Itse vedin tänä vuonna Joroisen puolikkaan läpi kusematta kertaakaan. Otsassa oli kyllä aika iso kupla jo juoksuun lähtiessä.Eivät tainneet kertaakaan pysähtyä? Toki sateinen keli kasteli kisa-asut , joten ehkäpä vähän lorauttivat salaa?:doubtful:
Itse vedin tänä vuonna Joroisen puolikkaan läpi kusematta kertaakaan. Otsassa oli kyllä aika iso kupla jo juoksuun lähtiessä.Eivät tainneet kertaakaan pysähtyä? Toki sateinen keli kasteli kisa-asut , joten ehkäpä vähän lorauttivat salaa?:doubtful:
no eipä Seppälästä enää juuri odotuksia ollu.Mielummin mä kuseskelusta juttelen, kuin Seppälän 200 metrin vaparista.:thumbfh::nope:
Rugby?- Onhan siellä niitä rugbyjoukkueita sun muita tällaisia erilaisia joukkuelajeja. Sieltä varmasti he iskevät tyttöjä, ja olen itsekin joutunut kohteeksi, mutten ole mennyt näihin mukaan. Siellä on aikamoista toimintaa varmaan, se mikä ei näy ulospäin, Hanna-Maria Seppälä kertoo Voicelle.
-Ilta#%ska-
Kyllä tosta protesti kannattais tehdä.49erissa suomalaiset olivat koko ajan viiden joukossa, mutta viimeisellä kääntömerkillä taisi vene hajota ja purje tippua mereen. Kaikilla muillakin kääntömerkeillä oli ehkä vähän hakemista.
Vinkkinä kalmariin: Rakko tyhjäksi uinnissa! Lanzalla ei mulla tullut vessahätää kertaakaan uinnin jälkeen. Toki helteinen keli auttoi siinä varmaan.Itse vedin tänä vuonna Joroisen puolikkaan läpi kusematta kertaakaan. Otsassa oli kyllä aika iso kupla jo juoksuun lähtiessä.Kaks aiempaa kertaa olen tyhjentänyt rakon juoksun alussa.
Onneksi juuri uinnissa peesauksesta ei ole apuakaan.Vinkkinä kalmariin: Rakko tyhjäksi uinnissa! Lanzalla ei mulla tullut vessahätää kertaakaan uinnin jälkeen. Toki helteinen keli auttoi siinä varmaan.
Portugalin veneen köli tarttui köyteen, koska poijua ei ollut kiinnitetty sääntöjen mukaisesti. Köysi oli ts. liian pitkä eikä mennyt suoraan pohjaan asti. Järjestäjien moka auttoi suomalaisia tässä kohtaa, sillä Portugali oli tuossa vaiheessa jo ratkaisevassa johdossa.Purjehduksesta en mitään ymmärrä, mutta miten hlvetissä voi pistää järjestäjien piikkiin, että tarttuu veneensä kanssa poijuun? Itse tapaustakaan en nähnyt, mutta silti. Toivottavasti tytöt ottavat revanssissa kunnon niskalenkin itkevistä Portugueesseista. :mad_old:
Joo oli se lopulta täysin oikea tuomio.Portugalin veneen köli tarttui köyteen, koska poijua ei ollut kiinnitetty sääntöjen mukaisesti. Köysi oli ts. liian pitkä eikä mennyt suoraan pohjaan asti. Järjestäjien moka auttoi suomalaisia tässä kohtaa, sillä Portugali oli tuossa vaiheessa jo ratkaisevassa johdossa.
http://www.hs.fi/urheilu/Järjestäjien+kämmi+suomalaispurjehtijoiden+onni/a1343531396709
Veikkaisin että pesevät vain kloori veden pois iholta.Minkäs takia uimahyppääjät käväisevät aina suihkussa kun nousevat altaasta?