Kiva ääni sulla. Wink wink:wink: :wink:Joni sanoi:puhelinseksi :wink:
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem:elle sanoi:Tampaxit.
Susta tulikin heti mieleen kolme erittäin hyvää keksintöä:Juskanen sanoi:Etätyöt.
Ilmeisesti lateksiasu ei ole sitten hyvä keksintö?Runar ja Kyllikki sanoi:Susta tulikin heti mieleen kolme erittäin hyvää keksintöä:
- Korkokengät
- Punainen kynsilakka
- Naisen hyvin hoidetut jalat
:ahem: :ahem:
Mä en oo niinkään lateksin perään mutta ymmärrän kyllä hyvin niitä jotka ovat.Miguel sanoi:Ilmeisesti lateksiasu ei ole sitten hyvä keksintö?
Vähän kuiva ja kuoreensa vetäytynyt.Banaani sanoi:Banaani on vähintäänkin yhtä hyvä keksintö. :ahem: :ahem:
Ei kannata olla. Jos on lateksin perään, niin sillä on ikävä sivuvaikutus lateksiasun käyttäjälle. Jalkaterät tahtovat mennä kippuraan vähän väliä ja jalkapohjiin tulee kramppeja. :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:Mä en oo niinkään lateksin perään mutta ymmärrän kyllä hyvin niitä jotka ovat.
Hipit käyttää hipstereitä, dragit dragstreita, hamit hamstereita ja Juusot juustereita.Knoukkari sanoi:Hipsterit tietty.
Hipstersit on ihan paska keksintö! Minen pysty pitämään niitä ollenkaan, ei sovi mun pyöreälle pepulle, painavat keskeltä kankkua ja ryttääntyvät ylhäältä. Hipstersit on lattaperseille :frank:Knoukkari sanoi:Hipsterit tietty.
Mä puhuinkin katsojan enkä käyttäjän näkökulmasta!Juskanen sanoi:Hipstersit on ihan paska keksintö! Minen pysty pitämään niitä ollenkaan, ei sovi mun pyöreälle pepulle, painavat keskeltä kankkua ja ryttääntyvät ylhäältä. Hipstersit on lattaperseille :frank:
Kuukuppi.elle sanoi:Tampaxit.
Hipsterit siinä mielessä mitä ne tarkoittaa Suomessa vai siinä mielessä mitä ne tarkoittaa muualla maailmassa?Knoukkari sanoi:Hipsterit tietty.
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:H%C3%BCfthose.jpg tuossa on kuva paikallaan.Runar ja Kyllikki sanoi:Hipsterit siinä mielessä mitä ne tarkoittaa Suomessa vai siinä mielessä mitä ne tarkoittaa muualla maailmassa?