Maailman paras tv-sarja

patriot

Foorumin senaattori
OoPee sanoi:
Hienoa, mä en näköjään ole sun määritelmäsi mukaista vanhempaa kaartia :ahem: :ahem: :ahem:
Toleranssisiipi ja Runar sen näköjään haukkuivat! :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Il Tempo Gigante sanoi:
Määrittele vanhus forumyhteydessä.
Kaikki patriotia vanhemmat eli ne, joista patriot on jo vuosikausia halunnut päästä forumilla eroon :doubtful:

patriot

Foorumin senaattori
OoPee sanoi:
Kaikki patriotia vanhemmat eli ne, joista patriot on jo vuosikausia halunnut päästä forumilla eroon :doubtful:
Ei pidä paikkaansa! Monet foorumin "varttuneimmista" ovat loistavaa keskusteluseuraa. Esim Ilman Moeta tulis aika pitkäksi. :) "Vanhukset" on kivoja! :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
patriot sanoi:
Ei pidä paikkaansa! Monet foorumin "varttuneimmista" ovat loistavaa keskusteluseuraa. Esim Ilman Moeta tulis aika pitkäksi. :) "Vanhukset" on kivoja! :thumbup:
No sitte sä oot vaan ilmaissu itteäs hieman jaskamaisesti :D

patriot

Foorumin senaattori
toleranssisiipi sanoi:
Mistäs päättelit mun olevan "foorumin vanhempaa kaartia"?
En silloin muistanut ketkä sitä haukkui.... Ja jos kerran on katsonut Benny Hilliä uutena, niin on jo nykyään hieman varttuneempi. :)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Onkos kukaan mun lisäkseni katsonut tätä ?

Sitten kysyin forumin "muumioilta" eräästä sarjasta, jonka nimen olen unohtanut. Se juoneltaan samantapainen kuin X-files, mutta ranskalaista tekoa ? Siinähän myös setvittiin outoja juttuja. Muuta en muista. Nimi kiinnostaisi.

Olisko sarjan nimi ollut Yöjännäri? Histories Extraordinnaires?

Löysin muuten tuota etsiessäni asiemmin mainitsemastani "Sulhanen pukeutuu mustiin"-minisarjasta tän verran: http://leflt.com/annuseries/encyclopedie/series.php?series=2195

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
patriot sanoi:
En mä sitä mitenkään osaa määritellä... Viittasin vanhaan keskusteluun, jossa joku puhui "vanhuksista". Ja tästä veti herneen nenään mm. Nomi... Toi keskustelu tuli vaan mieleen. :)
Se joku tais olla herra Patriot itse, joka ihmetteli mitä keski-ikäiset tekee täällä voorumille. :D

Jos kohta olen varmaan jotain sanonutkin sulle tosta. Varmaan jotain maajusseista tai lehmien hoidosta....;)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Toi määritelmä pitää sisällään todennäköisesti 90% kaikki vapaan keskustelijat. :thumbup:

patriot

Foorumin senaattori
Formulanomi sanoi:
Se joku tais olla herra Patriot itse, joka ihmetteli mitä keski-ikäiset tekee täällä voorumille. :D

Jos kohta olen varmaan jotain sanonutkin sulle tosta. Varmaan jotain maajusseista tai lehmien hoidosta....;)
En ollut kuitenkaan se hahmo, joka sai varttuneemman väen vihat silloin niskoilleen.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
patriot sanoi:
Tuli muutes vanhasta kaartista mieleen se kun takavuosina avauduttiin jonkun bannin jälkeen. Markoj taisi haukkua vanhukset. Tähän "vanhukset" reagoivat voimakkaasti ja kävivät kukin vuorollaan tekemässä marttyyrikuoleman ko. toikissa. Mm Olga ja Nomi lupasivat noudattaa poistumiskäskyä. Taisivat valehdella. :nope:
Jotkut poistuvat itse (väliaikaisesti), jotkut poistetaan 'firman' puolesta.

Muistat patriootti kyllä hieman väärin tuon jutun, mutta eihän se toki haittaa.

patriot

Foorumin senaattori
Olga sanoi:
Jotkut poistuvat itse (väliaikaisesti), jotkut poistetaan 'firman' puolesta.

Muistat patriootti kyllä hieman väärin tuon jutun, mutta eihän se toki haittaa.
Voi olla... :) Tai sitten vain käsitin aikoinaan väärin.

burb

.
Jo mainittu Band of Brothers oli aivan mahtava sarja, dvd-boksin hankkimista ei tarvinnut montaa kertaa miettiä.

Yksi sarja mikä tänään ihan yhtäkkiä tuli mieleen oli Cold Feet , mikäköhän se oli suomeksi...
Mielestäni Helen Baxendale on maailman ihanin nainen ja vieläkin sapettaa se, että käsikirjoittajat päättivät tappaa Rachelin. :thumbfh:

edit: Cold Feet = Rimakauhua ja rakkautta

Viimeksi muokattu:

McRäkä

Banned
- Kyllä Jeeves hoitaa
- Fast Show (mikä se nyt suomeksi olikaan...?)