= Moen ja Knoukkari postauksia.:ahem:Frank sanoi:luen kaikenlaista paskaa
= Moen ja Knoukkari postauksia.:ahem:Frank sanoi:luen kaikenlaista paskaa
Voi, kirjastosta löytyy vaikka mitä. :ahem:Jonkki sanoi:Voiko F1-forumin lainata kirjastosta?
Sen olen tiennyt, että jotkut lukee kahvinporoista tulavaisuuden, mutta että ulosteesta?Frank sanoi:luen kaikenlaista paskaa
King viittasi tuohon ongelmaansa Mustan tornin kuudennessa osassa, Susannan laulu. Miten hän sen teki, sitä en kerro. Lukee itse vaan.OoPee sanoi:Sienistä en tiedä, mutta kertoi hiljattain (tai no on tost anyt jo pari vuotta) olevansa sen verran pahasti alkoholin orja, että kun ei talosta muuta viinaa sattunut löytymään, tyydytti akuutin viiinantarpeen juomalla pullollisen partavettä :yuck:
En tiedä onko raitistunut. Kundihan oli jokunen vuosi sitten aika pahassa onnettomuudessa, saattaa olla, että sen jälkeen pisti pullon kiinni.Il Tempo Gigante sanoi:King viittasi tuohon ongelmaansa Mustan tornin kuudennessa osassa, Susannan laulu. Miten hän sen teki, sitä en kerro. Lukee itse vaan.
Olen jostain lukenut/kuullut, että hää olisi raitistunut ? Tai sitten on kyse välivaiheesta.
Onko Tukikohta se juttu, josta on tehty minisarja TV:lle. Se, jossa langolieerit syövät menneisyyden pois ? En viitsi googlettaa.
Jaa, se on se. Katsonut olen, lukenut en.OoPee sanoi:Tukikohdassa idea oli se, että USA:ssa pääsee armeijan labrasta pakoon vaarallinen influenssavirus, joka tappaa kaikki, paitsi ne, jotka ovat immuuneja virusta kohtaan. Henkiinjääneet jakaantuvat kahteen leriin, hyviin ja pahoihin (paholaisen johdolla) ja siitä sitten alkaa valtataistelu. Varsin klassinen asetelma, mutta loistavasti kirjoitettu ja kerrottu.
Vaikkei toi minisarjakaan välttämättä huono ollut (siis oikeastaanhan se oli pääosin varsin hyvä) toisin kuin valitettavan monet muut King-filmatisoinnit, niin se kirja on kyllä selkeesti parempi.Il Tempo Gigante sanoi:Jaa, se on se. Katsonut olen, lukenut en.
Onko toi se, jossaa on lyhyitä stooreja ja jossain niistä esiintyy Olemisen sietämttömän keveyden Tomas?Juskanen sanoi:Nyt on luennan alla Milan Kundreran Naurattavien rakkauksien kirja (novelleja). Tykkään kyl Kunderasta.
En ole ainakaan vielä törmännyt Tomasiin tuossa. Liftarin kyytiin ottamista leikkivään nuoreen pariskuntaan kylläkin, tohtori Havelia ahdistelevaan hoitajatar Alzbetaan (tjsp) ja vanhentuneen nuoruuden rakkauteen kylläkin. Just luin junassa tosta viimeksi mainitusta. Siinä 35-v mies tapaa kahdenkymmenenviiden vuoden jälkeen parikymppisenä rakastamansa itseään 25 vuotta vanhemman naisen. Aika huikeaa pohdintaa. Mietityttää.S.A sanoi:Onko toi se, jossaa on lyhyitä stooreja ja jossain niistä esiintyy Olemisen sietämttömän keveyden Tomas?