Malesian GP

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Hyvä kisa, pakko olla tyytyväinen schumin ajoon, en olis uskonu että noilla renkailla jotka ruupenssilläki suli alle niin hyvin ajettu ja tuotu auto maaliin vielä pisteille, joka asteella helvetin hyvä kuski, voi olla tärkeitä pisteitä nämäki. Pistetilanne menee ristiin kuten vähän kaavailtiin.

vermula

Well-known member
Schumi saa kiittää onneaan että on pisteillä :thumbup:

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
WoPe sanoi:
Hyvä kisa, pakko olla tyytyväinen schumin ajoon, en olis uskonu että noilla renkailla jotka ruupenssilläki suli alle niin hyvin ajettu ja tuotu auto maaliin vielä pisteille, joka asteella helvetin hyvä kuski, voi olla tärkeitä pisteitä nämäki. Pistetilanne menee ristiin kuten vähän kaavailtiin.
Tulihan siinä jo jotain WoPe-tyylistä. Paina paina. :D:D

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
PekPoy sanoi:
Odotan innolla, miten WoPe saa käännettyä Kimin rengasrikon miehen omaksi syyksi. :thumbup:

Ferrari pelasi mysteerisen "tankkausongelman" avulla Schumin Rubensin ohi, hienoa Ferrari!
Sori, oon kääntäny jo, oon jo pitemmän aikaa sanonu et minkä helvetin takia mies ajaa kanttareiden yli oudoissa mutkissa, ensinnäkin pomppiminen on aina perseestä ja australias meni ilmanottoaukko ja nyt rengas, eikös se oo vähä pepusta ;D

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
gnz sanoi:
No huh huh mitä puhetta.

Nämä asiat jokainen näkee tietysti omalla tavallaan, eikä ole olemassa mitään oikeaa vastausta, mutta kyllä minun mielestäni F1 kaipaa taistelua ja kuskeja pitää kannustaa siihen, eikä antaa keppiä.
Mun mielestä kuskeja ei pidä kannustaa puolustamaan paikkaansa ihan niin viimeiseen asti kuin Fisico tuossa tai Schumi Australiassa. Jos renkaiden yhteen paukuttelu sallitaan, niin ennemmin tai myöhemmin joku lähtee lentoon. Olisihan Fisichellallakin ollut vielä paikkansa hyödyntää radan leveyttä ja valita eri linja ulos mutkasta ja sitä kautta kokeilla suoralla uudestaan. Webber ajoi mielestäni hyvin ja jätti jopa sisäkaarteeseen tilaa jos näin oikein.

Observer

Well-known member
Tod.näk. Sgumi voittaa MM:n näillä kahdella pojolla mitä täältä sai mukaan.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
ml sanoi:
Ferrariliput ei liehu jostain syystä.
Veikkaan että johtuu siitä että ferrari ei menestynyt täällä?

Nojoo se huumoriosuudesta, vähän paremman lauseyhdistelmän tuohon olisi saanut tehtyä, olis ollu huvittavampi.