Siis jos lanteiden näykkimisestä on lähes kymmenen vuotta, ja oletettavasti Lugera oli silloin teini, niin minkä ikäinen tämä tyttö sitten on, ja minkä ikäinen Lugera? On minullekin nainen laittanut viestejä kun on ollut perheensä kanssa lomamatkalla, mutta siinä tapauksessa perhe tarkoitti aviomiestä ja lasta.Nyt tällä viikolla tämä henkilö kiertää asuntoautolla perheensä kanssa Suomea kun itse olen töissä. Viestejä vaan pukkaa että mihin mennään viikonloppuna.
Meniskö se kateellisten panettelun piikkiin, jos sanois että onpahan säälittävän oloista teinitouhua?
Menis, tosin olen jokseenkin samaa mieltä.
Mutta hei, se ensirakkaus on aina iso juttu.
Elä vittuile kun et ossoo.
Oikeastihan tässä on syytä vain nyökytellä hyväksyvästi taustalla. Toisten onnellisuutta ei pitäisi olla tarvetta arvostella olleskaan.
Maailma on täynnä negatiivisia asioita, tuollainen lepertely on pelkästään positiivinen asia.
Mulle keskisormea.
Tässä se tuli.Juuri näin. Tietty elämänkokemuksellinen huvittuneisuus on tietysti läsnä.
Siis olet alkukesällä käynyt nakuttelemassa 18-vuotiasta?Kyl semmonen 18vuotias saa ajatukset vaan yhä todella sekaisin...
...no mut se oli kauan sitten se...alkukesää
Lasketaanko mielikuvat?Siis olet alkukesällä käynyt nakuttelemassa 18-vuotiasta?
Upean juhannuksen ja varsinkin sen rakkauskirjeen jälkeen halusin antaa jotenkin takaisin. Päätin aloittaa tekemään rakkausvideota, johon ajattelin herkkää pianomusiikkia taustalle, lauseita tunteistani ja tottakai valokuvia/videoita parin kuukauden ajalta kun ollaan oltu yhdessä.
Eilen se oli valmis ja sopivasti työpäivän jälkeen tyttö tuli käymään. Taisin onnistua kyyneleistä ja leveästä hymystä päätellen. Kysyi vielä halauksen lomassa että "miten sä osaat?"
Jotain tän tyylistä? Siirappiosuus alkaa puolen minuutin kohdalla.Tässä se tuli.
Tulee vahvasti mieleen omat toimeni 17-vuotiaana. Silloin tein itsekin videon tyttöystävälle ja vastaanotto oli jokseenkin Lugeran kuvaaman kaltainen. Mielestäni löysin hyvän kopromissin siirappisuuden ja huumorillisen kepeyden välillä. Veikkaan etten olisi enää samaa mieltä.
Olen melko varma, että tuossa lauseessa piilee jokin syvempi viisaus.Itsehän aloitan puhtaalta pöydältä aina pöydän pyyhittyäni.
Oli Lugikselta niin oiva metafora, että oli pakko tarttua.Olen melko varma, että tuossa lauseessa piilee jokin syvempi viisaus.
Muutto oli tiedossa jo keväällä, se ei liity mitenkään tähän eroon tai tyyppiin. Tulee vaan sopivaan saumaan sinällään.ei koko elämää tarvitse muuttaa aloittaakseen puhtaalta pöydältä uudelleen. Pelkkä pöydän pyyhkiminen riittää, eikä sitä pöytää tarvitse siirtää tois'puolen kaupunkia.
Mä sulle sopivan sauman näytän!Muutto oli tiedossa jo keväällä, se ei liity mitenkään tähän eroon tai tyyppiin. Tulee vaan sopivaan saumaan sinällään.
Kyllä pääsin moneenkin otteeseen vaikka minkälaisille palkinnoille tämän kyseisen henkilön kanssa.Tässä voimme todeta että nyt on saatu tärkeitä kisakilometrejä alle ja seuraavassa kisassa voidaan jo lähteä oikeasti yrittämään paremmista lähtökohdista. Tämä meni nyt tälläkertaa näin ja nyt lähdetään koittamaan jos seuraavasta saadaan jo hyviä tuloksia ja jos vaikka päästään palkintopallille.