Maailman nopein kansa-simulaatiopeli

• Viestiketjun aloittaja 27
  • Aloituspäivämäärä

Welder

Well-known member
Kiitokset MNK_HG:lle, että saitte tuon tilastosivullanne olevan Mestarisarjataulukon ajantasalle - epäilyksistäni huolimatta! ;) Siis niin, että laskee vain 4 parasta kisaa. :thumbup:

Tuo reaaliaikaisuus tosin ei välttämättä tässä yhteydessä ole paras ratkaisu. Itselläni ainakin tuon listan avaaminen kestää vähintään parikymmentä sekunttia, vaikka sen tekisi kolmen aikaan yöllä.

Welder

Well-known member
Onkos joku saanut MNK:n toimimaan sen jälkeen, kun on asentanut LFS:n Z25 päivityksen?

jameson62

Member
Joo kyllä mulla toimii xp:sä mut win 7 64bit ei toimi ! Mut pelaan kyl pääsee....:alppu::thumbfh:

J.O

Well-known member
Tänään ensimmäistä kertaa yritin liittyä MNK-palvelimille tuon päivityksen jälkeen, eikä launcherista päässyt lukuisista yrityksistä huolimatta millään sisään. Mestarisarjakisan ja satelliittikisan karsinnat sain lopulta ajettua kun käytin "liity tiettyyn palvelimeen"-toimintoa, mutta sekin teki tiukkaa, kun kokoajan herjasi "vierastietoa ei vastaanotettu".

Onko MNK:n päässä jotain ongelmaa vai aiheuttaako tämä päivitys tämän? Miten tästä päivityksestä pääsee eroon?

Onkos joku saanut MNK:n toimimaan sen jälkeen, kun on asentanut LFS:n Z25 päivityksen?
Nyt vasta hoksasin että tarkoitit sinäkin MNK:ta etkä koko peliä. Sama ongelma siis molemmilla. Täytyy varmaan asentaa koko peli uudestaan.

Viimeksi muokattu:

J.O

Well-known member
Poistin pelin ja asensin uudelleen, eikä siltikään pääse MNK-palvelimille sisään.

Kaiken lisäksi, kun poistin pelin, niin kone poisti koko kansion eli kaikki henkilökohtaisetkin jutut. Muissa poistamissani peleissä ei ole koskaan käynyt noin. Sinne menivät kaikki uusinnat ja vaivalla hiotut säädöt sen siliän tien. :jaska:

-=fly=- kirjoitti:
Eivät toimi nuo linkit enää. Onko kellään tallessa noita MNK:n semi- ja neljännesfinaaleita.

Edit: Huh, sentään säädöt sai jollain ohjelmalla kaivettua esiin. Uusinnat sen sijaan rikki, vaikka nekin tiedostot sai vielä esiin.

Viimeksi muokattu:

J.O

Well-known member
Tänään tosiaan näkyi tuo MNK:n finaali tv:ssä. Ei voi muuta sanoa, kuin että hyvin piti hermot ennakkosuosikeilla eli odotetut nimet kärjessä. Onnittelut kärjelle.

J.O

Well-known member
Ei mennyt mestarisarjan FOX-kisa kummoisesti, kun matka tyssäsi jo semifinaaliin. Olisi pitänyt parempaan pystyä, kun Westhill ennakkoon vahva rata ja WR:ään tavallista vähemmän eli sekunti matkaa. Näköjään parhaat tulokset tulevat kisoista, joista odottaa kaikista vähiten. Turhia virheitä aivan liikaa. Onnittelut kärkikolmikolle.

tankslacno

Active member
jaaha, semifinaali,viimeinen kierros ja sija 2 ja todella turvallisella erolla katoin että joku kaveri on pysähtynyt pitkän suoran alkuun ja vähän himmailin, mutta kun lähenin auto lähti liikkelle ja kun tulin ohi koitti jo pyöräyttää mutta ei onnistunut, mutta kun tultiin suoran päähän niin kaveri veti ilman jarruja suoraan kylkeen ja finaali paikka meni siihen. Tästä ei tule kyllä yhtään mitään jos vie SEMIFINAALISSAKIN on näitä kavereita jotka jää ootteleen ja mällää toisen kylkeen kun ite on oman kisan ryssiny! ei näin. :mad::mad:

Edit: Kaverin nimi oli Lindstedt
voisin alkaa vaikka keräämään näitä nimiä ylös näistä kyseisistä rata terroristeistä mulle vaan privatella tai tähän topiciin nimiä nii listaan ylös.
Arvaa mitä? Mä olen nähny kahdesti finaalissa häirikön. Eka tosin osoittautui melkeinpä mun hyödyksi koska se ei osunu minuun mutta kaikkiin muihin. Mutta sitten suoralla vikalla kierroksella Jykä5 tekee jonkun ihme tempun ja tuhoaa mun auton. Pääsin neljäntenä maaliin. Olis ollu loistava mahdollisuus päästä pronssille, kun mulla on jo alunperin 3 voittoa ja 1 pronssi. Toisella kerralla raivostuin kun DanceQ tulee nurmikon kautta suoraan mun kylkeen!:jaska::mad_old: Vei mun hopean sitten siinä samassa!

