Liitän tuon vitsivarastooni.
Minä jopa minuuttejaKiitos kysymästä. Ei.
Olen puolimaratonilla useita sekunteja nopeampi kun maailman nopein maratonari täysmatkalla.
Runollista.Kumpujen kätköistä nousee sankarit puolustamaan porvarihallitusta ilkeämielisten punikkien herjalta.
Ootte te melkoisia ravureita. Mä oon kipittänyt puolimatkan triathlonissa puolimaratonin jotain 2.03 - 2.04 pitkän kusitauon kera.
Kumpujen kätköistä nousee sankarit puolustamaan porvarihallitusta ilkeämielisten punikkien herjalta.
Ehkä se punavihervaihtis pitäisi katsoa. Nykyinen meininki ei tunnu menevän sinne kuuluisaan maaliin.
Tropiikki sopisi ihan hyvin kaiken kalsan jälkeen.Suomesta Pohjoismaiden Venezuela, maltan tuskin odottaa kyseistä aikakautta alkavaksi.
Ehkä se punavihervaihtis pitäisi katsoa.
Pikkaisen eri asia, kun on jo oikeaa suoritusta pohjalla...Ootte te melkoisia ravureita. Mä oon kipittänyt puolimatkan triathlonissa puolimaratonin jotain 2.03 - 2.04 pitkän kusitauon kera.
Nooo. Jos treenin määrää verrataan, sun pitäs juosta se varttituntiin. Paskatauon kanssa.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201705062200123244_u0.shtmlPoliisi pyytää apua: Polkupyöräilijä puukotti pikkulasta rattaissa työntänyttä naista
Lounais-Suomen poliisi tutkii viime keskiviikkona tapahtunutta törkeää pahoinpitelyä, jonka uhriksi joutui vuonna 1994 syntynyt nainen.
Täysi komp. Paradoksaalista, että tunnen useammankin vannoutuneen kokoomuslaisen, joka on meiningin nykytolassa vaihtanut katsantokantaansa täysin.
Ehkä se punavihervaihtis pitäisi katsoa. Nykyinen meininki ei tunnu menevän sinne kuuluisaan maaliin.