Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄkausi 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuommosia suuren kokemansa vääryyden kanssa iltapäivälehteen tulijoita saa mun mielestä hiukan nälviäkin. Ärsyttävä marttyyriasenne kuuluttaa kaikille "katsokaa minua kohdeltiin kaltoin, pahoitin mieleni ja yritän nyt pilata firman maineen ja saada hyvitystä".

Tonne tänään! :ahem: :ahem: :ahem:

Alastonsuomibileet.jpg

Bändejä = Räkänokkien yhtyeitä, josta ei olla koskaan kuultu mitään eikä tulla koskaan kuulemaan mitään

Kylmiä juotavia = Jatkettua kananmunapierun makuista olutta vitummoisella ylihinnalla

Kuumaa seuraa = Korkeintaan tapahtuman jälkeisessä nakkijonossa

Paljasta pintaa = Saattaa persposki ja sivutissi vilahtaa, saa hyvät muistot kotikammarirunkulle

Rento meininki = Poket kyylää koko ajan

Vitut oo.. Vituttaa vaa jos siellä on enemmistö miehiä jota pelkään....

Bändejä = Räkänokkien yhtyeitä, josta ei olla koskaan kuultu mitään eikä tulla koskaan kuulemaan mitään

Kylmiä juotavia = Jatkettua kananmunapierun makuista olutta vitummoisella ylihinnalla

Kuumaa seuraa = Korkeintaan tapahtuman jälkeisessä nakkijonossa

Paljasta pintaa = Saattaa persposki ja sivutissi vilahtaa, saa hyvät muistot kotikammarirunkulle

Rento meininki = Poket kyylää koko ajan

1007331815.jpg

Haa

Yksi vankilassa ollut tuttu myös sanoi, että "Sekä joka ottaa perseeseen on homo, mutta ei se joka vetää".

Tuo mun edellinen postaus oli suora laina erään kotimaisen bändin fanituotevalikoimasta. Ei siis oma mielipiteeni.

Tai no, suora laina? En välttämättä muista sitä sanasta sanaan oikein? Mutta viesti oli just tuo.

Mitä sä sitä murehdit? Kyllä se on ton toisen omalla vastuulla tehdä asia selväksi?

Niinpä! Mennää itsevarmana "cool and straight" man:ina vaan paikalle kunnon posella nii vittu ne vittuile enää! :alppu: :cool:

Joni on sen verran kovan luokan tyyli-ikoni, että miehetkin kiinnostuu. Tai oikeastaan pääasiassa miehet.