Lugeran tärkeä ilmoitusluontoinen asia

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Moi kaikille!

Muistan edelleen kuinka lähes kymmenen vuotta sitten aktiivisesti täällä pyöriskelin. Muistan miten olin aivan täynnä itseäni enkä ikinä uskonut pääseväni seurustelemaan. Nyt vuosien henkisen työn jälkeen voin virallisesti iloisena ja onnellisena sanoa, että seurustelen tällä hetkellä erään ihanan ihmisen kanssa. Ja vaikka olen vasta toukokuun 18. päivästä lähtien tutustunut tähän neitiin, tuntuu että ollaan oltu paljon kauemmin tekemisissä. Kemiat kohtaa todella hyvin eikä ole minkäänlaista kitkaa. Ja vietin juuri viikonloppuna elämäni parhaan juhannuksen tämän henkilön perheen kanssa heidän mökillä. :rolleyes:

Toivottavasti edes joku muistaa minun sepitykset silloin aikoinaan. Oli se aikamoista tekstiä. Pitääpäs mennä selailemaan... Ei mulla muuta. :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Moi kaikille!

Muistan edelleen kuinka lähes kymmenen vuotta sitten aktiivisesti täällä pyöriskelin. Muistan miten olin aivan täynnä itseäni enkä ikinä uskonut pääseväni seurustelemaan. Nyt vuosien henkisen työn jälkeen voin virallisesti iloisena ja onnellisena sanoa, että seurustelen tällä hetkellä erään ihanan ihmisen kanssa. Ja vaikka olen vasta toukokuun 18. päivästä lähtien tutustunut tähän neitiin, tuntuu että ollaan oltu paljon kauemmin tekemisissä. Kemiat kohtaa todella hyvin eikä ole minkäänlaista kitkaa. Ja vietin juuri viikonloppuna elämäni parhaan juhannuksen tämän henkilön perheen kanssa heidän mökillä. :rolleyes:

Toivottavasti edes joku muistaa minun sepitykset silloin aikoinaan. Oli se aikamoista tekstiä. Pitääpäs mennä selailemaan... Ei mulla muuta. :)
Sama.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Hienoo Lugera!
Näykkimiset ei unohdu koskaan!
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
SEIS LUGERA. Ennen kuin katoat, niin kerro nyt hemmetti mitä se lanteilta näykintä on. MITÄ SE ON?
Se on naisen huomioonottamisen muoto. Kyllä se tyttö aika kovaa huus pari yötä sitten että älä lopeta. :alppu:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Se on naisen huomioonottamisen muoto. Kyllä se tyttö aika kovaa huus pari yötä sitten että älä lopeta. :alppu:
Jos tuo ilman pilkkua, niin :thumbup:
Ja anoppi ja appikin siinä lähellä :)
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Se on naisen huomioonottamisen muoto. Kyllä se tyttö aika kovaa huus pari yötä sitten että älä lopeta. :alppu:

Eikös toi huuto tulee siinä vaiheessa kun miehestä on jo ns. puhti loppunut?

Joka tapauksessa yläpeukku, mutta vinkki ettei noita juttuja kannata jatkossa kirjoitella tänne. Ties vaikka tyttö erehtyy joskus tänne lukemaan, eikä kannata pilata hyvää juttua kertomalla muille liikaa.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Toivottavasti edes joku muistaa minun sepitykset silloin aikoinaan. Oli se aikamoista tekstiä. Pitääpäs mennä selailemaan... Ei mulla muuta. :)
Sattumalta luin eilen jotain toikkia noin vapaan sivulta 111, missä Lugera ja kurski tuskailivat saamattomuuuttaan. Melindakin jo melkein antoi säälistä ja Mehe toimi motivational speakerina.

Etsikääpä ko. toikki niin saatte luettavaa. Otsikossa mainittiin tyttöystävä jotenkin.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Etsikääpä ko. toikki niin saatte luettavaa. Otsikossa mainittiin tyttöystävä jotenkin.
Muistan toikin nimen olleen "Kuinka saada tyttöystävä?". Olin niin ihmeissäni mitä ihmettä tein väärin. Onneksi vuosien saatossa opin sen, että itsesäälissä kierimisellä ei pääse mihinkään.

Miksi vain viisi sivua Vapaan toikkeja näkyy ainakin mulle?

Pilkku ennen ettää, vai jälkeen älää?
Pilkku ennen ettää ja lainausmerkit "Älä lopeta".

Nyt tällä viikolla tämä henkilö kiertää asuntoautolla perheensä kanssa Suomea kun itse olen töissä. Viestejä vaan pukkaa että mihin mennään viikonloppuna. :D
 
Viimeksi muokattu:
Ylös