patriot
Foorumin senaattori
Toleranssisiipi ja Runar sen näköjään haukkuivat! :thumbup:OoPee sanoi:Hienoa, mä en näköjään ole sun määritelmäsi mukaista vanhempaa kaartia :ahem: :ahem: :ahem:
Toleranssisiipi ja Runar sen näköjään haukkuivat! :thumbup:OoPee sanoi:Hienoa, mä en näköjään ole sun määritelmäsi mukaista vanhempaa kaartia :ahem: :ahem: :ahem:
Kaikki patriotia vanhemmat eli ne, joista patriot on jo vuosikausia halunnut päästä forumilla eroon :doubtful:Il Tempo Gigante sanoi:Määrittele vanhus forumyhteydessä.
Ei pidä paikkaansa! Monet foorumin "varttuneimmista" ovat loistavaa keskusteluseuraa. Esim Ilman Moeta tulis aika pitkäksi. "Vanhukset" on kivoja! :thumbup:OoPee sanoi:Kaikki patriotia vanhemmat eli ne, joista patriot on jo vuosikausia halunnut päästä forumilla eroon :doubtful:
No sitte sä oot vaan ilmaissu itteäs hieman jaskamaisestipatriot sanoi:Ei pidä paikkaansa! Monet foorumin "varttuneimmista" ovat loistavaa keskusteluseuraa. Esim Ilman Moeta tulis aika pitkäksi. "Vanhukset" on kivoja! :thumbup:
Voi olla... Mähän olen foorumin väärinymmärretyin hahmo..OoPee sanoi:No sitte sä oot vaan ilmaissu itteäs hieman jaskamaisesti
En silloin muistanut ketkä sitä haukkui.... Ja jos kerran on katsonut Benny Hilliä uutena, niin on jo nykyään hieman varttuneempi.toleranssisiipi sanoi:Mistäs päättelit mun olevan "foorumin vanhempaa kaartia"?
Il Tempo Gigante sanoi:Onkos kukaan mun lisäkseni katsonut tätä ?
Sitten kysyin forumin "muumioilta" eräästä sarjasta, jonka nimen olen unohtanut. Se juoneltaan samantapainen kuin X-files, mutta ranskalaista tekoa ? Siinähän myös setvittiin outoja juttuja. Muuta en muista. Nimi kiinnostaisi.
Se joku tais olla herra Patriot itse, joka ihmetteli mitä keski-ikäiset tekee täällä voorumille.patriot sanoi:En mä sitä mitenkään osaa määritellä... Viittasin vanhaan keskusteluun, jossa joku puhui "vanhuksista". Ja tästä veti herneen nenään mm. Nomi... Toi keskustelu tuli vaan mieleen.
Yöjännäri kuulostaa muuten tutulta.Runar ja Kyllikki sanoi:Olisko sarjan nimi ollut Yöjännäri? Histories Extraordinnaires?
Toi määritelmä pitää sisällään todennäköisesti 90% kaikki vapaan keskustelijat. :thumbup:OoPee sanoi:Kaikki patriotia vanhemmat eli ne, joista patriot on jo vuosikausia halunnut päästä forumilla eroon :doubtful:
En ollut kuitenkaan se hahmo, joka sai varttuneemman väen vihat silloin niskoilleen.Formulanomi sanoi:Se joku tais olla herra Patriot itse, joka ihmetteli mitä keski-ikäiset tekee täällä voorumille.
Jos kohta olen varmaan jotain sanonutkin sulle tosta. Varmaan jotain maajusseista tai lehmien hoidosta....
Ei ole, liian uusi.Runar ja Kyllikki sanoi:Olisko sarjan nimi ollut Yöjännäri? Histories Extraordinnaires?
Jotkut poistuvat itse (väliaikaisesti), jotkut poistetaan 'firman' puolesta.patriot sanoi:Tuli muutes vanhasta kaartista mieleen se kun takavuosina avauduttiin jonkun bannin jälkeen. Markoj taisi haukkua vanhukset. Tähän "vanhukset" reagoivat voimakkaasti ja kävivät kukin vuorollaan tekemässä marttyyrikuoleman ko. toikissa. Mm Olga ja Nomi lupasivat noudattaa poistumiskäskyä. Taisivat valehdella. :nope:
Voi olla... Tai sitten vain käsitin aikoinaan väärin.Olga sanoi:Jotkut poistuvat itse (väliaikaisesti), jotkut poistetaan 'firman' puolesta.
Muistat patriootti kyllä hieman väärin tuon jutun, mutta eihän se toki haittaa.
Ruuvit löysällä :thumbup:McRäkä sanoi:- Fast Show (mikä se nyt suomeksi olikaan...?)