa mainittu gambialaismorsian
- Tauski tuo sen morsiamen Suomeen heinäkuuhun mennessä
Tuliko veto?
Siinä on se etu, että tummassa ihossa ei mustelmat näy niin helposti.
Minua kummastuttaa kyllä se tuossa että miksi asiasta ei ole tehty härkästä silloin kuin olisi pitänyt?Siinä on se etu, että tummassa ihossa ei mustelmat näy niin helposti.
Myöhäistä. Kokous on päättynyt.Vastustan.
Jaaha. Siinä tapauksessa menen pois. Kokonaan pois.Myöhäistä. Kokous on päättynyt.
Elä me.Jaaha. Siinä tapauksessa menen pois. Kokonaan pois.
Kumpikaan noista naisista ei järin luotettavalta tunnu julkikuvan perusteella. Kai Tauski tuollaisesta jonkun kunnianloukkausjutun vois nostaa. Kahden ihmisen sana vastaan kahden ihmisen sana, eikä mitään todisteita.Minua kummastuttaa kyllä se tuossa että miksi asiasta ei ole tehty härkästä silloin kuin olisi pitänyt?
En ole Taukin puolella missään mielessä, mutta on niin helppoa erotilanteessa tai jälkikäteen kertoa pahoinpitelyjuttuja, joita ei voi enää jälkikäteen todistaa.
Jos pahoja asioita tapahtuu, ne pitäisi selvittää heti, ei 20 vuoden päästä.
Erotilanteessa naiset voivat joskus käyttäytyä hyvin julmasti ja suorastaan puhua valheita. On kokemusta.
Tommosestako tässä tapauksessa on kysymys?Minua kummastuttaa kyllä se tuossa että miksi asiasta ei ole tehty härkästä silloin kuin olisi pitänyt?
En ole Taukin puolella missään mielessä, mutta on niin helppoa erotilanteessa tai jälkikäteen kertoa pahoinpitelyjuttuja, joita ei voi enää jälkikäteen todistaa.
Jos pahoja asioita tapahtuu, ne pitäisi selvittää heti, ei 20 vuoden päästä.
Erotilanteessa naiset voivat joskus käyttäytyä hyvin julmasti ja suorastaan puhua valheita. On kokemusta.
Joo, on kuulemma hakannut naisia ja sen oma poikakaan ei muista että sellaista olisi koskaan tapahtunut.Tommosestako tässä tapauksessa on kysymys?
Tauskilla on vissiin (ainakin) kolme ex-akkaa ja kaikkien kanssa lapsi/lapsia. Kahden viimeisimmän kanssa on huoltajuuskiistaa ja ne on ruvenneet syyttämään Tauskia pahoipitelyistä. Ekasta liitosta oleva aikuinen poika joka on koko ajan asunut isänsä luona ei ole nähnyt mitään pahoinpitelyitä.Tommosestako tässä tapauksessa on kysymys?
Tossa tilanteessa esitetyt turpaavetokortit haiskahtaa aika lailla.Tauskilla on vissiin (ainakin) kolme ex-akkaa ja kaikkien kanssa lapsi/lapsia. Kahden viimeisimmän kanssa on huoltajuuskiistaa ja ne on ruvenneet syyttämään Tauskia pahoipitelyistä. Ekasta liitosta oleva aikuinen poika joka on koko ajan asunut isänsä luona ei ole nähnyt mitään pahoinpitelyitä.
Tossa tilanteessa esitetyt turpaavetokortit haiskahtaa aika lailla.
ILNaisten mukaan väkivalta alkoi molemmissa liitoissa jo hääyönä.
- Molemmat morsiamet ovat nukkuneet koko hääyönsä. Minä olen juhlinut ihan muiden ihmisten kanssa. Virpi oli ihan eri mökissäkin nukkumassa, vietin sen hääyön toisten naisten kanssa, Iltalehden tavoittama Tauski vastaa 7 päivää -lehden väitteisiin.