Viimeksi muokattu:

Joku123

New member
Niin siinä taas kävi, että ensimmäisessä mutkassa nopeimmat heitetään seinään, ettei heillä vain olisi mitään mahdollisuuksia päästä jatkoon.:mad: Elikkä lähes varmat(?) 9 krediittiä meni satelliittikisan neljännesfinaalin ensimmäisen mutkan kolaroinnissa, eikä ollut ensimmäinen kerta: Edellisessä XRG+BL2 satelliittikisayhdistelmässä kävi juuri samalla tavalla, paitsi silloin kyseessä oli finaali.:jaska: Ensi viikolla sitten taas uusi yritys, jos vaikka pääsisi toiseen mutkaan asti.

J.O

Well-known member
Surkeasti sujui satelliitti-rallicross-kisa jälleen kerran. Neljännesfinaalista sentään selvisin tällä kertaa, vaikka vitsi oli sekin erä, kun kärkikuskit rynnittiin hännille heti alkajaisiksi. Ei näissä rallicross-kisoissa selvästikään nopeus mitään merkitse, vaan edessä oleva tönitään surutta pihalle, kun siihen pienikin tilaisuus tarjoutuu. :jaska:

Semifinaalissa kakkosruutuun, mutta tuttuun tapaan taas takaa tultiin avausmutkassa perään ja pyöräytettiin letkan viimeiseksi. Sieltä nousu kolmanneksi ja viimeiselle kierrokselle lähdettäessä vain sekunti eroa kärkikaksikkoon, joka ajeli muutaman sekunnin hitaampia kierroksia, joita itse normaalisti tyhjällä radalla ajan. Ykkösmutkassa kärjellä menikin heti leveäksi, joten pujahdin toisesta sisäkautta ohi, mutta tältä lähtikin auto kokonaan käsistä ja ihan odottamatta suistui kylkeeni. Osuman seurauksena sitten kovalla vauhdilla päin betoni tolppaa ja auto volttien jälkeen katolleen. :jaska:

Niin siinä taas kävi, että ensimmäisessä mutkassa nopeimmat heitetään seinään, ettei heillä vain olisi mitään mahdollisuuksia päästä jatkoon. Elikkä lähes varmat(?) 9 krediittiä meni satelliittikisan neljännesfinaalin ensimmäisen mutkan kolaroinnissa, eikä ollut ensimmäinen kerta: Edellisessä XRG+BL2 satelliittikisayhdistelmässä kävi juuri samalla tavalla, paitsi silloin kyseessä oli finaali. Ensi viikolla sitten taas uusi yritys, jos vaikka pääsisi toiseen mutkaan asti.
Tuollaista roskaa nämä kisat ovat tosiaan kokoajan olleet. :jaska:

Viimeksi muokattu:

tankslacno

Active member
kuinka välttää

Surkeasti sujui satelliitti-rallicross-kisa jälleen kerran. Neljännesfinaalista sentään selvisin tällä kertaa, vaikka vitsi oli sekin erä, kun kärkikuskit rynnittiin hännille heti alkajaisiksi. Ei näissä rallicross-kisoissa selvästikään nopeus mitään merkitse, vaan edessä oleva tönitään surutta pihalle, kun siihen pienikin tilaisuus tarjoutuu. :jaska:

Semifinaalissa kakkosruutuun, mutta tuttuun tapaan taas takaa tultiin avausmutkassa perään ja pyöräytettiin letkan viimeiseksi. Sieltä nousu kolmanneksi ja viimeiselle kierrokselle lähdettäessä vain sekunti eroa kärkikaksikkoon, joka ajeli muutaman sekunnin hitaampia kierroksia, joita itse normaalisti tyhjällä radalla ajan. Ykkösmutkassa kärjellä menikin heti leveäksi, joten pujahdin toisesta sisäkautta ohi, mutta tältä lähtikin auto kokonaan käsistä ja ihan odottamatta suistui kylkeeni. Osuman seurauksena sitten kovalla vauhdilla päin betoni tolppaa ja auto volttien jälkeen katolleen. :jaska:

Tuollaista roskaa nämä kisat ovat tosiaan kokoajan olleet. :jaska:
Mä tiedän miten välttää noi törmäilijät!

