Italioaanot saivat taas lisävahvistusta sille teorialle, että Kimi on kova poika rikkomaan autoja. Eihän tuo voi muusta johtua. :eek!:lfb sanoi:. On se vaan kumma. Ja taas Coulthardilla kesti maaliin asti.
Luin jostain että rataturvamiesten ensisijainen tehtävä on hoitaa kuski välittömästi pois hortoilemasta rata-alueelta. Kuski voi olla sekavassa tilassa onnettomuuden tai vain keskeyttämisfiilisten vuoksi ja siksi ohjausta poistumisreitille annetaan sananmukaisesti kädestä pitäen.DeepBlue sanoi:Miksi ihmeessä noiden tyyppien pitää tulla roikkumaan hihaan kiinni?!?
Onko se pelkkää sattumaa vai onko Kimin kohdalla mahdollisesti Kimin omasta tahdosta otettu suurempi riski?lfb sanoi:On se vaan kumma. Ja taas Coulthardilla kesti maaliin asti.
Joo noinhan se on. Oikeastaan sen tiesinkin mutta pitäisi kai sitä ymmärtää ettei fiilikset ole parhaimmillaan keskeytyksen jälkeen ja tarvitseeko sitä kädestä ottaa kiinni? Eikö voi vaan sanoa että "TÄNNEPPÄIN" :wink:Tehomylly sanoi:Luin jostain että rataturvamiesten ensisijainen tehtävä on hoitaa kuski välittömästi pois hortoilemasta rata-alueelta. Kuski voi olla sekavassa tilassa onnettomuuden tai vain keskeyttämisfiilisten vuoksi ja siksi ohjausta poistumisreitille annetaan sananmukaisesti kädestä pitäen.
Minä taas varmistuin siitä, että Renault kuuluu tällä kaudella kolmen parhaan joukkoon. Jos Alonson aika-ajo olisi eilen onnistunut yhtä hyvin kuin se onnistui pyörähdykseen asti, niin Alonso olisi todennäköisesti ollut tänään pallilla. Tällä hetkellä nokkimisjärjestys on mielestäni Ferrari, Renault, Williams, BAR ja McLaren.belated sanoi:Muutenkin tais Renault näyttää todellisen tasonsa. Panis'n kruisailu oli huvittavaa Ja mielenkiinnolla odotan mitä ongelmia Rubensin autossa oli tällä kertaa.
Melko vähiin ovat puheenaiheet nyt jääneet.DeepBlue sanoi:Joo noinhan se on. Oikeastaan sen tiesinkin mutta pitäisi kai sitä ymmärtää ettei fiilikset ole parhaimmillaan keskeytyksen jälkeen ja tarvitseeko sitä kädestä ottaa kiinni? Eikö voi vaan sanoa että "TÄNNEPPÄIN" :wink:
Sanoisin tohon, että todennäköisesti Kimi on DC:tä huomattavasti nälkäisempi kuljettaja. Kimiä ei kiinnosta taistella sijoista 5-12, eikä tämä luota siihen että muut keskeyttävät edeltä. (jos siis auto ei olisi kilpailukykyinen taistelemaan paremmista sijoista ).Hurmurisija sanoi:Onko se pelkkää sattumaa vai onko Kimin kohdalla mahdollisesti Kimin omasta tahdosta otettu suurempi riski?
Kylläpä haluaisin nähdä sinut Kimin tilalla taistelemassa ensin edes kohtalaisen hyvästä sijoituksesta ja sitten vähän ennen maalia kun moottori hajoais, tulisin sun hihaan roikkumaan ku nousisit autostas!!! Olis se kiva nähdä kuinka itse reagoisit!Siankarlo sanoi:Nolo temppu kimmeliltä.Olis ratavalvoja edes tuppannu kimittäjää kunnolla turpaan .KÄYTÖSTAVAT !
Jaa-a. Niinhän sitä sanotaan ettei kuski pysty konetta rikkomaan, mutta nykyään kun vaihtaminenhan on taas kuskista kiinni niin ehkä Kimi ajoi niin kovaa kuin ikinä pystyi ja DC taas alkoi säästelemään jo kun tilanne rauhottui.Hurmurisija sanoi:Onko se pelkkää sattumaa vai onko Kimin kohdalla mahdollisesti Kimin omasta tahdosta otettu suurempi riski?
Shammy sanoi:Harmittaa Webberin suorituskin jonkin verran, oisin toivonu sitä palkintopallille.
Ihme tuuria kun
1.) lähdössä tippuu 15 sijaa
2.) rengas puhkeaa
3.) saa varikon ylinopeudesta läpiajorangaistuksen
4.) ajaa ulos, eikä saa autoaan liikkeelle enää hiekalta
Sehän on mukavaa, että vikoja ilmenee monipuolisesti, niin ei suunnittelupuolenkaan tarvitse keskittyä vain yhteen ongelmaan.Tehomylly sanoi:Jahas.
Kimin mukaan syypää keskeytykseen olikin vaihdelaatikko eikä mursun V8.
panisin köröttelyt ja massan nurmikonleikkuu ehdottamasti kärkeenOlga sanoi:Jonesin Ruupeneita odotan vesi kielellä! :thumbup: