Toivottavasti edes tarkistit uusinnasta, että tuo oli tosiaan tahallinen teko sillä toisella. Mutta ehkä kannattaisi ottaa hiukan rennommin rantein...Kyllähän tuo jälkeenpäin kadutti, mutta se suunnatton vitutus ja viha joka valtaa mieleni kun mut työnnetään ulos tahallaan..en vaan voi kontrolloida itteäni siinä mielentilassa ;/
Eipä näkynyt. Harmittaa, että olisi ollut realistiset mahdollisuudet päästä kerrankin jopa finaaliin saakka. (vain 120 kilpailijaa).Eipä tuu kisaa ei...
Jos menis irroittelee ruosteita ranteista ja mutustelee rusinoita.
En tallentanu uusintaa. Mutta tilanne oli se, että 3-4 viime kisassa olin lentänyt ulos ennen ensimmäistä kierrosta, ja viides sai näkemään jo punaista.Toivottavasti edes tarkistit uusinnasta, että tuo oli tosiaan tahallinen teko sillä toisella. Mutta ehkä kannattaisi ottaa hiukan rennommin rantein...
Kun katsoo tuota tilastoa (toisessa ketjussa) päiväkisojen osanottajamääristä ei kovin suuresti ihmetytä laskeva suntaus. Lämpimät säät ja toimimattomat kisat = hyvä tapa karkoittaa pelaajat.Ei taida taaskaan pelittää tuo maikkarin serveri :jaska:
Aiemmin tänään nuo oli nimetty "1.päiväkisa, 2.päiväkisa jne". Sitten ne vaihtui tähän normaaliin formaattiin. Heillä on varmaan hirvee kiire lähteä vappua viettämään joten häsläävät. Ei kenties kannattaisi tehdä mitään muutoksia, jos on tarkoitus olla kustannuspaikalta pidempään pois...Joo torstain avoin 1 hävis niinku tuhkana tuuleen..pääsin jo semifinaaliin, mutta sen jälkeen koko kisaa ei näy enää missään! Hyvä maikkari jatkakaa samaa rataa! :thumbup:
Jos se on .set päätteinen niin ei tarvii purkaa. Siirrät sen vaan sinne MNK\data\setups kansioon.Moi! osaako kukaan auttaa miten saa säädöt tuolta setupgrid.net minkälainen purkuohjelma pitää ladata koneeseen käyttöjärjestelmä xp windows?
Ite oon koittanu tuota ohjelmaa, mutta ei oikeen vakuuttanu mua. Yritin tehdä sellaset suht.koht balanssis olevat säädöt, mutta sitte ku meni radalle koittamaan niin yliohjas niin maan prkleesti. En kuitenkaan sano, että ei siitä mitään hyötyä ole, mutta ite pysyttelen tuossa radalla säätämisessä..Aika monipuolinen setuppien viritysohjelma löytyy tuolta:
http://www.vehicle-analyser.com/
Öö..miks jarruttaa mutkas?Nyhän mä lopultakin tajuan sen miksei aiemmin kulkenu kuin 1:15.puol. Ei nää renkaat tykkää pahaa vaikka jarruttais kurvissa. Siihen on tottunu geepelis et jos mutkas jarruttaa ni joko puskee tai pyörähtää ulos, ainoastaan höyhenjarruttaa saa kurvin aikana. Tuo selittääkin vähän miks näppis tai hiiri pelaajat pääsee kovaa tällä pelillä.
Apeksin jälkeenkö haluaisit jarruttaa? :frank:Öö..miks jarruttaa mutkas?
Sitä minäkin ihmettelen. Eikö sitä hanaa anneta mutkassa...Öö..miks jarruttaa mutkas?