Heh, hetken mietin, että puhutaanko tässä edelleen akankannosta..Ruottilla kolme hopeeta. Venäjällä ollu ties kuinka kauan toi sama juttu, että tulee paljon mitaleja, mutta aika vähä kultia.
jos muut maat saisi edes pari kuukautta aikaa treenata näitä lajeja niin vähiin jäisi Suomenkin mitalisaldot.Minä olen sitä mieltä, että akankanto, muurahaispesässä istuminen, kännykänheitto, saappaanheitto, pesäpallo ja itikantappaminen pitää ottaa mukaan olympialaisten ohjelmaan, koska niistä lajeista Suomikin saisi takuuvarmasti kultamitaleja ja jopa kolmoisvoittoja.
Siinä on olympialaisten ylihehkutetuin laji. Juoksevat muutaman sekunnin suoraan eteenpäin. Juoksisivat edes samalla radalla niin nähtäis vähän kontaktia. En aio katsoa.Tänään sitten miesten 100m!
Aika lohdutonta puhetta.Niemi-Nikkola antoi ymmärtää YLEn haastattelussa erityisesti uintiin liittyen, että menestyksellä ei ole niinkään väliä, vaan sillä, että tv-katsojat näkevät mahdollisimman monen suomalaisen suorituksia olivatpa ne sitten minkä tasoisia tahansa.
Ei tässä mitään maata kaatavaa tapahtunut. Harvemmin jälkilähetyksiä itsekään seuraan, mutta nyt tuo sattui juuri alkamaan passelisti juuri luettuani tuloksen täältä. Kyllähän minä brittien ottelun olisin saattanut jälkilähetyksenä katsoa, mutta siirryinkin sitten Lord of the Ringsin pariin, jota olen tässä yömyöhällä katsellut levyn per ilta.Sori.
Itse en juurikaan seuraile jälkilähetyksiä joten en osaa ottaa huomioon niitä jotka haluavat säilyttää jännityksen.
No jaa, ehkä nuorison lajiharrastuksen kannalta. Tulevaisuuden toivojen lähettäminen on perusteltua kisakokemuksen takia, Seppälän tapauksessa taas kyseessä on koko kansan suosikki (ja monille ainut tämänhetkinen kilpauimari, jonka tietävät). Nuortenkin idoli siis.Niemi-Nikkola antoi ymmärtää YLEn haastattelussa erityisesti uintiin liittyen, että menestyksellä ei ole niinkään väliä, vaan sillä, että tv-katsojat näkevät mahdollisimman monen suomalaisen suorituksia olivatpa ne sitten minkä tasoisia tahansa.
Toivotaan nyt kuitenkin, että Leena juoksee maratonilla sadan parhaan joukkoon ja kerää samalla arvokasta kisakokemusta 36-vuotiaana.Jotenkin on viime aikoina jäänyt sellainen fiilis, etteivät monet suomalaiset edes halua pärjätä, vaan pelkkä osallistuminen riittää. Noudattavat siis kirjaimellisesti olympia-aatetta.
Näyttää vieläkin tosi hyvältä, eroa kakkoseen neljännellä käännöksellä 27 sekuntia. Kilpailua johtava espanjatarkin vasta yhdeksäntenä.Petäjä ensimmäisellä merkillä 8 sekunnin johdossa. :thumbup: