mäyräkoira vs 0.5L leijonaviinapullo(32%)

• Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä

Kumpi parempi? :)

• Mäyräkoira

Äänet: 13 50,0%
  • Leijona

Äänet: 13 50,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    26

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
No juu mutta eikö teidän jonkun mielestä kalja ole kuraa, tai semmosta että mielummin jotain muuta joisi esim kirkasta.
Oluen makuun pitää totutella,ainakin kun itse aloittelin,niin olut maistui paskalta mutta ajan mittaan maku muuttui taivaalliseksi.En tiedä montaa tyyppiä jotka mieluummin joisi kirkasta maun takia,mutta jokainen tyylillään.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
No juu mutta eikö teidän jonkun mielestä kalja ole kuraa, tai semmosta että mielummin jotain muuta joisi esim kirkasta.
Ymmärrän kyllä, että et itse käytä, mutta luulisi kyllä tuollaisten väärinkäsitysten jo ihan vertaisryhmän kautta automaattisesti korjautuvan tuohon ikään mennessä.

Viimeksi muokattu:

Ria

Jäässä
Syödäänkö siellä vartaita? *harkitsee myös liittymistä*

Edit: ilmeisesti ei. *ei siis liity*

Viimeksi muokattu:

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Ei pysty valitsemaan , tosin jellona on paskaa viinaa ja karjala kelvollista tusinakaljaa niin karja se on .

WebSlave

Trackman
Itsehän en teräviä juo, joten oluesta humallun helpommin. Tosin minun tahdillani sekin käy varsin hitaasti. Eikä mene päähän ennen kuin poltan ensimmäisen tupakan, muutoin olisin mäyräkoirankin jälkeen täysin moderointikunnossa. Viinasta toki (tahdin ja tottumattomuuden vuoksi) teoriassa nopeammin.

Lienee nopein tapa saada pää sekaisin alkoholista on impata höyrystynyttä viinaa (jos ei mitään suonensisäisiä syöttöjä lasketa). Eli liian kuumaan totiin tai glögiin viinaa, niin pelkkä höyryjen hengittäminen riittää, kun alkoholi haihtuu alhaisemman kiehumispisteensä vuoksi. Menee nenän limakalvojen kautta suoraan verenkiertoon käymättä ruuansulatuksen ja maksan kautta.

Joni

Well-known member
Eli liian kuumaan totiin tai glögiin viinaa, niin pelkkä höyryjen hengittäminen riittää, kun alkoholi haihtuu alhaisemman kiehumispisteensä vuoksi. Menee nenän limakalvojen kautta suoraan verenkiertoon käymättä ruuansulatuksen ja maksan kautta.
Ahaa! :) Eli tolla säästytään myös krapulalta ja maksaa säästetään myös? Oijoi siinä olis terveellinen keino mennä känniin. :D

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Itse kuulun tähän ryhmään, jotka eivät oluista liiemmin pidä. Tuli huikeina teinivuosina vedettyä kerran vähän liikaa olutta, niin sen jälkeen ei hirveästi ole oluet minulle maistuneet. Vasta viime joulukuussa join pitkästä aikaa kokonaisen tölkillisen olutta. Sitä aikaisemmasta oluen juomisesta oli aikaa noin kolme vuotta.

Olen tullut itse siihen tulokseen, että kyllähän olutta juo. Tosin sen pitää olla todella kylmää ja vähän valmistajastakin kiinni, että kuinka maittavaa se olut on.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ahaa! :) Eli tolla säästytään myös krapulalta ja maksaa säästetään myös? Oijoi siinä olis terveellinen keino mennä känniin. :D
Ei tosiaankaan, maksa polttaa alkoholin veronkierrosta eikä vatsalaukusta. Krapula on humala nimisen myrkytystilan seuraus. Kenties kankkuseen liittyvät mahaoireet on pienemmät.

markoj

Custom User
Et saa tarpeeksi alas? Liian hapokasta?
Kyllä. Ei se hapokkuus haittaa, mutta ei vaan kykene juomaan tarpeeksi paljon riittävän nopeasti. Tai ehkä kykenis, jos oikein yrittäs mutta se taas ei oo kivaa.

markoj

Custom User
Miks sen pitäis olla kivaa?
Eihän sen tartte olla, mutta pitääkö siitä tieten tahtoen tehdä ikävää pakkopullaa, kun varsin pienellä vaivalla voi juoda ohessa pullon jotain sakeampaa.