Zervuska Haidis
Well-known member
Tuossa kohdassa missä lukee 8.Missä kohtaa, ei minun silmä erota muuta kuin Richard Millen.
Tuossa kohdassa missä lukee 8.Missä kohtaa, ei minun silmä erota muuta kuin Richard Millen.
Eli olin totaalisen oikeassa eka kommentissani, vaikken vieläkään kasia näe:thumbup:Tuossa kohdassa missä lukee 8.
Eli olin totaalisen oikeassa eka kommentissani, vaikken vieläkään kasia näe:thumbup:
Mulle sopii ainakin mainiosti että Kimin tallikaveri on nopea tunariSaattaisi tulla halvemmaksi ottaa uusi kuski Grosjeanin tilalle, Heikki vois olla mahtava vaihtoehto. :thumbup:
Mulle taas sopis mieluummin skenaario, että Kovalainen varmana kuskina veisi Lotusta pisteille/podiumille/jopa voittoon -> Lotus valmistajien pisteissä korkeammalla -> Tallilla enemmän rahaa kehittää autoa -> Kimille enemmän mahdollisuuksia voittaa mestaruus/mestaruuksia.Mulle sopii ainakin mainiosti että Kimin tallikaveri on nopea tunari
Tekee formuloiden seuraamisesta mielenkiintoista, ja lopputulos on yleensä nautinnollinen.
Miksi ihmeessä Pirelli haluaisi Lotusta näpäyttää? Pirellihän on nimenomaan kritisoinut muutosta vaatineita talleja.Vai näpäyttikö Pirelli näin Lotusta kun käyttivät veto-oikeuttaan?
Ehkä muutoksen jälkeen se hirveä valitus renkaista olisi laantunut.Miksi ihmeessä Pirelli haluaisi Lotusta näpäyttää? Pirellihän on nimenomaan kritisoinut muutosta vaatineita talleja.
Juu ei. Ferrari ja Lotus ovat muutoksia vastaan, joita muut tallit ja Pirelli haluaisi tehdä renkaisiin. Esim muuttaa renkaan runko metallisesta kevlariin.Miksi ihmeessä Pirelli haluaisi Lotusta näpäyttää? Pirellihän on nimenomaan kritisoinut muutosta vaatineita talleja.
Ja vastustavat syystäkin. He ovat onnistuneet tekemään parhaimmat autot noihin renkaisiin ja nyt heitä halutaan rangaista siitä.Juu ei. Ferrari ja Lotus ovat muutoksia vastaan, joita muut tallit ja Pirelli haluaisi tehdä renkaisiin. Esim muuttaa renkaan runko metallisesta kevlariin.
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=243818Lotuksen F1-tiimin omistussuhteissa iso muutos
F1-talli Lotuksen omistava Genii Capital on myynyt 35 prosenttia tallin osakkeista uudelle sijoittajalle. Osakkeet osti Infinity Racing -sijoittajaryhmä, joka koostuu Yhdysvalloista, Abu Dhabista sekä nimeämättömästä öljyvaltiosta kotoisin olevista yksityissijoittajista.
Osakekaupasta huolimatta määräysvalta säilyy Genii Capitalilla ja Lotuksen puheenjohtajana jatkaa Gerard Lopez, yksi Genii Capitalin perustajista. Lotukselta on puuttunut pääsponsori, ja Genii Capitalin toimitusjohtaja Eric Lux uskoo, että uudet omistajat parantavat tallin mahdollisuuksia sponsorimarkkinoilla.
- Lotuksen F1-tiimin parannettua otteitaan vuosi vuodelta, olemme odottaneet oikeaa sijoittajaa, joka auttaisi tekemään viimeisen loikan valmistajien MM-taiston kärkipaikalle. Infinity Racing on partneri, jolla on oikeat yhteydet ja niiden lisäksi teknologista osaamista sekä kansainvälisten markkinoiden ja sponsorien tuntemusta, jolla tuo tavoite voidaan saavuttaa, Lux totesi Autosport-lehden verkkosivuilla.
Kyllä. Vaikkakin tässä on jo saanut ihmetellä että missä ne viipyy. Australiassa jo Lopez sanoi että kahden viikon kuluttua on kerrottavaa nimikkosponsorista, mutta ei vaan ole vieläkään kuulunut.Jos ei noilla suorituksilla ja superstara kuljettajalla löydy jo pikkuhiljaa pääsponssia, niin on ihme.
Varmaan riittaa rahat nyt Kimin jatkosopimukseen, ei ne muuten metelia pitais.
Sitten pitäis vielä löytää rahat kehittämään voittaja-auto.Varmaan riittaa rahat nyt Kimin jatkosopimukseen, ei ne muuten metelia pitais.
Ei kait se rahasta ole tällä kaudella ollut kiinni ? Sama tahdilla Lotus on tuonut kehitysosia autoon kuin muutkin huipputiimit ja kauden alusta tuli heti voitto.Sitten pitäis vielä löytää rahat kehittämään voittaja-auto.