Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSKAUSI 2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Duunikaveri otti Romaniasta kulkukoiran ja pisti vituttamaan miten sitä oli kohdeltu. Röökillä tumpattu ympäri kehoa ja varmaan myös hakattu. Kiltti koira, mutta ei hauku ollenkaan.

Anteeks mutta mitä vittua? :D

Racer on siitä loistava esimerkki siitä, että ei pysty mistään asiasta keskustelemaan, ilman että haukkuu ja mollaa toisia keskustelijoita. Tai että pelaa joko Venäjä- tai talvisotakortin. Tänäänkin on jo ehtinyt aika monet todeta jollakin sorttia kusipäiseksi kun ei ole HÄNEN kanssaan samaa mieltä.

Aika kauan m-tiimi jaksaa tuota kärsivällisesti katsoa. :o

Se taitaa olla täysikuu taas, kun porukka rähjää foorumilla.

Jos Tmoi haluaa, annan Audini hänelle. Tule ovelle ja pyydä, kirjoitan sulle paperit. Kerran se kirpaisee mutta onko tmoilla häpyä.
Audin arvo jotain 8000 e. Aika kapitalisti olen.

Perkele! Tais jäädä tänään snookerit väliin.

Racer on siitä loistava esimerkki siitä, että ei pysty mistään asiasta keskustelemaan, ilman että haukkuu ja mollaa toisia keskustelijoita. Tai että pelaa joko Venäjä- tai talvisotakortin. Tänäänkin on jo ehtinyt aika monet todeta jollakin sorttia kusipäiseksi kun ei ole HÄNEN kanssaan samaa mieltä.

Aika kauan m-tiimi jaksaa tuota kärsivällisesti katsoa. :o

Vaadi bannia. Olenhan siinä susta jäljessä. Harmittaa etten ole yhtä vuorovaikutteinen keskustelija kuin Mosse. Lukuisat Mosse -bannit aivan VÄÄRYTTÄ!

Jos Tmoi haluaa, annan Audini hänelle. Tule ovelle ja pyydä, kirjoitan sulle paperit. Kerran se kirpaisee mutta onko tmoilla häpyä.

Tmoista en tiedä, mutta ittehän olen juuri varaamassa lentolippuja. Viittisikkö hei vielä pestä ennen luovutusta ja ne pullanmurut penkkien välistä vois kans imuroida! :)

Duunikaveri otti Romaniasta kulkukoiran ja pisti vituttamaan miten sitä oli kohdeltu. Röökillä tumpattu ympäri kehoa ja varmaan myös hakattu. Kiltti koira, mutta ei hauku ollenkaan.

Koirarassukka, miten ihminen voi noin paskamaisesti kohdella luontokappaletta :(

Vaadi bannia. Olenhan siinä susta jäljessä. Harmittaa etten ole yhtä vuorovaikutteinen keskustelija kuin Mosse. Lukuisat Mosse -bannit aivan VÄÄRYTTÄ!

Rauhoitu nytten. Sullehan nauraa kulkukoiratkin kansallisuudesta riippumatta. :o

Tmoista en tiedä, mutta ittehän olen juuri varaamassa lentolippuja. Viittisikkö hei vielä pestä ennen luovutusta ja ne pullanmurut penkkien välistä vois kans imuroida! :)

Mä kyllä pääsisin nopeammin, eikä tarvii edes imuroida tai pestä.

Mä kyllä pääsisin nopeammin, eikä tarvii edes imuroida tai pestä.

En mäkään pesusta niin enkä itseasiassa edes tosta autosta, mutta hetken verran ehdin jo iloita Racerin suorittaman "imuroinnin" johdosta :frank:

Tämä kommentti osoittaa hyvin mistä kiikastaa :D

Otimme yhden espanjan kulkukoiran jo kotiin. Olisin ottanut kolmannen Romaniasta mutta vaimo sanoi ei.

:D:D:D

Pidä toki audisi. (luulin muuten sllä olevan enemmän arvoa :frown: )

Pointti vaan on se, että mielestäni suomalaisilla kansanedustajilla on hieman parempaa tehtävää, kuin miettiä romanian kulkukoiria ja niiden käsittelyä romaniassa. Kuten jo aikaisemmin mainitsin, romaniassa on parempiakin/murheellisempiakin mietittäviä, kuten ne lastenkodin lapset. Itseasiassa ihan Suomestakin löytyisi ajateltavaa. Vaikka että mistä tehdä rahat uudelle lastensairaalalle, johon kerätään yksityisiä/lahjoitus varoja, että moinen saataisiin rakennettua.

Jokainen tietysti valitsee omalla kohdallaan, mille antaa arvoa. Tuttavien koirat on ihan mukavia ja leikkiviä koiria, joiden kanssa on kiva peuhata joskus (paitsi Leevi, joka hyppii nylpyttäen... :D:D, no ei ku vitsi.. ). Mutta oikeesti, mua kiinnosta pätkääkään romanialaisten kulkukoirien vointi. Sellaisia ei edes pitäis siis olla.

Mutta oikeesti, mua kiinnosta pätkääkään romanialaisten kulkukoirien vointi. Sellaisia ei edes pitäis siis olla.

Aja koslallas sitten!

Olisit saanut 116 tkm ajetun Audin ilmaiseksi. Kuin pakasta vedetty.

Ei maailmanparantaminen mene priotiteettijärjestyksessä. Toisia ihmisiä koskettaa eri asiat kuin toisia. Pääasia on että joku toimii kun on epäkohta.

Jos odotat että työttömyys vähenee esim. 2.86% ennen kuin voidaan auttaa Romanian kulkukoiria, niin heh heh.

Se mitä Romaniassa nyt tapahtuu ei voi odottaa että Suomen asiat on tiptop kunnossa. Ei ne ole koskaan.

Aja koslallas sitten!

Olisit saanut 116 tkm ajetun Audin ilmaiseksi. Kuin pakasta vedetty.

Ei maailmanparantaminen mene priotiteettijärjestyksessä. Toisia ihmisiä koskettaa eri asiat kuin toisia. Pääasia on että joku toimii kun on epäkohta.

Jos odotat että työttömyys vähenee esim. 2.86% ennen kuin voidaan auttaa Romanian kulkukoiria, niin heh heh.

Se mitä Romaniassa nyt tapahtuu ei voi odottaa että Suomen asiat on tiptop kunnossa. Ei ne ole koskaan.
Adoptoi katulapsi. Auttaa ehken maata enemmän kuin jonkun hauvan ottaminen lopetuspiikin sijasta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.