Joo. Muutenkin vähän vajaa ja AS oireiden vuoksi vielä autistinen.
Haluatko pilkata ja nimitellä lisää? Aspergeristähän keksii vaikka mitä kivaa.
Vai oliko muitten pilkkaaminen säännöissä kielletty? Toki mua saa pilkata, vaikka näin olisikin. Tuskin modetiimi siihen puuttuisi.
Mullon semmonen ajatus maailma että kun MTV3:nen ei halunnut Bjuströmiä joka halusi MTV3:selle, niin mies joutui tyytymään kanavan Nelonen vaihtoehtoon.Olenko kyyninen, kun ensimmäinen ajatus oli että Nelonen haluaa oman Nymanin?
Mullon semmonen ajatus maailma että kun MTV3:nen ei halunnut Bjuströmiä joka halusi MTV3:selle, niin mies joutui tyytymään kanavan Nelonen vaihtoehtoon.
Kyllä mä uskoisin kakkosen olevan Bjurströmille mieluisin vaihtoehto.
Ehkä kakkosneloselle löytyy myös käyttöä.Kyllä mä uskoisin kakkosen olevan Bjurströmille mieluisin vaihtoehto.
Joo, mutta mulla ei ole alkoholiongelmaa. Onneksi. Aatella sekin tähän päälle vielä. :nope:Mosse on pikku reppana.
Herrat moderaattorit ivaa mua säännöllisen epäsäännöllisesti, mutten ole tajunnut, että siitä pitäisi suuttua. Saattaa kuulua asiaan ainakin, jos itse aukoo päätään.
Ala-asteella sitä kohtasi useinkin, että joku ahdistunut ärsytti kaikkia saadakseen suurieleisesti vetää marttyyrin viitan päälleen muiden vastatessa samalla mitalla. Aikuiset ihmiset ei kuitenkaan yleensä enää toista tätä käyttäytymismallia. Onko sulla halipula vai muuten vaan hiekkaa emättimessä?
Joo, mutta mulla ei ole alkoholiongelmaa. Onneksi. Aatella sekin tähän päälle vielä. :nope:
Mä olen ylipäätään sitä mieltä, että ruudun takaa on helppo anonyymisti aukoa päätä.
Mutta tosiaan, kuten aiemmin totesin, keskustelu omalta osalta loppuu nyt.
En osallistu näihin teidän kisailuihinne tämän enempää. Tämä olkoon viimeinen kirjoitus vähään aikaan.
Mä olen ylipäätään sitä mieltä, että ruudun takaa on helppo anonyymisti aukoa päätä.nyt.
Joni on taas meemi.
Keitä täällä muuten on niinku oikeesti anonyymejä? AJ?