kouvotsvoni
Banjottu
Tilanne. Kävelet pitkin katua ja kuralätäkössä näkyy raha. Minkä kokoinen rahan pitäisi arvoltaan olla, että noukkisit sen ja pistäisit putsattuasi taskuun (tai veisit löytötavaratoimistoon tms)?
Lisäsin toimeksiantoon sanan "arvoltaan".Sen kokoinen, että sen ylipäätään huomaa sieltä lätäköstä.
Kyllähän se raha aina kelpaa. Kerran löysin nurmikolta vihertyneen vitosen. Menin kiskalle ja ostin ranskiksia sillä.Lisäsin toimeksiantoon sanan "arvoltaan".
Teekkö koskaan niin, että kun pultsari pyytää euroa, sanot sille että "Saat koko kakskymppisen kun syöt tuon koiranpaskan tosta"?20cnt, ne kun käyvät pelikoneisiin ja parkkimittareihin.
Sit tuon heikomman aineksen suhteen pidän joskus hauskaa. Ne juoksevat pienten prikkojenkin perässä.
Heh. Itse olen noita ihan pikkukolikoita ottanut talteen osittain sillä ajatuksella, että jos joskus tarvitsee prikkaa, niin voi sellaiseen hiluun porata reiän ja viola, prikka on valmis.Sit tuon heikomman aineksen suhteen pidän joskus hauskaa. Ne juoksevat pienten prikkojenkin perässä.
Just ton takia kaikki hinnat ja summat kantsii muuntaa markoiks ja jeesustella kuinka paljon on tuotteiden hinnat nousseet.Niin se rahantaju on mulla näemmä hämärtynyt euron myötä. Kyllä mä markka-aikaan sentään vaivauduin kympinkin nostamaan jos sellanen maassa näky. Nyt ei kyllä kakseuronen kiinnostais lain.
Kahvikuppikin maksoi ennen viis markkaa ja nyt Pyryfille heitit samanmoisesta 200 euroa. Mitälie mummon markkoina.Uijjumalauta.
Tajusin just että pieni moottoripyörä maksaa yli 70 000 mummoa.
Ei v***u! Seitkööt donaa!
Mieti mitä sillä sai markka-aikaan!
en, sen sijaan voin ostaa hänelle sen bussilipun. Ei oo kelvannu niinä parina kertana, kun tarjottu on. Siellä odotteli vielä seuraavallakin vkolla sitä bussia.Teekkö koskaan niin, että kun pultsari pyytää euroa, sanot sille että "Saat koko kakskymppisen kun syöt tuon koiranpaskan tosta"?
Tuskin se hirveän syvä on, jos raha näkyy..ja oletetaan, että se lätäkkö on kuraa eikä kirkasta vettä.Riippuu kuinka syvästä kuralätäköstä on kyse.
Sama. Paitsi, että markka-aikana se pienin toimenpiteitä herättävä raha oli 1 markka nykyään 1 euro. Toisaalta toi vitosen seteli aiheuttaisi kuitenkin vähän harkintaa, kun se kurainen seteli on kuraista kolikkoa vittumaisempi puhdistaa.Niin se rahantaju on mulla näemmä hämärtynyt euron myötä. Kyllä mä markka-aikaan sentään vaivauduin kympinkin nostamaan jos sellanen maassa näky.