Näin!Tallin autot voitaisiin maalata paloauton näköisiksi ja nimeksi tietysti F1refighters.
Jos tämä pitäisi paikkansa, niin kannattaisi luopua niistä vähistä nostalgiaeduista, mitä Lotus-nimi tuo tullessaan ja pudottaa se suosiolla. Toivottavasti nimeksi tulee jotain muuta kuin se 1Malaysia, joka on vielä huonompi nimenä kuin esim. Force India.Autosportin tietolähteiden mukaan Fernandesin tiimin ja Renaultin sopimuksessa moottorien toimituksesta ensi kaudelle on ehtona, ettei Fernandesin tallin nimessä saa olla ensi kaudella Lotus-sanaa. Päätös puolustaa Team Lotus -nimeä saattaisi siis tarkoittaa, ettei Fernandesin tiimi voi ensi kaudella ajaa Renaultin moottoreilla. Tämä pilaisi täysin Gascoynen ensi kauden autoa varten tekemän suunnittelutyön ja romuttaisi samalla myös Red Bullin kanssa tehdystä vaihdelaatikkosopimuksesta saatavan hyödyn. Gascoyne joutuisi mahdollisesti aloittamaan autonsa suunnittelutyön kokonaan alusta ja moottoria sekä vaihdelaatikkoa koskevat sopimukset täytyisi neuvotella uudestaan.
Hei, nehän kuuluvat Lotus CarsilleTietääkö kukaan mitä tallin nimen vaihtaminen vaikuttaa saataviin tv-mainosmiljuuniin, mitä talleille jaetaan mm-sarjan sijoituksen perusteella? Vai vaikuttaako se mitään?
No sittenhän Tonyn todellakin kannattaisi ostaa Lotus Cars Protonilta, kuten joissakin spekulaatioissa on esitetty. Group Lotuksen omistuksen kautta Fernandes voisi myös ratkaista mahdollisen moottorikiistansa autonvalmistaja Renaultin kanssa. Colin Chapmanin perintö olisi turvattu, ja Carterillakin olisi hyvä syy ilonpitoon. :thumbup:Hei, nehän kuuluvat Lotus Carsille
Tuollahan tuo sanoo, että mikäli Lotus cars olis myynnissä ostaminen sopisi hänelle sanoo myös, että he voittavat nimikiistan oikeudessa, mutta eivät halua tuhota Lotuksen nimeä.No sittenhän Tonyn todellakin kannattaisi ostaa Lotus Cars Protonilta, kuten joissakin spekulaatioissa on esitetty. Group Lotuksen omistuksen kautta Fernandes voisi myös ratkaista mahdollisen moottorikiistansa autonvalmistaja Renaultin kanssa. Colin Chapmanin perintö olisi turvattu, ja Carterillakin olisi hyvä syy ilonpitoon. :thumbup:
Alkaa kuulostaa Salomon tuomiolta (ilman Salomoa tosin). Fernandes olisi oikeassa, mutta fiksumpana antaa periksi.Tuollahan tuo sanoo, että mikäli Lotus cars olis myynnissä ostaminen sopisi hänelle sanoo myös, että he voittavat nimikiistan oikeudessa, mutta eivät halua tuhota Lotuksen nimeä.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/11/1225325
Kun asenne on tuo, niin ei kauaa tarvitse miettiä miksei miehestä pidetä.Tuollahan tuo sanoo, että mikäli Lotus cars olis myynnissä ostaminen sopisi hänelle
Pari kysymystä: Kuka perusti Group Lotuksen ja Lotus Carsin? Kuka markkinoi Lotus-autoja Team Lotuksen menestyksellä? Kuka ajatti Lotus-autoja ykkösten lisäksi Le Mansissa ja Indianapolisissa? Tai perusti Indyä varten Team Lotus American ja Le Mansia varten Team Lotus Engineeringin?Kakenstain sanoi:Group Lotus (joka siis ei ole mikään Chapmanin Lotus, se talli meni konkkaan -94)
Olen tässä viime päivinä miettinyt, miten nimikiista ratkeaisi, mutta tuohan kuulostaa fiksuimmalta ratkaisulta: Team Lotuksen ja Lotus Carsin välillä ei ole ristiriitaa, jos ne siirretään samalle omistajalle. Joko toinen voi ostaa toisen tai toisinpäin."Kiista ratkeaa todennäköisimmin siten, että Fernandes luopuu Team Lotus -nimestä myymälle sen Lotuksen autotehtaalle..."
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/11/1225325
Voisko joku selvittää mulle tuon bonusrahajutun (pisteiden mukaan vai)?Eikö Sauber säilyttänyt tallinsa nimessä tuon BMW-Sauberin tällä kaudella, jotta saisi nuo ylimääräiset dollarit pitää, jota Ecclestonelta irtoaa? Tätä joku tuolla aiemminkin kyseli, eli miten käy Fernandesin tallin (ja maikkarin paljon hehkuttamien) rahojen nyt, jos tallin nimi vaihtuu.
Jossain kohtaa tais olla juttua, että Brawn tallikin olis ollut jäämässä ilman Hondan rahoja, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan? Ilmeisesti myös Mersu sai Brawnin rahat vaikka nimi vaihtui.Eikö Sauber säilyttänyt tallinsa nimessä tuon BMW-Sauberin tällä kaudella, jotta saisi nuo ylimääräiset dollarit pitää, jota Ecclestonelta irtoaa? Tätä joku tuolla aiemminkin kyseli, eli miten käy Fernandesin tallin (ja maikkarin paljon hehkuttamien) rahojen nyt, jos tallin nimi vaihtuu.
Ranskalainen TomorrowNewsf1.com väittää, että Lotus Racing olisi kaudeksi 2010 rekisteröinyt F1-osallistumisoikeutensa nimellä 1Malaysia, jota ovat tietysti vapaita käyttämään myös ensi kauden osallistumisensa rekisteröimisessä. Näiden tietojen mukaan tallinimen vaihdos ei siis vaikuttaisi mainosrahojen saamiseen.Eikö Sauber säilyttänyt tallinsa nimessä tuon BMW-Sauberin tällä kaudella, jotta saisi nuo ylimääräiset dollarit pitää, jota Ecclestonelta irtoaa? Tätä joku tuolla aiemminkin kyseli, eli miten käy Fernandesin tallin (ja maikkarin paljon hehkuttamien) rahojen nyt, jos tallin nimi vaihtuu.