Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / TALVIKAUSI 2013-2014

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Se joko on tasa-arvoa tai sitten ei, riippuen mikä sukupuolijakauma kansanedustajien avustajissa/taustahenkilökunnassa ylipäätään on.
Ei ole. Tasa-arvoisessa tilanteessa palkattavan henkilön muut ominaisuudet kuin sukupuoli ratkaisee.

jjv

Arschloch
Se joko on tasa-arvoa tai sitten ei, riippuen mikä sukupuolijakauma kansanedustajien avustajissa/taustahenkilökunnassa ylipäätään on.
Mutta onko sillä väliä vaikka ne olis kaikki miehiä tai kaikki naisia?

markoj

Custom User
Sovitaanko sillai, että edustajat on miehiä ja avustajat naisia niin molempien sukupuolien vahvuudet tulee käytettyä tasapuolisesti.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ei ole. Tasa-arvoisessa tilanteessa palkattavan henkilön muut ominaisuudet kuin sukupuoli ratkaisee.
Totta kai oletus on se että valinta tehdään pätevien hakijoiden väliltä. Jokaisessa työnhakutilanteessa vaikuttavat kuitenkin muutkin tekijät kuin objektiivinen pätevyys.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olisi saanut olla enemmän pakkasta kun lapset jätettiin ulkosalle ja kun tuo Ruohonen-Lerner-Pirkko syrjätetty persujen eduskuntaryhmän johdosta, niin varmaan siinä ollut taustalla tasa-arvonäkemykset takana mihin persuissa totuttu.

jjv

Arschloch
Olisi saanut olla enemmän pakkasta kun lapset jätettiin ulkosalle ja kun tuo Ruohonen-Lerner-Pirkko syrjätetty persujen eduskuntaryhmän johdosta, niin varmaan siinä ollut taustalla tasa-arvonäkemykset takana mihin persuissa totuttu.
No persuthan on kaikki vähä sellasia pakkaseen ilman pipoa jätettyjä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Totta kai oletus on se että valinta tehdään pätevien hakijoiden väliltä. Jokaisessa työnhakutilanteessa vaikuttavat kuitenkin muutkin tekijät kuin objektiivinen pätevyys.
Totta, naisilla muodollinen pätevyys on parempi.

DW

2009-2016
Mä en nää tossa tuomiossa kyllä mitään kukkahattuilua. Kuka helvetti jättää kuusivuotiaat yksin jonnekin bussipysäkille, riippumatta siitä kuinka paljon ne riehuu.
"Nyt mukulat, tuo kamera tässä autossa menee suoralla yhteydellä Korvatunturille"

...jaa mut kai tuostakin sakot tulee ja luvat menee.

*soittaa poliisit*

(tää on nykyaikaa)

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Kylmettymisen vaaraa ei vissiin oo ollut, mutta kyllä mulla itselläni olisi kohtuu korkea kynnys jättää esikouluikäisiä keskenään yhtään mihinkään.
No sitten sulla on kyllä asenteet hieman hakusessa. Ei se 5 minuutin pieni jäähdyttely harmia aiheuta lapsille (olen katsos itsekkin joskus ollut lapsi) .
Eipä tarvi lapsia kyllä hankkiakkaan, kun meno on niin naurettavaa nykyään. Vähä jos jöötä pitää, niin heti on kaikenlaiset maailman"parantajat" niskassa.
Mitä enemmän sitä lapsien traumatomisoitumista lööpitetään, sitä huonommaksi tilanne menee. Ei kaikesta traumoja jää vaikka kovasti monet yrittävätkin sitä asiaa eteenpäin ajaa.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Henk koht hieman ihmettelen, että vieras aikuinen ei osaa sen verran ärähtää, että kaksi pikkupoikaa säikähtäisi hiljaiseksi.
Siitä voi tulla traumoja joten ei saa ärähtää

Edit: ja ennen ku joku tulee sanomaan, että olisi pitänyt viedä kotiin, niin on niillä taksikuskeillakin aikataulut ja joku haloo siitäkin olisi syntynyt, kun "meidän lapset odotti taksia x-minuuttimäärän siksi koska naapurin lapset eivät osanneet käyttäytyä. Ei tämä ole oikeudenmukaista, me hoidetaan ja kasvatetaan meidän lapset oikein joten miksi he joutuvat kärsimään, kun tämän ja tämän lapset eivät käyttäydy jne jne jne "

Viimeksi muokattu:

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Vaikka oletkin näin ainutlaatuinen, niin älä kuitenkaan jätä toisten ihmisten alle kouluikäisiä lapsia yksin kadunvarteen.
Bussipysäkille katoksen alle... Eikä se nyt ole mitenkään kovin ainutlaatuista, että selviää kevyessä pakkasessa 5 minuuttia rauhoittumassa ja vähän miettimässä tai no ehkä se nykyään on, mutta eipä tuo ainakaan ollut joskus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.