Luennan alla

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tällä hetkellä luennan alla, yöpöydän päällä, kyljelläni ollessa silmieni edessä, ihan huonon kitaravahvarin takana:

Dieselveturit ja moottorivaunut I ja II
Moottorivaunu dm7 - Rakenne, käyttö ja huolto
Dieselsähköinen linjaveturi Hr12 - kuljettajan ohjekirja
Riihimäen rautatieläisten soittokunta ry 1898-1983

Sit siinä on vielä enkunkielinen kirja Neve Campbellista, mut siitä mä en paljoo tajua. Kunhan joskus oon lukevinani sitä, että mekapeipe luulis että mä osaan hyvinkin englantia.

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Jason Voorhees sanoi:
Sama.

Piti käydä kirjastossa tuossa pari tuntia sitten, mutta en sitten käynytkään. Ja pyörällä pitäisi mennä, mutta kun ukkostaa. :nope:
Voiko F1-forumin lainata kirjastosta?

GeGe

Talvihorrostaja
Buzzell, Colby - Minun sotani : amerikkalaissotilas Irakissa

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Kalle Päätalo - Ihmisiä telineillä
Ensimmäinen ja viimeinen kokonaan lukemani Päätalon kirja. Pidin tosta kirjasta aikanaan koulussa esitelmänkin ja kun luin pätkiä kirjasta, piti tietty lukea panokohtaus. :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ensimmäinen ja viimeinen kokonaan lukemani Päätalon kirja. Pidin tosta kirjasta aikanaan koulussa esitelmänkin ja kun luin pätkiä kirjasta, piti tietty lukea panokohtaus. :eek:
Sinulla ja opettajalla naama punaisena (eri syistä) ja yleisö tirskui?:eek:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Luulin, että täällä puhutaan jostain Luennan astumisesta, petyin.

EDIT: Aluksi luki kyllä Lennun luennasta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Il Tempo Gigante sanoi:
Stephen King - Musta Torni VII: Musta torni

Olisipa mielenkiintoista tietää kaikkien niitten sienien nimet, joita herra King on syönyt tuota kirjaa kirjoittaessaan.
Sienistä en tiedä, mutta kertoi hiljattain (tai no on tost anyt jo pari vuotta) olevansa sen verran pahasti alkoholin orja, että kun ei talosta muuta viinaa sattunut löytymään, tyydytti akuutin viiinantarpeen juomalla pullollisen partavettä :yuck:

Ace17

Acenteella
Toi Kingin Musta Torni -sarja vois olla ihan kokeilemisen arvoinen. Pakko tunnustaa, etten ole lukenut miehen tuotannosta kuin pari kirjaa. Cujo ja Uinu, uinu lemmikkini.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ace17 sanoi:
Toi Kingin Musta Torni -sarja vois olla ihan kokeilemisen arvoinen. Pakko tunnustaa, etten ole lukenut miehen tuotannosta kuin pari kirjaa. Cujo ja Uinu, uinu lemmikkini.
Suositelen The Standia, suomeksi Tukikohta. Diggasin aikoinaan ns. kybällä.

Musta Torni -sarjasta olen lukenut kolme ensimmäistä kirjaa, jostain syystä jäi siihen. Tuostakin on jo niin paljon aikaa (90-luvun alussa), että joutuis aloittamaan alusta.