KL-petteri
Old Fart
Olen täysin samaa mieltä.Jos jatkaa niin jatkaa myös sähläämistä. En usko että tulee oikeasti muuttumaan. :nope:
Olen täysin samaa mieltä.Jos jatkaa niin jatkaa myös sähläämistä. En usko että tulee oikeasti muuttumaan. :nope:
Montoyakin oli nopea ja moninkertainen GP-voittaja mutta niin vain tuli lähtö. Miksei siis Grosjeanillekin. Itse pidin kaikesta huolimatta Grosjeanin jatkoa hyvin todennäköisenä, mutta tämä viivyttely antaa aihetta uskoa että on todennäköisempää että kuski vaihtuu.Mä en nyt ihan täysin ymmärrä, et miten Grosjeania nyt on yhtäkkiä ruvettu pitämään niin käsittämättömän nopeana. OK, alkukaudesta ajoi Kimiin nähden kovaa mutta onhan se nyt ihan yleisessä tiedossa, että Kimillä oli alkukaudesta vielä paljon totuteltavaa ja muutakin mitä Slade tuossa aiemmassa kommentissaan mainitseekin.
Ei se varmasti hidas ole mutta aika heppoisin perustein sitä on alettu pitää jonain superlupauksena. Kyllä ykkösistä on paljon kovempiakin lupauksia joutunut lähtemään maitojunalla kotiin kun ei tulokset ole olleet riittävän hyviä. Kaveri on nyt kuitenkin saanut jo parikin mahdollisuutta, joten jos verrataan vaikka Kovalaiseen, niin kyllä näillä näytöillä nyt olisi luonnollinen seuraus päätyä pikkutalliin tai ulos ykkösistä.
Ilmeisesti alkukauden haparoinnin jälkeen tallissa on oltu aika tyytyväisiä Kimin työhön ja vauhtiin? Siltä kannalta ei ole niin suurta painetta pitää nopeaa mutta epävarmaa kakkoskuskia. No itse uskon silti Grosun jatkoon. Heikki on ihan toiveajattelua, eikä kahden suomalaisen ajattaminen ole järkevää markkinoinnillisestikaan.Montoyakin oli nopea ja moninkertainen GP-voittaja mutta niin vain tuli lähtö. Miksei siis Grosjeanillekin. Itse pidin kaikesta huolimatta Grosjeanin jatkoa hyvin todennäköisenä, mutta tämä viivyttely antaa aihetta uskoa että on todennäköisempää että kuski vaihtuu.
En itsekään Heikkiin Lotukselle usko, mutta kai sitäkin voisi markkinoinnillisesti hyödyntää, ajattaa "2 Finns".Heikki on ihan toiveajattelua, eikä kahden suomalaisen ajattaminen ole järkevää markkinoinnillisestikaan.
Joo ja Kimi nyt on kuitenkin ihan kansainvälisen tason kova kundi - ei mikään pienen pohjoisen maan sisämarkkinointiin soveltuva hiirulainen. Tuolla perusteella toisen kuskin kansallisuudella ei ole järin merkittävää merkitystä. Kimin nimi vaan myy paremmin.En itsekään Heikkiin Lotukselle usko, mutta kai sitäkin voisi markkinoinnillisesti hyödyntää, ajattaa "2 Finns".
Ei kai suomalaisuutta hirveänä miinuksenakaan racingpiireissä pidetä? En itsekään Heikin Lotaridiiliin usko, mutta onko se nyt markkinoinnillisesti Grosjeania huonompi valintakaan? Totalin sponssi on kai sidoksissa Grossuun, mutta Kolariherkkänä Romain tulee kalliiksi sekä romun määrässä, menetettyinä pisteinä ja onhan noin päätön ajaminen huonoa pr:ää juurikin markkinoinnin kannalta. Kuulemma Totalin mukaankin, koska pyörittävät omaa tieliikenneturvallisuuskampanjaa ja sen keulakuvana Croisant on ajosuoritustensa takia yksi huonoimpia vaihopehtoja.Heikki on ihan toiveajattelua, eikä kahden suomalaisen ajattaminen ole järkevää markkinoinnillisestikaan.
