Örfil
Guest
Oijoi, nyt on tuttu näky. Tuollainen metalliranneke yhdistettynä mopolla ajeluun talvella pilasi ranteeni niin, ettei siinä voi pitää mitään kylmää enää ikunas!
Oijoi, nyt on tuttu näky. Tuollainen metalliranneke yhdistettynä mopolla ajeluun talvella pilasi ranteeni niin, ettei siinä voi pitää mitään kylmää enää ikunas!
Taantuneet käyttää taskukelloa, edistyneet rannekelloa.Nyt on pojat ihan hakoteillä. Eihän rannekellosta ole aikaa katsottu moneen ikään..
Nyt olet ihan hakoteillä. Mistä lähtien statussymbolin on täytynyt olla käytännöllinen?Nyt on pojat ihan hakoteillä. Eihän rannekellosta ole aikaa katsottu moneen ikään..
Pitäiskö sun laittaa kuulokkeet päähän ja kunnella jotain hyvää musiikkia?Olen jättäytynyt kelloa käyttävän maailman ulkopuolelle.
Ehm, mitähän mie just sanoin..Nyt olet ihan hakoteillä. Mistä lähtien statussymbolin on täytynyt olla käytännöllinen?
Haukuit Kohosts homoksi.Ehm, mitähän mie just sanoin..
Nose. Homo-Kohoin.Haukuit Kohosts homoksi.
Nyt ois peliliike soittaa Salmisen Petrille Palmasin Lasiin: "Ole Pete huoleti, vaimosi ei ole yksin." Ja helisyttää kulkusia perään.Petri Salminen joutui soittelemaan nyt sukulaisille, että joulu on peruttu.
- Asumme Joutsassa ja Helsingistä on tulossa sukulaisia meille. Vanhemmat ovat järjestäneet jotain joulunviettoa. Soitin kaikille että meidän oven taakse ei tarvitse lähteä. Vaimo on yksin kotona ja minä täällä kahden lapsen kanssa.
Totta mooses. Outlookin kaikki jubatsut helistää myös kännykässä. Se on kätevää, koska kaikkia tapahtumia voi muokata/lisätä niin kännykästä kuin netin kautta ja ne synkronoituu keskenään automaattisesti.Käyttääkö muut kännykän kalenteria ja merkkaa tapahtumapaikat?
Oleellisimmat kohdat alleviivattu. Näin joulua juhlittiin Vantaalla. On tää kyl iha mesta paikka.Perinteinen suklaa-ale sai makeanhimoiset vantaalaiset jälleen liikkeelle. Ilta-Sanomien mukaan sekaan mahtui kuitenkin epäasiallista käyttäytymistä.
Kyseessä oli K-Citymarket Jumbon perinteinen aattoaamun tempaus, jossa kaupan loput joulusuklaat myydään 50 prosentin alennuksella. Kello oli aamuseitsemän, kun kaupan ovet avattiin.
Alkoi melkoinen ryysis, joka ei kuitenkaan sujunut IS:n mukaan kaikilta asiakkailta kovinkaan mallikkaasti. Lehden mukaan osa asiakkaista muun muassa etuili ja nahisteli, jotta he saisivat haluamansa suklaarasian.
Myös helsinkiläinen Aino Korhonen oli paikalla heti aamuseitsemältä. Hän kertoo lehdelle, että suurin osa ihmisistä käyttäytyi hyvin, mutta osan holtti ei pitänyt.
– Oli ihmisiä, jotka sukelsivat sinne saadakseen parhaat suklaat, ja toiset taas repivät heitä pois sieltä. Ihmiset tuuppivat toisiaan ja toivottelivat sarkastisesti hyviä jouluja, Korhonen kertoo lehdelle.
MTV Uutiset soitti Jumbon K-Citymarkettiin, josta vahvistetaan, että kaupalla oli hulinaa heti aattoaamusta.
– Siellä oli ennen seitsemää pitkät jonot jo oven takana parkkihallissa. Arviolta 200 ihmistä oli paikalla heti aamusta, myymäläpäällikkö Joona Latvasalo kertoo MTV:lle.
Myymäläpäällikkö kertoo, ettei itse havainnut aamulla epäasiallista käytöstä, kuten nahistelua tai etuilua.
– Paljon oli väkeä paikalla, mutta ei siellä mitään paniikkia syntynyt. Olin itse suklaarasioiden vieressä koko ajan, enkä havainnut mitään kahinointia tai asiatonta käytöstä, Latvasalo toteaa.
Latvasalon mukaan aattoaamun suklaa-alennus on pitkä perinne, jota asiakkaat odottavat.
– Selvästi huomasi, että ihmiset tulivat hakemaan suklaata. Parhaimmillaan kaupasta poistuttiin kärryt täynnä suklaamakeisia, Latvasalo naurahtaa.
Varusmiesliitto perusteli siviileissä lomallelähtöä sillä että on turvallisuusuhka ja joutuvat ivailun kohteeksi.
”Nyky-Rokka” ei kestä kuittailua aamukasaksi tai TJ-luvusta?
KompYlireagointia.
Köyhät jonottaa.https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/is-ihmiset-tappelivat-suklaarasioista-vantaalla-aattoaamun-suklaa-alennus-nakyi-ylilyonteina/6708004#gs.Z=WebhI
Oleellisimmat kohdat alleviivattu. Näin joulua juhlittiin Vantaalla. On tää kyl iha mesta paikka.