ettelbruck
Well-known member
.
Viimeksi muokattu:
Toi Kiewit-Airfield on ollut suljettuna vuosikymmeniä ja nykyinen kenttä on avattu 1969. Malmi on ollut lentokenttäkäytössä yhtäjaksoisesti suunnilleen koko olemassaolonsa ajan.Törni sanoi:Muutaman minuutin googletuksen jälkeen löytyi Belgiasta vuonna 1909 rakennettu edelleen toimiva kenttä (Kiewit-Airfield).
Loistava ehdotus, Suomen Grand Prix keskelle Helsinkiä!WebSlave sanoi:Sääli, ettei noin keskellä kaupunkia olevaa kenttää voi hyödyntää autourheilukäyttöön. Tuohon saisi vähäisillä muutostöillä näppärän pikku lisän Suomen kilpailukalenteriin. Sellainen muistikuva minulla on, että autokilpailuja olisi Malmilla joskus käytykin.
90-luvun puolivälissä ainakin kahtena vuonna, rata tosin ei ollut ihan piirretynlainen...WebSlave sanoi:Sellainen muistikuva minulla on, että autokilpailuja olisi Malmilla joskus käytykin.
Tuo minun piirtämäni vaatisi muutamaan kohtaan uutta tietä, joten ei mikään ihme.ettelbruck sanoi:90-luvun puolivälissä ainakin kahtena vuonna, rata tosin ei ollut ihan piirretynlainen...