Antsa Rieppo
Well-known member
Alakohtaiset palkkaerot vittuihin. Kikkeli se on. Tässä.
Eikös se kikkeli kannata laittaa sinne? Pinppaan.
Alakohtaiset palkkaerot vittuihin. Kikkeli se on. Tässä.
Yleensä työntekijän puolella näissä asioissa, mutta joskus kannattaa pitää mölyt mahassa kuin kirjoittaa niitä ATK:hon. Nuorilla tuntuu olevan nykyään vaan oikeuksia, muttei mitään velvollisuuksia.
Varmaan murskaava enemmistö suomalaisista olisi valmis nostamaan hoitsujen palkkoja -> hoitsuthan ovat enimmäkseen naisia -> palkkaero kaventuisi.
Pitäis vaan keksiä mistä ne hoitsujen palkankorotukset revittäisiin. Mun lompakosta ei tietenkään, vaan jostain muualta.
Keskimäärin 2 350 euroa kuussa.
Tällainen tehtäväkohtainen palkka miinus verot kilahti kuntapuolella työskentelevän sairaanhoitajan tilipussiin viime vuonna Suomessa. Tässä ei ole kuitenkaan koko totuus, sillä erilaiset lisät tulevat tämän päälle: lokakuussa 2011 sairaanhoitajan kokonaisansio oli kaikkinensa keskimäärin 3 023 euroa kuussa.
Vaikka itseasiassa hoitajien palkat eivät ihan sieltä perseimmästä päästä ole tälläkään hetkellä.
Yleensä työntekijän puolella näissä asioissa, mutta joskus kannattaa pitää mölyt mahassa kuin kirjoittaa niitä ATK:hon. Nuorilla tuntuu olevan nykyään vaan oikeuksia, muttei mitään velvollisuuksia.
Toki joku muu saa maksaa enämpi jos haluaa.
Varmaan murskaava enemmistö suomalaisista olisi valmis nostamaan hoitsujen palkkoja -> hoitsuthan ovat enimmäkseen naisia -> palkkaero kaventuisi.
Pitäis vaan keksiä mistä ne hoitsujen palkankorotukset revittäisiin. Mun lompakosta ei tietenkään, vaan jostain muualta.
Monen mielestä taas ilmaiseksi tekeminen on jotenkin järkevää. Saa työkokemusta nääs. Ja jos kerrot liittoon niin sun urasi on ohi.
Enpä olisi minä ainakaan töihin päässyt suoraan koulusta, jos työharjoittelusta jotain rahnulia olisin alkanut vinkumaan. Se taas olisi pitkässä juoksussa ollut melko pasha juttu se.
Alpun uusi asumuskin avattu Tampereella. Ei ollut mikään länsimetro ja budjettikin alitettiin. Onneksi olkoon Tampere.
Mä kun oisin tajunnut viettää armeijan harmaissa tuhlaamani 11 kuukauttakin alan hommissa niin saattaisin olla nytkin täystyöllistetty. Eivät olisi siitäkään maksaneet.