Albert Oil
Hippi ja juntti
Olet enämpi Uutisvuoto-miehiä?Ei. Molempiin.
Olet enämpi Uutisvuoto-miehiä?Ei. Molempiin.
Katselen myös Hesarin Uutisraporttia.Pitäisköhän alkaa katsomaan Noin viikon uutisia? Toihan oli ihan hauska.
Ok, kiitos korjauksesta.Ei. Molempiin.
Olen enemmän Seinfeld-miehiä. Jos haluan huumoria katsella.Olet enämpi Uutisvuoto-miehiä?
Olen enemmän Seinfeld-miehiä. Jos haluan huumoria katsella.
Oho. En jaksa lukea linkkejä, voitko tiivistää mistä noin paha viha johtuu?
Juuri tovi sitten oli puhelimessa kaverin kanssa juttua aiheesta.Oho. En jaksa lukea linkkejä, voitko tiivistää mistä noin paha viha johtuu?
Seinfeld-sarjan tiedän nimeltä. Koskaan en ole viittä sekuntia pidempään tuota katsonut. Enkä katso.Olen enemmän Seinfeld-miehiä. Jos haluan huumoria katsella.
Onneksi olkoon.Seinfeld-sarjan tiedän nimeltä. Koskaan en ole viittä sekuntia pidempään tuota katsonut. Enkä katso.
Hyvä. Varsin nerokas sarja monella tasolla.Seinfeld-sarjan tiedän nimeltä. Koskaan en ole viittä sekuntia pidempään tuota katsonut. Enkä katso.
En hänen tekemisistään mitään tiedä muuta kuin pidin hyvänä käsittääkseni hänen toimestaan aikaansaatua televisiolupamuutosta. Maksu peritään verojen yhteydessä, eikä erillistä luparevohkaa ole.Krista Kiuru saa aika paljon ****** niskaan.
En ole samaa mieltä.Seinfield on Frasierin ohella parasta, mitä televisiosta on koskaan tullut.
Tulihan noitakin joskus katseltua, muttei enää kiinnostaisi. Brittikomediat on parempia.Seinfield on Frasierin ohella parasta, mitä televisiosta on koskaan tullut.
Olen samaa mieltä.En ole samaa mieltä.
Juu, enpä ota minäkään sen kummemmin kantaa Kiurun tekemisiin.En hänen tekemisistään mitään tiedä muuta kuin pidin hyvänä käsittääkseni hänen toimestaan aikaansaatua televisiolupamuutosta. Maksu peritään verojen yhteydessä, eikä erillistä luparevohkaa ole.
Noiden tämän päivän lehtijuttujen mukaan vaikuttaa melkoiselta pyrkyriltä, mutta tiedäppä tuota.