Örfil
Guest
Täytyypä kaivaa vanhat biisiraakileet vintiltä esille ja katsoa että teinkö minä, kuulostaa jotenkin tutulta...Harmittaa kun en 80-luvun punkvuosina tehnyt kappaletta "Jumala siunaa Kekkosta".
Täytyypä kaivaa vanhat biisiraakileet vintiltä esille ja katsoa että teinkö minä, kuulostaa jotenkin tutulta...Harmittaa kun en 80-luvun punkvuosina tehnyt kappaletta "Jumala siunaa Kekkosta".
Niin onhan se kiva että ovat saaneet saaneet nauttia jatkuvasti parantuneista yhteiskunnan palveluista, palkoista, työoloista ja eläkkeistä. Sitten jättivät laskun lapsilleen ja lapsenlapsilleen, joita on valitettavan vähän siitä syystä että suuret ikäluokat käyttivät eivät kauheasti lapsia hankkineet (syntyvyys on nyt suurempi kuin 70-luvulla.Eläköityneet ja eläköityvät suuret ikäluokat ovat kasvattaneet hyvinvointiaan samaa tahtia kuin valtionvelkaa. Johtopäätösten aika.
Tein saman havainnon jo aikoja sitten. TOOK.Eikös eläkeläisiä ole kyykytetty?
http://www.etk.fi/tiedote/elakelaisten-toimeentulo-kehittynyt-myonteisesti/
Korotetaan eläkemaksuja työssäkäyvillä.Eläköityneet ja eläköityvät suuret ikäluokat ovat kasvattaneet hyvinvointiaan samaa tahtia kuin valtionvelkaa. Johtopäätösten aika.
Loiri laulanee myös satavuotisjuhlissa. Ynpyrä sulkeutuu.
Luin oikein.Minut on kiinnitetty kahleista kattoon roikkumaan.
Ikää 27 ja lukutaito noin heikolla tolalla. *suuttuu ja sanoo pahasti*Luin oikein.
Tommoset pitäisi viedä saunan taakse vaikka pesemään ikkunaa.Olet ornari.
Mulle ja Alpulle kilpailukykyinen Ferrari!Näppis olisi liekeissä, mutta en jaksa romaania kirjoittaa. EMU-puskurin tapaisessa olisi 6 miljardia euroa ylimääräistä rahea ja sitä saisi käyttää mm eläkemaksujen alentamiseen, mutta ilmeisesti ei ole tarvista moiselle kikylle, kun antavat olla...
http://www.tela.fi/tyoelakerahan_kiertokulku
Itselläni olisi tietty parhaat ideat noiden miljardien pyörittelylle, mutta kaivelen ne esille sitten joskus 2030-luvulla.
Montako vuotta Kimi on tuolla tahkonnut ja yksi kuppanen mestaruus plakkarissa. Meille ei ole annettu edes mahdollisuutta vielä näyttää Närhen eguja tuolla.:nope::nope:Jos ne nyt ensin edes Kimille tekis kilpailukykysen!
No hyvä. On tässä Alpun kanssa väännetty rattia kuin rättiäEn minä teitä mitenkä tarkottanu vähätellä. :frank:
Ferrari ei oikein vaan saa aikaseks voittaja-autoa, tekisivät sellasen ensin.
Öööh...ihan kaikki.Mikä voisi mennä pieleen?
Mahtava toimittaja. Odotan että joku tajuaa missionsa ja nousee samalle tasolle.Kuukausiliitteessä on joulukuussa kuolleen Ilkka Malmbergin viimeinen juttu punaisesta hiehosta. Mies kuoli kesken virkkeen.