Tää olikin ihan uutta tietoa. Mä kun luulin, että Nick keskeytti 2000 unkarin ja otti sen ekan podiuminsa seuraavana vuonna Brasiliassa.WoPe sanoi:Unkaris 2000 nick otti ekan poodiumin..
kesti aika kauan että tuli vastaus sulta, luulin et kehittelet jotain antischumia mut aika köyhäks jäiPekPoy sanoi:Lisää tätä!
Luultavasti... FIA muuttaa sääntöjä siten että vähiten pisteitä saanut voittaa MM:n...tai jotain... Go Alonso!Observer sanoi:Tod.näk. Sgumi voittaa MM:n näillä kahdella pojolla mitä täältä sai mukaan.
Joo joskus on vaihteeks kiva kuunnella uutta tietoa, katoin kellosta aikaa koska tulee vineVilperi sanoi:Tää olikin ihan uutta tietoa. Mä kun luulin, että Nick keskeytti 2000 unkarin ja otti sen ekan podiuminsa seuraavana vuonna Brasiliassa.
Lausahdus tuli mieleen siitä, kun näytettiin poistuvaa Ferrarifania lippua tiukasti pitäen kiinni.WoPe sanoi:Veikkaan että johtuu siitä että ferrari ei menestynyt täällä?
Nojoo se huumoriosuudesta, vähän paremman lauseyhdistelmän tuohon olisi saanut tehtyä, olis ollu huvittavampi.
Vaikka itse laativat neRusina sanoi:Tifosi-foorumilla jo heitetty esiin epäreilut ja puolueelliset sääntöuudistukset syyllisiksi tilanteeseen
Ja foorumin osote?Mutku sanoi:Vaikka itse laativat ne
seli seliWoPe sanoi:Joo joskus on vaihteeks kiva kuunnella uutta tietoa, katoin kellosta aikaa koska tulee vine
En usko, koska Shumacher ei voittaisi mestaruutta tuolloin todennäköisestimustavihannes sanoi:Luultavasti... FIA muuttaa sääntöjä siten että vähiten pisteitä saanut voittaa MM:n...tai jotain... Go Alonso!
Mikä tulee?WoPe sanoi:Joo joskus on vaihteeks kiva kuunnella uutta tietoa, katoin kellosta aikaa koska tulee vine
hmm... Nickin eka podiumpaikka oli Brasilia 2001. 2000 Heidfeld ei ottanut ainoatakaan pistettä.Originally posted by WoPe
Unkaris 2000 nick otti ekan poodiumin..
Bahrainis on jo kikkoja mukana, pari kisaa ni ferrarit voittaa \o/thInk sanoi:Nyt on Ferrarin korkea aika ottaa kepulikonstit käyttöön! Niitä pitää käyttää NYT HETI tai muuten on jo liian myöhäistä!
Johan niillä on. Montakohan kilsaa ne tämänkin GP:n aikana rajattomasti testasivat?thInk sanoi:Nyt on Ferrarin korkea aika ottaa kepulikonstit käyttöön! Niitä pitää käyttää NYT HETI tai muuten on jo liian myöhäistä!
http://www.tifosi-club.comWoPe sanoi:Ja foorumin osote?
suomalaiset on kateellista kansaa ni en jaksais tommosta juksaamista
Höh, enää ei pääse lukemaan ilman tunnusta :frown:Rusina sanoi:
Wau, en tiennykkää tommosesta, taidan liittyäRusina sanoi:http://www.tifosi-club.com
Uudet rengassäännöt olivat tehty Ferraria vastaan ..
Kukaan ei muista kauden 2003 tapahtumia