Portsari, heh. Vesku tervehtii jo ovelta, että mitä laitetaan.Ilmoittautuminen ajoissa tietää hylkäystä näistä ajoista.
Passikuvasi on toimitettu portsarille tiedoksi.
Portsari, heh. Vesku tervehtii jo ovelta, että mitä laitetaan.Ilmoittautuminen ajoissa tietää hylkäystä näistä ajoista.
Passikuvasi on toimitettu portsarille tiedoksi.
Onneksi ei ole ajankohta viikkoa myöhemmin.....Olispakin ajankohta tälle viikko myöhemmin niin saattaisin pistäytyä..
Tässä ohjeistuksessa on kaksi perustavalla tavalla väärässä olevaa olettamaa:Hauskaa möötteä. Tampere on kaunis kaupunki ja näkymät koskenvarrella ovat sellaisia että on tullut ulkomaisille kolleegoillegin esiteltyä.
Jos on aikaa, niin tourinki Pispalanharjulla on jo spetsiaali extraa. Munkkikahvit harjulla näkötornilla selvittävät mukavasti nupiskoa.
Tässä vaiheessa tavallinen turisti haluaa jo Näsinneulaan ja tulee sitten totaalisen torvet alas.
Muistakaa siis pitää turisteista huoli! Mihinkään thaihierontaan ei sitten mennä!
Voit tuplata tän, sillä minäkin olen tulossa Tampereelle viikkoa myöhemmin!Onneksi ei ole ajankohta viikkoa myöhemmin.....
Ei välttämättä, sä sentäs osaat käyttäytyäVoit tuplata tän, sillä minäkin olen tulossa Tampereelle viikkoa myöhemmin!
Mut hei Jonilla on nyt "nainen" joka pitää miehen ruodussa.Ei välttämättä, sä sentäs osaat käyttäytyä
"on" ja "nainen"Mut hei Jonilla on nyt "nainen" joka pitää miehen ruodussa.
Ainakin se on (toistaiseksi vielä) sentään tapaamassa ko. naista eikä jää pelkäksi nettiseurusteluksi. Ero saattaa tulla jopa ihan livenä.Mut hei Jonilla on nyt "nainen" joka pitää miehen ruodussa.
Niin, jos se nainen vielä edes tietää tapaamisestaAinakin se on (toistaiseksi vielä) sentään tapaamassa ko. naista eikä jää pelkäksi nettiseurusteluksi.
Vapaalla? Ei kai.Agendapostausta?
On.Joko mulla tai kouvolla on harhoja.
Höpsis. Uskon lujasti teoriaan siitä että sekä markoj:llä että kouvolla on harhoja.Tai sitten ToXiCiTyn viesti poistui välistä.