EiOberfeldwebel sanoi:Oliko Nickin eka podium sija?
Unkaris 1982 nick otti ekan poodiumin..Oberfeldwebel sanoi:Oliko Nickin eka podium sija?
Tulihan siinä jo jotain WoPe-tyylistä. Paina paina.WoPe sanoi:Hyvä kisa, pakko olla tyytyväinen schumin ajoon, en olis uskonu että noilla renkailla jotka ruupenssilläki suli alle niin hyvin ajettu ja tuotu auto maaliin vielä pisteille, joka asteella helvetin hyvä kuski, voi olla tärkeitä pisteitä nämäki. Pistetilanne menee ristiin kuten vähän kaavailtiin.
Sori, oon kääntäny jo, oon jo pitemmän aikaa sanonu et minkä helvetin takia mies ajaa kanttareiden yli oudoissa mutkissa, ensinnäkin pomppiminen on aina perseestä ja australias meni ilmanottoaukko ja nyt rengas, eikös se oo vähä pepusta ;DPekPoy sanoi:Odotan innolla, miten WoPe saa käännettyä Kimin rengasrikon miehen omaksi syyksi. :thumbup:
Ferrari pelasi mysteerisen "tankkausongelman" avulla Schumin Rubensin ohi, hienoa Ferrari!
vituttaako kun kimis ei pärjänny vaikka oli ziljoona kertaa parempi auto ku schumilla?PekPoy sanoi:Tulihan siinä jo jotain WoPe-tyylistä. Paina paina.
Mun mielestä kuskeja ei pidä kannustaa puolustamaan paikkaansa ihan niin viimeiseen asti kuin Fisico tuossa tai Schumi Australiassa. Jos renkaiden yhteen paukuttelu sallitaan, niin ennemmin tai myöhemmin joku lähtee lentoon. Olisihan Fisichellallakin ollut vielä paikkansa hyödyntää radan leveyttä ja valita eri linja ulos mutkasta ja sitä kautta kokeilla suoralla uudestaan. Webber ajoi mielestäni hyvin ja jätti jopa sisäkaarteeseen tilaa jos näin oikein.gnz sanoi:No huh huh mitä puhetta.
Nämä asiat jokainen näkee tietysti omalla tavallaan, eikä ole olemassa mitään oikeaa vastausta, mutta kyllä minun mielestäni F1 kaipaa taistelua ja kuskeja pitää kannustaa siihen, eikä antaa keppiä.
sama ku barrilla, bridget oli kyl pahin pettymys aikakausiin, ei sulanu michut vaan bridget sittenkin.vermula sanoi:Schumilla aivan sliksit takarenkaat
Lisää tätä!WoPe sanoi:vituttaako kun kimis ei pärjänny vaikka oli ziljoona kertaa parempi auto ku schumilla?
Veikkaan että johtuu siitä että ferrari ei menestynyt täällä?ml sanoi:Ferrariliput ei liehu jostain syystä.