Malesian GP

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Mclaren jatkaa ikävästi perinteitä Jos ei auto ole surkea ja epäluotettava niin sitten tehdään itse homma mahdollisimman vaikeaksi virheillä.Mika Häkkinen voisi kertoa asiasta paljon enemmän....

mn97

Banned
Black Leopard sanoi:
Mclaren jatkaa ikävästi perinteitä Jos ei auto ole surkea ja epäluotettava niin sitten tehdään itse homma mahdollisimman vaikeaksi virheillä.Mika Häkkinen voisi kertoa asiasta paljon enemmän....
Itse epäilen vahvasti, että kyseessä on tallin sisäinen salaliitto. Siellä on joku joka ei kestä suomalaisten menestystä. Yllättävän paljon niitä ongelmia tosiaan on ollut.

Felix

Well-known member
Miksi täällä ei ole suurta haloota siitä, että Rubens vie Schumia kuin märkää rättiä :thumbup: Pisteet 8-2...

Ja mitä tulee tuohon Kimi vs Monty kinaan niin jokainen varmaan käsittää että ilman rengasrikkoa Kimi olisi ollut Montya kokoajan edellä aika-ajoista lähtien ruutulipulle asti(hitaammalta aika hyvä suoritus, vai mitä Törni? :D )

Viimeksi muokattu:

Törni

Well-known member
Felix sanoi:
Miksi täällä ei ole suurta haloota siitä, että Rubens vie Schumia kuin märkää rättiä :thumbup: Pisteet 8-2...
Tai niin kuin paskaämpäriä. Tai niin kuin ajaa ympyrää sen ympäri silmät kiinni. Tai niin kuin voittaisi sen kuusnolla vaikka housut kintussa.

Tällaisia kielikuvia olen kuullut pääsääntöisesti ainoastaan yritettäessä kuvata omaa mielipidettä Kimin ylivoimasta Montoyan suhteen. Voimasuhteita toisinpäin, tai muiden kuskien välillä, on lähes poikkeuksetta tarkasteltu täälläkin analyyttisemmalta pohjalta ilman maailmaojasyleileviä kielikuvia.

En tiedä mikä on johtanut siihen että nimenomaan Kimin suorituksia Montoyan suhteen pitää ryydittää varsin värikkäillä kielikuvilla. Ilmeisesti siihen on olemassa huutava tarve ;)

Calvin

Well-known member
Törni sanoi:
Calvin:

"Kuinka tuo mainitsemasi 40 sekunnin ero jäi kilpailun loppuun asti voimaan on hiukan mystisempi juttu, enkä nyt heti osaa sanoa mistä se johtuu"

;)
Käypä lukemassa editoitu viestini. Homma olikin aika selvä sittenkin, piti vain kaivella vähän lisää. :)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Nopeus-keskusteluun vielä sellainen lisä, että jos joku lähtee eri taktiikalla liikkeelle. Toinen 3 pysähdyksellä ja toinen 2 pysähdyksellä.

Todennäköisesti ensiksi mainittu on suurimmaksi osaksi jälkimmäistä nopeampi. Mutta onko tarpeeksi paljon nopeampi selviää vasta pysähdysten jälkeen/kisan jälkeen.

Eikä edes saman tallin kuskeista voi ulkopuolinen F1-katsoja ihan aukottomasti sanoa kumpi on nopeampi.

On se vaan niin, että koko kisa pitää katsoa. ;)