Black Leopard
Pantera negra
Mclaren jatkaa ikävästi perinteitä Jos ei auto ole surkea ja epäluotettava niin sitten tehdään itse homma mahdollisimman vaikeaksi virheillä.Mika Häkkinen voisi kertoa asiasta paljon enemmän....
Itse epäilen vahvasti, että kyseessä on tallin sisäinen salaliitto. Siellä on joku joka ei kestä suomalaisten menestystä. Yllättävän paljon niitä ongelmia tosiaan on ollut.Black Leopard sanoi:Mclaren jatkaa ikävästi perinteitä Jos ei auto ole surkea ja epäluotettava niin sitten tehdään itse homma mahdollisimman vaikeaksi virheillä.Mika Häkkinen voisi kertoa asiasta paljon enemmän....
Tai niin kuin paskaämpäriä. Tai niin kuin ajaa ympyrää sen ympäri silmät kiinni. Tai niin kuin voittaisi sen kuusnolla vaikka housut kintussa.Felix sanoi:Miksi täällä ei ole suurta haloota siitä, että Rubens vie Schumia kuin märkää rättiä :thumbup: Pisteet 8-2...
Käypä lukemassa editoitu viestini. Homma olikin aika selvä sittenkin, piti vain kaivella vähän lisää.Törni sanoi:Calvin:
"Kuinka tuo mainitsemasi 40 sekunnin ero jäi kilpailun loppuun asti voimaan on hiukan mystisempi juttu, enkä nyt heti osaa sanoa mistä se johtuu"