Sama, mutta pitää pelata ensin Modern Warfare 2 loppuun.Vois ottaa lainaa. Riehua, raiskata ja riehua.
Sama, mutta pitää pelata ensin Modern Warfare 2 loppuun.Vois ottaa lainaa. Riehua, raiskata ja riehua.
Siinä ei kauaa nokka tuhissut, yhdessä illassa meni lävitte.Sama, mutta pitää pelata ensin Modern Warfare 2 loppuun.
Ihan vaan pienenä sivuhuomiona.. Mä en tiedä, mutta voisin kuvitella, että höyrystyminen on suhteellisen vaikea tapahtuma siinä vaiheessa, kun musta aukko on syntymässä tai syntynyt. Toivotaan, ettei tartte kokea tuota, oli siellä sitten härmistymistä tai sublimoitumista.Aika moni muukin käytännön kysymys vielä askarruttaa, mutta palataan niihin kun ollaan höyrystytty.
Milläs pirulla me toisemme tunnistetaan höyryyntymisen jälkeen?Aika moni muukin käytännön kysymys vielä askarruttaa, mutta palataan niihin kun ollaan höyrystytty.
Hajusta.Milläs pirulla me toisemme tunnistetaan höyryyntymisen jälkeen?
Ei pierulla, vaan pirulla.Hajusta.
Meitä ei sitten enää ole oikeasti olemassa. Luullaan vaan.Hesari sanoi:Cernin hiukkaskokeissa saavutettiin törmäysvoiman ennätys
Kahden protonisuihkun törmäyksen voima oli seitsemän teraelektronivolttia eli kolme kertaa aikaisemmin saavutettua voimakkaampi.
Hiukkasfyysikot tuottavat törmäytyksissä uusia alkeishiukkasia ja selvittävät niiden avulla, mikä on aineen perimmäinen rakenne. Tuloksien avulla voi myös oppia ymmärtämään paremmin sitä, miten maailmankaikkeus syntyi.
Kokeita seurataan suoran yhteyden välityksellä tiiviisti myös Helsingissä, sillä muun muassa Helsingin yliopisto ja Lappeenrannan teknillinen yliopisto ovat kokeissa mukana vahvalla panoksella.
Euroopan hiukkasfysiikan tutkimuskeskus Cernin LHC-törmäytin on kahdesta kiihdyttimestä muodostuva 27 kilometriä pitkä rengas, joka kiertää tunnelissa sata metriä maan alla.
Lue Pekka Himasen uusin tuotos!Mitenkä joku filosofi estäisi maailmanlopun
Lue Pekka Himasen uusin tuotos!
Tähänkö viittaat?Haastattelusta käy ilmi, että Himanen kuitenkin pitää nettikeskusteluja tarpeellisina, koska ne ovat hänen mielestään hyödyllisiä ihmisille.
"Se on mun mielestä vastine aiemmalle wc:n seinien kirjoittelulle. Sillä on funktio samalla lailla kuin wc:lläkin on, helpottaa ihmisten oloa."
Yritätkö vihjailla, että kyseisen kynäilijän tuotos olisi sitä itteensä?Tähänkö viittaat?
Luitko sen kokonaan?Tähänkö viittaat?
Se on varmaan eri juttu, mihin sinä viittaat.Luitko sen kokonaan?
En mä mihinkään tossa oikeestaan viitannu. Paitsi ehkä siihen, että helvettikin luultavasti jäätyy ennen ku mä saisin ton luettua. Vähän sitä taannoin selailin... Mutta varmasti Pekalta löytyy vastaus pointtikyssäriinki.Se on varmaan eri juttu, mihin sinä viittaat.
En ole kokonaan..eikä kyllä niin tehnyt mieli, mitä pätkittäin lukenut.En mä mihinkään tossa oikeestaan viitannu. Paitsi ehkä siihen, että helvettikin luultavasti jäätyy ennen ku mä saisin ton luettua. Vähän sitä taannoin selailin... Mutta varmasti Pekalta löytyy vastaus pointtikyssäriinki.