Joo paitsi tässäki taas se, että pysyy Lotus mediassa pinnalla, ku viivyttelee. Kuskillahan voi olla jo soppari taskussaan. Mut, kenellä kuskilla?Alkaa vahvemmin vaikuttamaan siltä että Kräsjean ei aja, paikka olisi jo varmasti vahvistettu jos olisi aihetta...
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/f1/426311/Bianchi+paihittamassa+Sutilin+Force+Indian+valinnassaGrosjean vai Kobayashi?
Force Indian kanssa neuvotellut Kamui Kobayashi on yhä ehdolla Kimi Räikkösen tallikaveriksi Lotukselle.
Hänen japanilaiset taustajoukkonsa pystyvät tarjoamaan Lotuksen omistavalle Genii Capital -yhtiölle tiettävästi suuremman sponsorituen kuin tallipaikastaan kamppaileva Romain Grosjean, joka kuitenkin on yhä vahvin ehdokas yhä siirtyneessä kuskivalinnassa.
Caterham-tallissa Charles Picin tallikaveriksi ovat loppusuoralla kirimässä hollantilainen Giedo van der Garde ja venäläinen Vitali Petrov. 27-vuotias hollantilainen on kärkiehdokas vaatefirma McGregorin jättitukensa ansiosta. Hän on ajanut tallin autolla yhteensä kuusi perjantaiaamun harjoitusta.
Williamsilla paikkansa menettänyt Bruno Senna on neuvotellut sekä Force Indian että Caterhamin kanssa, mutta hänen veikataan päätyvän ensi kaudeksi DTM-sarjaan. Senna testasi Mercedestä äskettäin Estorilin radalla.
Turun Sanomat
HEIKKI KULTA
Kuten sanottu, niin päätöstä ei välttämättä venytetä ollenkaan, pelkästään julkistamista. Itse oletan edelleen, että Grosjeanin jatko on tallissa kaikille selvä juttu, mutta julkistamista syystä tai toisesta venytetään.Typerää venyttää kuskipäätöstä näin pitkälle. Uudelle kuskille vaan enemmän haasteita sopeutumiseen/vanhalle ei anneta keskittymisrauhaa. Paras olla painavat syyt taustalla.
Kimi tuskin F1:ssä ylipäätään paria vuotta pidempään enää viihtyy.Kimi taas tuskin paria vuotta pidempään Lotuksella viihtyy, jos se ei ole voittaja-auto.
Se nettisivukeräys on kuulemma poikinut jo hyvät massit. Ja jos sinne pari rahakkaampaa bisnesmiestä on ilmoittautunut tukijaksi niin äkkiäkös tuota on pinkat kunnossa. Koballa on kuitenkin vahvat näytöt tukijoilleen ja Japanilaisella isänmaallisuudentunnolla se on varmasti monelle moottoriurheilun ystävälle kunnia-asia saada oman maan edustaja sinne.Mistäs Koba on rahaa saanut noin paljon vai onko Total vetänyt tukensa Romainilta?
Kolmas mahdollisuushan se jo olisi, mutta minun puolestani Grosjean saa jatkaa.Miksei Grosjean ansaitsisi toista mahdollisuutta?!
No samaa itekki kirjoittaessa mietin, mut jos Lotus(tai vaikkapa red bull 2014) onkin voittaja-auto, nii mihinkäs siitä menestyksen maku suussa lähtis. Kimi tahtoo olla paras, nii miksei sitten kuus mestaruutta maistuis? Itse Kimin mediahöpöttelyistä huolimatta uskon, ettei lähe mihinkään ennen ku edes yks mestaruus on plakkarissa. Siis, jos siihen on (hyvät) mahikset. Alemmas ei tästä enää motivaatio riitä takuulla.Kimi tuskin F1:ssä ylipäätään paria vuotta pidempään enää viihtyy.
Jatkakoon vaan, kuhan esitin ehdotuksia.Kolmas mahdollisuushan se jo olisi, mutta minun puolestani Grosjean saa jatkaa.
Säilyykö grossulla nopeus kun joutuu luopumaan meikäläisen gran turismo ajotyylistä?Jatkakoon vaan, kuhan esitin ehdotuksia.
Jos Grosjean alkaa pysymään tiellä niin Kimilläkin on todella pahoja vaikeuksia hänen kanssaan.
kyllä mä uskon et Grossus riittää potentiaalia. Tai sitten se on vähän japanilainen yokotai-tyyliSäilyykö grossulla nopeus kun joutuu luopumaan meikäläisen gran turismo ajotyylistä?
Jos jatkaa niin jatkaa myös sähläämistä. En usko että tulee oikeasti muuttumaan. :nope:Jos Grosjean alkaa pysymään tiellä niin Kimilläkin on todella pahoja vaikeuksia hänen kanssaan.