Örfil
Guest
Vaimo leipoi eilen sämpylöitä. Mutta ei se osaa tehdä biisejä?"kenen leipää syöt sen lauluja laulat" -fiilinki.
Mitäs nyt?
Vaimo leipoi eilen sämpylöitä. Mutta ei se osaa tehdä biisejä?"kenen leipää syöt sen lauluja laulat" -fiilinki.
Viet vaimosi jonkun biisintekijän luokse biisintekoa opettelemaan ja ongelma on ratkaistu.Vaimo leipoi eilen sämpylöitä. Mutta ei se osaa tehdä biisejä?
Mitäs nyt?
Tarkennan, että me esitellään niitä hotelleita, ei arvostella.Oon ihan samoilla linjoilla, että niistä asioista on turha valittaa jotka on helppo selvittää etukäteen. Se vaan, että teidän lukijanne tuskin ovat noista asioista ottaneet muualta selvää ja tehän voisitte sillä tavalla antaa kattavammat tiedot kohteesta, vaikka ne negatiiviset puolet muualtakin selviäis. Nyt tuo on enemmän mainosta kuin arvostelua kohteesta. Olkoonkin, että mikäli joku lukija aikoo johonkin samaan paikkaan mennä, ei ole mitään järkeä pelkän blogitekstin perusteella ruveta sokeasti matkaa varaamaan.
Matkailuohjelmathan ja lehtijutut yleensä myös pelkkään mainostamiseen sortuvat. Olisi kiva jos yksityisten ihmisten blogissa olisi hiukan eri asenne.
Ja jos ei, niin miksei?Onko tulossa arvostelua Alavieskan St1-aseman majoituspalveluista?
Kostox.Ja jos ei, niin miksei?
Kato ALPPU! Mies kera kolmihaaraisen kusisuihkun.Ihan Lazenbyn näköinen jätkä kävi siellä kerran jöötillä.
Kolme neljä kertaa pistin bägin tyhjäksi ja yritin saada mun takapainoisesta läpijuoksuun muuttuneeseen draiviin järkeä ja kultaista keskitietä. Ei tuntunut hyvältä toi treeni, mutta ei kai se hukkaankaan mennyt, kun tota aivotyötä tuli tehtyä, vaikka se ei ihan joka heitolla kroppaan asti päässyt.
Ykkösen avasin Tietäjällä, koska väylä on ylämäessä, mutta yli se vaan kippasi, perhana soikoon. Pitäis pistää varmaan saada lisää spinniä tai hysseflippaa se, mut enhän mä osaa. Päätin ottaa mulliganin ja pistin Beastin matkaan. Se on kyllä kohta todella oiva pituuspannu mulle ihan pikku vastaseen jo aivan täydellinen. Myrskykiekoksi, jollaiseksi sen alunperin ostin, siitä ei kyllä missään nimessä enää ole.
Tjaa.....enpä tiedä. Tuo naisten mallikin on OVH 4130,00 EUR. Nuo pari miesten kelloa ovat 3350,00 EUR ja 4780,00 EUR.Luultavasti noita Omega-kelloja saisitte läjän, jos matkustelua Bond-kohteisiin vähentäisi edes puolella.
Elämme valintatalojen maailmassa.