S1 ja S2 pitää ostaa maksaapi kait 12e ja s2 24elatasin tän pelin vasta ja oon ajellu noita harjotteluja niin mitähän toi tarkottaa ku yritän mennä "Fern Bay Testdrive- FXO" niin tulee tonne yläkulmaan " sinun täytyy avata S1 tätäoppituntia varten"
S1 ja S2 pitää ostaa maksaapi kait 12e ja s2 24elatasin tän pelin vasta ja oon ajellu noita harjotteluja niin mitähän toi tarkottaa ku yritän mennä "Fern Bay Testdrive- FXO" niin tulee tonne yläkulmaan " sinun täytyy avata S1 tätäoppituntia varten"
okeS1 ja S2 pitää ostaa maksaapi kait 12e ja s2 24e
http://www.youtube.com/watch?v=nioJI1g2tNchaeskelin tossa pitkään sivustoa mistä löytyisi jonkun näkönen "uusinta" tosta blackwoodin maailmanennätys ajasta tai muuten vaan 1.13 alituksesta mutta ei löytynyt jos joku tietää nii nakakkaa vaikka linkkiä :tongue:
Vitutus, hyvänä esimerkkinä taas tämän päivän viimeisin kisa olikoha ny monkeyhead nimine kaveri ajo ekassa mutkassa pihalle meni varikolle ja sen jälkee jatko rataa väärään suuntaan ja koitti osua muihin :nope::nope:Mikä helvetti siinä on että jos oot ite eka ajannu ulos ja radalle takastullessas on pakko yrittää kilkata mahdollisimman monta autoa ulos samalla?
tohon 19.00 kisaan alko karsinta kello 13.00 ja loppu 13.16 kun oli täys jo.Nykyään näyttääpi olevan nuo maikkarin kisat heti täynnä... Monelta siellä pitää oikee olla ilmottautumas että pääsee mihinkää lauantain tai sunnuntain kisaan :jaska:
Nyt ku en oo päässy MNK kisoihin ja f1-foorumin kisat näyttää olevan jäissä ni jäljelle jää saksalaiset puplic serverit missä kisaaminen ei taas oikeen nappaa törttöilijöiden takia:nope:
Btw. Personal best uusilla säädöillä: 1.14.89
toi kirjoitusjuttu askarruttaa vieläkin!jotkut näyttäis kirjoittelevan tuolla kesken ajojen. miten se onnistuu? tähteä kun painaa niin tulee viestin kirjoituspaikka mutta se herjaa aina ettei ole ylläpito-oikeuksia?![]()
pitkällä suoralla on aikaa kirjoitellatoi kirjoitusjuttu askarruttaa vieläkin!
Luulen, että heillä kusee tuo pelaajien servereille jako. Itsellänikin 1 erä meni odottaessa ja kun vihdoin pääsin sisään oli kisaa jäljellä 3min. Onneksi ei olut mun lisäksi kuin yksi onnellinen. Toinen erä samalla tavalla, pääsin sisään kun oli aika-ajoja 3sek. jäljellä. Samoin semi- ja finaali. Oli vielä pakko ajaa "liimasäädöillä" ettei tule pahempia mokia, kun ruudun päivtys oli jotain 30fps:n luokkaa.Toimii kyllä tosi kivasti.
Tuossa puoli kuuden aikaan aloin yrittämään, jos pääsisin ajamaan karsinta ajoa. Kirjautuminen kesti viitisen minuuttia ja tuossa se jo vartin verran on valinnut palvelinta.
Aika meni umpeen siinä sivussa.