Sorry offtopic, mutta vaikka täällä on niin muodikasta haukkua kaikkea maikkariin liittyvää, niin mielestäni Saari on tehnyt hyvää työtä ja myös Salon kehittymisen myötä koko tiimi on parantunut. Ja on tuo Saari tainnut aika hyvin kaivaa noita tietoja ja huhuja, joten ehkäpä "kerran vuodessa" on hieman väärä ilmaus...http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/12/1675154/lotus-tehnyt-paatoksensa---kimin-tallikaveri-julki-pian
Kimin tallikaveri julki pian.
edit. toki vain oskun arvailuja, mutta kait hän kerran vuodessa osuu oikeaaN?
Joo Kimi kyllä myy kansainvälisestikin, mutta siihen rinnalle toinen nobody-suomalainen ei oikein mitään lisää tarjoa.Joo ja Kimi nyt on kuitenkin ihan kansainvälisen tason kova kundi - ei mikään pienen pohjoisen maan sisämarkkinointiin soveltuva hiirulainen. Tuolla perusteella toisen kuskin kansallisuudella ei ole järin merkittävää merkitystä. Kimin nimi vaan myy paremmin.
Toisaalta onko osumatarkkuus ollut järin hääviä...?Sorry offtopic, mutta vaikka täällä on niin muodikasta haukkua kaikkea maikkariin liittyvää, niin mielestäni Saari on tehnyt hyvää työtä ja myös Salon kehittymisen myötä koko tiimi on parantunut. Ja on tuo Saari tainnut aika hyvin kaivaa noita tietoja ja huhuja, joten ehkäpä "kerran vuodessa" on hieman väärä ilmaus...
Yeah, let´s disagree :alppu:Joo Kimi kyllä myy kansainvälisestikin, mutta siihen rinnalle toinen nobody-suomalainen ei oikein mitään lisää tarjoa.
Enemmän kuiten kuin nobody kolaroija? Ja jos Grosjean on muutakuin nobody, niin juurikin kolarointiensa vuoksi. Ja mainitsemasi "nobody" oli vielä viimevuonna tallipäälliköiden top 4 (oon päishän, voi mennä pahastiki väärin)?Joo Kimi kyllä myy kansainvälisestikin, mutta siihen rinnalle toinen nobody-suomalainen ei oikein mitään lisää tarjoa.
Jos, tää nobody=Kovalainen oli kylläkin top10Enemmän kuiten kuin nobody kolaroija? Ja jos Grosjean on muutakuin nobody, niin juurikin kolarointiensa vuoksi. Ja mainitsemasi "nobody" oli vielä viimevuonna tallipäälliköiden top 4 (oon päishän, voi mennä pahastiki väärin)?
No eikös Grosjean edelleen ole Lotuksen kuski...Jos Lotuksen twitter feediä seuraa, niin sen verran hehkuttavat Grossun ROC ajoja, että eiköhän mies siellä jatka.
Eipä noita kannata ylitulkita. Yhtä hyvin voi olla esim. että Lotuksen twiiteistä on vastuussa yksi henkilö joka sattuu tykkäämään Romainista ja haluaa edesauttaa hänen valintaansa ensi kaudeksi.Jos ne sitä pihalle olisivat potkimassa, niin tuskin hehkuttaisivat miestä kuten nyt.
JuuuhJos, tää nobody=Kovalainen oli kylläkin top10
http://www.tekniikkatalous.fi/autot/ajoi+hannilla+mutta+rankattiin+f1n+karkikuskeihin++heikki+kovalainen+arvostuksensa+huipulla/a741847Kovalainen arvotettiin tallipäälliköiden tekemällä listalla kymmenen parhaan F1-kuljettajan joukkoon viime kaudella (2011). Mediassa jotkut rankkasivat hänet ajosuoritusten perusteella jopa viiden kärkikuskin joukkoon.