Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä taas koskaan en oo törttöilly.
Ei, oli vain 18 400€. Virallisen liturgian mukaan oikein ja rangaistus osui yhteen teon kanssa.
Niin ja *tähän mielipide* koska *raiskaustuomiot*No ei yllättänyt, että nousee mielipiteitä, joissa sakotuksen peruste vaihtuu rikkaudeksi ja sen mittayksikkö vitutukseksi.
Saatana, ansionsa mukaan sioille!
No ei yllättänyt, että nousee mielipiteitä, joissa sakotuksen peruste vaihtuu rikkaudeksi ja sen mittayksikkö vitutukseksi.
Saatana, ansionsa mukaan sioille!
sitte jos oisin Suomen rikkaimman kymmenen joukossa ja tykkäisin ajella tuhatta ja sataa miljoonamaseratillani.
Voishan tuohonkin juttuun jonku katon lätkästä. Ei tuo tosin ole sellanen asia joka mulle antas vahingoniloa tai ketutusta. Tiedä sitte jos oisin Suomen rikkaimman kymmenen joukossa ja tykkäisin ajella tuhatta ja sataa miljoonamaseratillani. Paljon enemmän mua pännii esim. Mehen menestys kaikissa mahdollisissa tivoissa ja visoissa, forumin taloudellinen tilanne ja hiirialustani.
Periaatteessa meni oikein. Eikö tarkoitus ole, että sakotettavan v*tutus on vakio tulotasosta riippumatta. 500 e tavis Taaville on yhtä paljon kuin 20 000 e öky Eerikille.
Voishan tuohonkin juttuun jonku katon lätkästä.
Joustavasta ajotyylistään ja tyhjästä lompakostaan tunnettu tuntematon mies ajaa lastentarhan vieressä 30-alueella 59km/h, saa sakkoa 115€. Rane Rahamassi tekee saman nopeuden samassa paikkaa kiireissään ja rahanpaljoudesta kireän salkun kera, ja saa sakkoa 115€.
Sanoosin, jotta sama asia toisin sanoin.Käsittääkseni tuloihin sidotun sakkorangaistuksen tarkoitus ei ole vitutuksen tasaaminen eri tuloryhmien välillä vaan realistisen pelotteen luominen.
Sanoosin, jotta sama asia toisin sanoin.
Minäkin pystyisin keksimään lukuisan joukon ääriepäoikeudenmukaisia esimerkkejä, mutten nyt jaksa enempää.