Puolelta saunaan.Mitä helvettiä. Lähtikö jengi saunatauolle??
Tulin jo.Puolelta saunaan.
Nämä on menneen talven Lumia.Tekis mieli kaivaa Mosse naftasta ja sanoa muutama sana Put... siis separistien touhuista, mutta olkoon.
Vai oisko sittenkin käynyt niin, että se on ruvennu kirjoittamaan muistakin aiheista, koska sä ja Jone?Huomatkaa, että eräs tietty nimimerkki on lakannut kokonaan kirjoittamasta kun mä ja Jone.
Kertonee hyvin putinistitasostaan...
Joo, niin oon.Vai oisko sittenkin käynyt niin, että se on ruvennu kirjoittamaan muistakin aiheista, koska sä ja Jone?
Selkeämpää olisi todeta, että ilman maahanmuuttajia työvoiman määrä pienenisi noin 20 000 ihmisellä vuodessa.Edelleenkin logiikka selvä. Kouvon parannus: "työvoiman menettämisestä" ei mielestäni eroa oleellisesti "työikäisten menettämisestä", jotka ovat iältään molemmissa tapauksissa jotain väliltä 18-75. (alku- ja loppuiät epämääräiset)
Selkeämpi olisi "Ilman maahantulijoita menettäisimme eläkkeelle noin 20 000 ihmistä vuodessa." tai "Ilman maahantulijoita menettäisimme eläkkeelle noin 20 000 vuodessa."
Mutta joo...koko homman kyseenalaistaminen yhden sanan vuoksi. Mitä se sitten on...nooh...enpä sano tai kirjoita mittään.
Ai kuka?Nämä on menneen talven Lumia.
Huomatkaa, että eräs tietty nimimerkki on lakannut kokonaan kirjoittamasta kun mä ja Jone.
Kertonee hyvin putinistitasostaan...
Joo-o.Keskinen tarttuu nyt äärimmäiseen keinoon saadakseen Janen esiin piilopaikastaan.
- Kun rakkaani löytyy, on Mariani miljonääri. Kun puolisoni löytyy, kilahtaa Maria-tyttäreni tilille miljoona euroa, Vesa Keskinen lupasi sivuston kautta.
Ei nyt ihan ensimmäisenä siltä kuulosta:Jane-rakas katosi, Vesa Keskinen menetti puhekykynsä
Joo-o.
Järkyttävä löytö: Nainen asui kuolleen miehensä kanssa
Tästä tuli mieleen naapurin kertoma juttu. Yksi kyläläinen oli KUULEMMA pitänyt kuollutta vaimoaan talossa jokusen viikon, ennen kuin ilmoitti menehtymisestä eteenpäin, että sai vielä seuraavan kuun eläkkeen haettua. Tiedä sitten olisko tässä jotain samankaltaista fiilunkia taustalla vai ei.
- Poliisi sanoi myös, että asunnossa olisi pian ollut kaksi ruumista, sillä nainen oli ilmeisesti jo sen verran huonossa kunnossa eikä hänellä ollut oikein ruokaakaan.
En mä kovin tosissani niin uskonutkaan. Tietäähän sen, että kun kerrostaloasunnon lämpimässä joutuu kalmoa pitämään, niin haisemaanhan se alkaa.Ei nyt ihan ensimmäisenä siltä kuulosta:
Sama asia kerrostalon varastokopin kanssa.En mä kovin tosissani niin uskonutkaan. Tietäähän sen, että kun kerrostaloasunnon lämpimässä joutuu kalmoa pitämään, niin haisemaanhan se alkaa.
Julkisuushuoraus on aika haisevaa hommaa kanssa ja sitähän Tuurissa harrastetaan hyvin ahkeraan.En mä kovin tosissani niin uskonutkaan. Tietäähän sen, että kun kerrostaloasunnon lämpimässä joutuu kalmoa pitämään, niin haisemaanhan se alkaa.
Kiitos Hartsa!Tänään vissiin Kreikassa vaalit, jonka tulos voi ehkä tehdä EU:lle jotain tai sitten ei, varsinkin jos tulos on joku toinen kuin jos ei olisi. Riippuu tietysti vielä siitä että.
Elämme jännittäviä aikoja.