Jos sä epäilet että törmääjä on sun erässä niin sä voit tehdä:

1) Jos se on sun takana eli kaks ruutua huonommalla tilalla, niin estä! Heti kun vihreät valot syttyy, kytkektin peruutusvaihteen päälle jolloin sä tuhoat sen suunnitelmat! Ja koska sen törmäilijän takana voi olla auto niin se ajaa suoraan sitä päin jolloin se törmäilijä lentää!
2) Sä voit jättäytyä vikaks niin sä voit nousta ekan mutkan jälkeen jopa kärkeen!
3) Ekassa mutkassa voi rallycross-radalla mennä sinne vasemmalle välttääkseen sen!

HAHAHAHAHAHA! SIITÄ SAATTE TÖRMÄILIJÄT:D

Viimeksi muokattu:

Welder

Well-known member
MESTARI-7

Olihan taas saippualaatikolla pyörimistä. :)

Harmittaa vaan kun SF3:ssa jatkoon mentiin ajalla 21:25 ja 4:ssakin 21:06. Omassa erässä 20:45 ei rittänyt kuin kolmanteen sijaan. Itse sain sijoitukseksi 4 kun vikalla kierroksella Norppis lähti edestäni hiekkakenttää tutkimaan. ;)

J.O

Well-known member
Varmasti huonoin kisani tähän asti. Itsellä meni maku jo ennen alkua, kun huomasin, että kisan kolme suurinta suosikkia samaan erään, eikä muissa juuri ketään nimimiehiä. Piti yrittää väkisin roikkua, mutta renkaat siinä tietysti tuhosin tulipunaisiksi jo parissa kierroksessa. Lopussa vielä lipsautus hiekalle ja eroa testikisan aikaan 40 sekuntia. Aika pohjanoteeraus siis.

Mangelo

Well-known member
Mä tiedän miten välttää noi törmäilijät!

1) Jos se on sun takana eli kaks ruutua huonommalla tilalla, niin estä! Heti kun vihreät valot syttyy, kytkektin peruutusvaihteen päälle jolloin sä tuhoat sen suunnitelmat! Ja koska sen törmäilijän takana voi olla auto niin se ajaa suoraan sitä päin jolloin se törmäilijä lentää!
2) Sä voit jättäytyä vikaks niin sä voit nousta ekan mutkan jälkeen jopa kärkeen!
3) Ekassa mutkassa voi rallycross-radalla mennä sinne vasemmalle välttääkseen sen!

HAHAHAHAHAHA! SIITÄ SAATTE TÖRMÄILIJÄT:D
Harjoituskisoja kun jonkun verran ajelen, niin lähden alkuerissä yleensä takaa. Aina se nousu ei tietenkään onnistu jos joku päättää pyörähtää eteesi, mutta yleensä sortuvat virheisiin ennenpitkää. Lyhyet kisat on enemmän sellaista tuuripeliä. Viiden kierroksen jälkeen alkaa nähdä kuka vetää taidolla ja kuka tuurilla.

Welder

Well-known member
Mielestäni tässä on jo lähtökohta aivan pielessä. Mikäli joku rikkoo "ratasääntöjä" on ylläpito antanut ohjeet miten sitten toimitaan. Tällainen "kostaminen" ei saa mitään muuta aikaan kun yleisen kaaoksen ja tätä nämä häiriköt yleensä hakevatkin.

MNK_HG

Member
Mielestäni tässä on jo lähtökohta aivan pielessä. Mikäli joku rikkoo "ratasääntöjä" on ylläpito antanut ohjeet miten sitten toimitaan. Tällainen "kostaminen" ei saa mitään muuta aikaan kun yleisen kaaoksen ja tätä nämä häiriköt yleensä hakevatkin.
Juuri näin.

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti
Onko tässä pelissä enää suomalaisia palvelimia pystyssä yhtäkään? Kesällä pidin taukoa ja nyt kun olen tekemässä paluuta rattiin, niin tarjonta näyttäisi ainakin kutistuneen lähes olemattomiin. Silmään ei osunut yhtäkään sellaista palvelinta, joilla viime keväänä tätä peliä tahkosin lähes päivittäin.

teppoil

Well-known member
Törmäsin tänään todella ikävään pelaajaan ajaessani päivän 2. harjoituskisaa. Taku-94 lähti kisaan takaani ja tuli ekassa mutkassa kylkeen. Selvisin siitä vielä ja ekojen shikaanien jälkeen suoran alussa hän käänsi suoraan kylkeen. Pyörähdin, ja jäin 15 sekunnin päähän hänestä. Ajoin hänet kiinni kierros ennen loppua ja ohitin häntä lähtösuoralla. Arvasin että kylkeen tullaan ja niin se tulikin. Onneksi olin muurin puolella ja vain hän pyörähti. Kaiken tämän lisäksi tämä taku vielä haukkui minua kisan aikana ja sen jälkeen. :thumbfh: Ei näitä kiitos!

PS. Ratana siis Blackwood ja autona XR GT.

PPS. Olen pelannut vajaan viikon ja paras aikani on 1:16,82 :).