Black Leopard
Pantera negra
Tottakai nyt - Kun tallissa ei sopivasti aja suomalaisia :ahem:Ronttu sanoi:Täytyy kyllä ihmetellä mersujen luotettavuutta, huoh, kyllä ne nyt sitten kestää mitä vaan.
Tottakai nyt - Kun tallissa ei sopivasti aja suomalaisia :ahem:Ronttu sanoi:Täytyy kyllä ihmetellä mersujen luotettavuutta, huoh, kyllä ne nyt sitten kestää mitä vaan.
Massa oikein tarjosi punaisella matolla tietä alonsolle lähdössä ja pilasi Ferrarin kisan lähdössä ja lopullisesti ajamalla ulos... Hajotti varmaan autonsakin tuossa. Täysi amatööri :jaska: :jaska: :jaska:naukkis sanoi:Massa näytti oman tasonsa, ei todellakaan ole miehesti muuksi kuin kakkoskuskiksi eikä ole edes kyseisessä hommassa hyvä. Massan olisi pitänyt pystyä pitämään helposti Alonsokin takanaan paljon paremmalta ajolinjalta mutta suurinpiirtein pysähtyi keskelle ajolinjaa ja blokkasi kiminkin vauhdin samalla. Hamilton sai ko. tilanteessa kaksi sijaa lahjaksi Ferrarilta.
Kerran autoa testattiin 50 hevosvoimaa kuristettuna niin voisi olettaa että se 50 kaakkia sieltä uupui kisassakin. Nähtävästi oli kuitenkin laskettu että 50 kaakin tasoitus on pienempi paha kuin kymmenen ruutua.mustakaari sanoi:Kimistä ei oikein ottanu selvää. Varmaan varmisteltiin kovasti, mutta jotenkin jäi sellanen fiilis, että ei ollu auto kuitenkaan ihan iskussa tänään.
Siis mitä? Australiassakin tuo Massan "jaloissa pyöriminen" johtui lähinnä siitä että miehen auto oli aika-ajoissa simahtanut ja sitten joutui joukon hännille. Kimi puolestaan sai vapaasti kruisailla paalulta maaliin ilman mitään ongelmia :jaska:Black Leopard sanoi:Niin, hyvä kysymys. Mclarenilla on kaksikko joka ajaa täydellisesti yhteen. Ferrarilla yksi mies taistelee ja toinen tuntuu pyörivän jaloissa.
Vice sanoi:Siis mitä? Australiassakin tuo Massan "jaloissa pyöriminen" johtui lähinnä siitä että miehen auto oli aika-ajoissa simahtanut ja sitten joutui joukon hännille. Kimi puolestaan sai vapaasti kruisailla paalulta maaliin ilman mitään ongelmia :jaska:
Sepangissakin Kimi ei päässyt edes kunnolla yrittämään ohituksia...
Tosin mulle olis kyllä ihan sama jos vaikka molemmat Ferrarit keskeyttäis joka kisassa.
Matxi oli itse "Kimi Ferrarille" kampanjan johtomies! Nyt sitten on saatu Kimi Ferrarille ja Matxi perääntyy. :nope:Matxi sanoi:Mutta oliko se ykköspaikka edes se Ferrarin paikka? Täytyy muistaa että tällä kaudella tallien MM:ää on johtanut koko ajan vain ja ainoastaan yksi tiimi. Ja se ei ole Maranellon tiimi se.
En minä ole Kimiä pois Ferrarilta vaatimassa. Helvetti soikoon, en ole. McLarenin touhuille on saanut itkeä 14 vuotta - toivottavasti ei enää koskaan.patriot sanoi:Matxi oli itse "Kimi Ferrarille" kampanjan johtomies! Nyt sitten on saatu Kimi Ferrarille ja Matxi perääntyy. :nope:
Ei ehkä kannata vielä vedellä johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen. Tiukka kausi tulossa. :thumbup:
Mitäs Ferrarin pohjalle on tehty? - ei ole osunut mun silmiin että fian uudet mittaustavat olisi johtanut toimenpiteisiin sen enempää Ferrarilla kuin BemarillakaanFelix sanoi:Ferrarin vauhti näyttää hävinneen pohjan muutosten myötä.
Pöh.. kolmas sija ja Kimillä on enemmän pisteitä kun koskaan tässä vaiheessa kautta...Ade sanoi:Aikamoista shokkihoitoa monille tämä Mäkin kaksoisvoitto. Massan suoritus sai varmasti Sennan kääntymään haudassaan.