Maistuuko sienet?

Maistuuko sienet?


  • Äänestäjiä yhteensä
    41

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Syöööönnnnn mielellllääni sieniääääää!:alppu:

Eiku..ihan vakavasti kirjoittaen, niin sienet on herkkua. Eniten tykkään paistettuina (pl. kanttarellit, jotka ovat kastikkeissa ihan ykkösiä)

Sanotaan, että tatti päivässä pitää miehen tiellä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Suippumadonlakkikeiton just vetäsin. Kohta alkaa aaveradio ja -telkku. Suoraan päiväkirjahuoneesta intteraktiivisesti.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18420
olen maistanut, mutta toista kertaa en tule syömään.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kyllä vaan maistuu.

Taitaa vaan tuo "suppiskausi" meni persiilleen, ellei ala vettä sadella tiheämmin :dunno:
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Kyllähän noita syö, riippuu vaan sienestä ja miten sitä käytetään. Sienisalaatit yms ovat yleensä hyviä. Myös nämä oikeat "ei-säilyke" herkkusienet ovat maittavia, kun niihin lyö sopivat täytteet ja sillai.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kyllähän noita syö, riippuu vaan sienestä ja miten sitä käytetään. Sienisalaatit yms ovat yleensä hyviä. Myös nämä oikeat "ei-säilyke" herkkusienet ovat maittavia, kun niihin lyö sopivat täytteet ja sillai.
Totta...esmes herkkusieni+sinihomejuusto+pekoni grillattuna/uunissa tehtynä on toooosi hyvääää!
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18420
Totta...esmes herkkusieni+sinihomejuusto+pekoni grillattuna/uunissa tehtynä on toooosi hyvääää!
Sama homma, kyl seinet menee salaatin ym kanssa mutta ei kyl paljaaltaan.

Mut en mä tuos muodossakaan kielpitkänä ja kuolavaluen odottais ateriaa...
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Olen kyllä hiihdellyt pitkin pyöreää hiihtoputkea löytämättä ulospääsyä...
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Totta...esmes herkkusieni+sinihomejuusto+pekoni grillattuna/uunissa tehtynä on toooosi hyvääää!
Oihhitto, samperi kun alko kuola valumaan. Menee syysillan krillaukseen tattia pekonirullassa ja sinihomejuustotäytteellä. Nälänkarkoittajaksi kapanossi, kyytipojaksi järvikylmä olut. Saunaan ja järveen.

Aamupalaksi pystytatti jos jollekki kelppaa.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Oihhitto, samperi kun alko kuola valumaan. Menee syysillan krillaukseen tattia pekonirullassa ja sinihomejuustotäytteellä. Nälänkarkoittajaksi kapanossi, kyytipojaksi järvikylmä olut. Saunaan ja järveen.

Aamupalaksi pystytatti jos jollekki kelppaa.
Mä voin tuoda sulle ensi viikolla satsin sieniä. Ei jalka.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Herkkusienet ja -tatit menee. Muita ei olekaan tullut maistettua kuin ehkä vahingossa.
 
Ylös