Törni
Well-known member
Vaikkaa pääsääntöisesi voi olla samaa mieltä, niin ko. teksti vaikuttaa kkuukka-kääntäjän teokselta.
Lienee reilua, että kerrot kuka tämä kkuukka on?
Vaikkaa pääsääntöisesi voi olla samaa mieltä, niin ko. teksti vaikuttaa kkuukka-kääntäjän teokselta.
Ja nuoret ja potentiaalittomat. Rahan syytäminen huonoon ideaan ei ole muuta kuin tarpeetonta tulonsiirtoa.Yleensä nuo nuoret ja tulevaa potentiaalia omaavat yritykset ovat tappiollisia.
Tai sitten apuna käytetty Puppulausegeneraattoria.Vaikkaa pääsääntöisesi voi olla samaa mieltä, niin ko. teksti vaikuttaa kkuukka-kääntäjän teokselta.
Tai sitten apuna käytetty Puppulausegeneraattoria.
Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että Törni antaa mahdollisuuden parantaa yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja.
Itse veikkaisin nuorempaa työntekijää, joka ei uskalla riskeerata työpaikkaansa.Olikohan työsuojeluvaltuutettu soittanu poliisit ratsaamaan? Minä olisin. Aina löytyy yks nuoleskelija jota ei turvallisuuspuutteet haittaa. Veikkaisin että oli vanhempi työntekijä.
Jos noille koko ajan kasvaville toimettomille nuorten miesten massoille Pohjois-Afrikassa ja muuallakin vois taikoa jotain työtä ja tulevaisuudennäkymiä, diplomaatitkin saisivat nukkua yönsä rauhassa. Tuskin noihin protesteihin juuri kukaan työssä käyvä muslimi osallistuu. Uskonto on helppo ja mukaansatempaava tekosyy raivon ja turhautumisen purkamiseen.Mitä näille
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288499473910.html
älyn jättiläisille pitäisi tehdä?
Jos noille koko ajan kasvaville toimettomille nuorten miesten massoille Pohjois-Afrikassa ja muuallakin vois taikoa jotain työtä ja tulevaisuudennäkymiä, diplomaatitkin saisivat nukkua yönsä rauhassa. Tuskin noihin protesteihin juuri kukaan työssä käyvä muslimi osallistuu. Uskonto on helppo ja mukaansatempaava tekosyy raivon ja turhautumisen purkamiseen.
Itse veikkaisin nuorempaa työntekijää, joka ei uskalla riskeerata työpaikkaansa.
Pöystikin saanut potkut Pasilasta.Eikö Ilari nettoa sieltä pokeripöydästä tarpeeksi kun pitää tommosta mennä tekeen![]()
Mulla olis kanssa ilkeä idea. Levitettäisiin huhua, että markkinoilla olevat usan liput on tehty jauhetuista koraaneista. Ja sitten seurataan mitä tapahtuu.Taidan olla vähän ilkeä, mutta mulla olisi "ratkaisuesitys". Käynnistetään läsimaissa massivinen kamppanja jossa ladataan tonne juutuubiin Muhammed-videoita tasalta ja puolelta.
Katsotaan sen jälkeen mitä tapahtuu. Poltettavat jenkkiliput...
Mulla olis kanssa ilkeä idea. Levitettäisiin huhua, että markkinoilla olevat usan liput on tehty jauhetuista koraaneista. Ja sitten seurataan mitä tapahtuu.
JPP sanoi:Mulla olis kanssa ilkeä idea. Levitettäisiin huhua, että markkinoilla olevat usan liput on tehty jauhetuista koraaneista. Ja sitten seurataan mitä tapahtuu.
Niin tai, että kaikkien lähetystöjen paskahuuseissa on wc-paperin sijasta koraanit![]()
Nyt turvat umpeen!