Group Lotus ja Team Lotus ovat olleet eri firmoja jo iät ja ajat ja se on todettu noin 89 000 kertaa. Oletko tyhmä vai etkö vain ymmärrä?Kun asenne on tuo, niin ei kauaa tarvitse miettiä miksei miehestä pidetä.
Tuollahan Fernandes käytännössä sanoo, että vaikka on olemassa ihmisiä, jotka eivät hänestä pidä, niin se ei haittaa, koska hän voi ostaa yrityksen heidän ympäriltään ja sitten kaikki jälleen pitävät hänestä. Ei pitäisi tietenkään yllättää, rikkailla on useasti erilainen käsitys moraalista ja etiikasta :yuck:
Pari kysymystä: Kuka perusti Group Lotuksen ja Lotus Carsin? Kuka markkinoi Lotus-autoja Team Lotuksen menestyksellä? Kuka ajatti Lotus-autoja ykkösten lisäksi Le Mansissa ja Indianapolisissa? Tai perusti Indyä varten Team Lotus American ja Le Mansia varten Team Lotus Engineeringin?
Vaihtoehtoisesti kuka perusti 1Malaysia Racing Teamin tai siis tallin, joka tänä vuonna tunnettiin nimellä "Tony Fernandesin Lotus?"
Ota huomioon että jos huhut ovat totta ja Lotus ostaa Rellun osuuden Rellusta, se on vain pieni vähemmistöosuus (5-25%). Talli voi ihan yhtä hyvin kilpailla Luxemburgin tai Ranskan lisenssillä, tai jos Proton oikein hurjistuu niin Malesian.Kyllä minulle vaan tuo kansallisuus tallissa tärkeä juttu. Käytännössä on sama kuka Lotus-tallin omitaa, kunhan se kilpailee brittiläisenä (kuten ensi kauden Lotus-Renault toivottavasti tekeekin). En esim. koe juuri mitään sympatiaa näitä nykyisin Ruotsissa valmistettuja Valmet-metsäkoneita kohtaan.
Vaan arvatkaas mikä "F1-moottori" on näiden supisuomalaisten Ponsse-koneiden (R.I.P. Einari) voimanlähteenä?
:wink:
Lamborghinikin on Audin omistama, muttei se tarkoita sitä etteikö se enää olisi se sama LamborghiniColinhan kyllä Group Lotuksen perusti, mutta ei sekään enää sama yhtiö ole, malesialaisten omistuksessa sekin.
järkeä
Itse asiassa sen omistaa Volkkari, joka omistaa Audin.Lamborghinikin on Audin omistama, muttei se tarkoita sitä etteikö se enää olisi se sama Lamborghini
-Aika näyttää. 13.3.2011 olemme viisaampia tuon suhteen.Ota huomioon että jos huhut ovat totta ja Lotus ostaa Rellun osuuden Rellusta, se on vain pieni vähemmistöosuus (5-25%). Talli voi ihan yhtä hyvin kilpailla Luxemburgin tai Ranskan lisenssillä, tai jos Proton oikein hurjistuu niin Malesian.
Myönnän, että Lotus-urheiluautotkin ovat malesialaisessa omistuksessa, mutta ne kuitenkin tehdään UK:ssa ja myydään myös brittiläisinä.Group Lotus ei ole yhtään sen brittiläisempi kuin Lotus Racing
Myönnän, että Lotus-urheiluautotkin ovat malesialaisessa omistuksessa, mutta ne kuitenkin tehdään UK:ssa ja myydään myös brittiläisinä.
QUOTE]
Tehdään Lotus Racinginkin autot Briteissä :wink:
Ehkä jarnan aiheuttaakin Malesialainen tallipäällikkköMyönnän, että Lotus-urheiluautotkin ovat malesialaisessa omistuksessa, mutta ne kuitenkin tehdään UK:ssa ja myydään myös brittiläisinä.
QUOTE]
Tehdään Lotus Racinginkin autot Briteissä :wink:
Tää on kyl ihan totta. Voin vaan kuvitella jos sillä pallilla olisi britti...Ehkä jarnan aiheuttaakin Malesialainen tallipäällikkkö
Ei, kyllä Lambon omistaa Audi. Audin taasen omistaa Volkkari. Mutta VW:llä itsellään ei ole omistusta Lambosta, ainoastaan välillinen omistus Audin kanssa.Itse asiassa sen omistaa Volkkari, joka omistaa Audin.
Tää munkin mielestä on huvittavaa kun toinen tiimi rakentaa autonsa itse BRITEISSÄ mutta toinen on silti aidompi ja Colinia kunnioittavampi sponsoroimalla jotain keskitason tallia :thumbdownCarterin järkyttävän suuri Fernandes -viha ihmetyttää. Kaikkein käsittämättömintä on se, että Indyauton sponsorointi on jotenkin aidompaa Lotusta kuin F1 -tiimin perustaminen. Ja samalla logiikalla edelleen F1 -tiimin sponsorointi on jotenkin aidompaan Lotusta ja Chapmanin perinteen kunnioittamista kuin F1 -tallin pyörittäminen. Sori, mutta mä en ymmärrä.
Mitäs siellä on vaihtoehtoina?No johan riittää Lotus Racingillä julkista rummutusta nimenvaihdosta. Nyt faneja kehotetaan äänestämään uudesta nimestä Facebookissa.
Vain Lotus-nimen pitäminen tai vaihtaminen. Tällä hetkellä 80-20 Lotuksen hyväksi.Mitäs siellä on vaihtoehtoina?
Valmistajien sarjan sijoituksen kahtena edellisenä vuonna.Jellinek sanoi:Voisko joku selvittää mulle tuon bonusrahajutun (pisteiden mukaan vai)?
Proton ei omista Lotus Racingista (tai 1Malaysia Racing Teamista) mitään. Se oli tänä vuonna mukana yhtenä sponsorina, muttei jatka ensi kaudella.mmjj sanoi:Jos tämän kauden Lotus Racing päättää kuitenkin vaihtaa nimeään, voisiko uusi nimi olla yhden omistajan kunniaksi "Proton"? Sillähän on omistamansa Lotus-merkin lisäksi myös omia autojaan, joille tulisi siten mainosta. Logokin on niillä aika makea ja nykyinen keltavihreä väritys voitaisiin säilyttää: