Vai bondage?Onks 72 Bond-fani vai?
Oon lukenut jostain, että oon.Onks 72 Bond-fani vai?
Kiinalaisesta ei tietoa. Vietnamilaista ruokaa on kyllä syönyt Raymond Bensonin kirjassa "Huominen ei koskaan kuole" (1997)Mä oon ollu pääasiassa vaan kotona. Noh, eilen käytiin Kiinanmuurista hakemassa vähän iltapalaa. Valkosipulikanaa. Onko Bond koskaan syönyt kiinalaista ruokaa ja tykkäsikö se siitä?
Pääteltävissä siitä, kuinka paljon Daltonia siellä jänskätti.Itseä kiinnostaisi minkä väriset alushousut Daltonilla oli Vaaran vyöhykkeellä.
On varmasti mitä ei tiedetä.Onkohan Bond-knoppia, jota 72 tai siippansa ei tietäisi? Itseä kiinnostaisi minkä väriset alushousut Daltonilla oli Vaaran vyöhykkeellä.
Jos sulla on juuri 007-kytköksellisiä kuvia reissuiltanne, niin meidän FB-sivulla niitä voi julkaista.Valitettavasti seiskakkosen Bond- task oli liian vaativa. Ei nyt ehdi keskittymään näihin asioihin, mutta luen mielelläni aikanaan teidän juttunne kun/jos täällä teeman puitteissa piip:ahdatte.
Tuskin maltan odottaa Aplun kuvia.Taidanpa julkaista siellä siis kuvasarjan Aplusta alastomana touhuilemassa kera sig p 226:n mallisen dildon.