Bobakki
@f1hog
Samaa olen ihmetellyt. Sehän näissä "oikean" Lotuksen monopostoprojekteissa on ihmeellistä tai huvittavaa tai erikoista, että kaikki ovat perinteisiä brand engineering -diilejä (paitsi IndyCar... vuonna 2012, ehkä), joissa Lotuksen itsensä vaikutus suorituksiin on äärimmäisen rajallinen. Minulle Fernandesin projektin viehätys on piillyt siinä, että toisin kuin tällaiset brändäysprojektit yleensä, tätä on rakennettu niin paljon alkuperäistä ideaa kunnioittaen kuin tyhjästä polkaistua ja rahoituksensa toiselta puolen maailmaa saavaa F1-tiimiä nyt voi. Tuettava F3-tallikin on kahden entisen Lotus-mekaanikon projekti.Minusta on vähän hassua, että yhtäkkiä Lotus-nimeä ollaan tunkemassa vähän joka toiseen kilpasarjaan, kun sitä ei lähes pariin vuosikymmeneen näkynyt missään. Sinänsä hienoa, mutta miksi vasta nyt? Pitikö yhden Fernandesin ensin näyttää, että sillä voisi luoda positiivista julkisuutta? Olisivat lähteneet liikkeelle viisi vuotta sitten, niin tätä hulabaloota ei olisi koskaan syntynytkään.
Viimeksi muokattu: