Maria De Villotan onnettomuus ja kuolema

Razor

Well-known member
Niinpä. Mutta toisaalta, kai se sit on tosi kuulia jos heti on hokannut mistä tapaus johtui...
Kunhan heitin pienen piikin ylläpidon suuntaan, kun lätkäisivät varoituksen siitä, että sanoin aikaisemmin ketjussa, että todennäköisesti vika on ollut kuskin. :cool:

Missään nimessä onnettomuus ei ole mitenkään naurun asia yms.

JVR

Banned
Mahtaako De Villota muistaa onnettomuudesta mitään? Jos kuski ite pystyisi valaisemaan mitä siinä tapahtui ja miksi.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kunhan heitin pienen piikin ylläpidon suuntaan, kun lätkäisivät varoituksen siitä, että sanoin aikaisemmin ketjussa, että todennäköisesti vika on ollut kuskin. :cool:

Osui ja upposi. Mistä tiesit, että kaikki moderaattorit ovat oikeasti neulatyynyjä?

Varoitus ei tosin tullut siitä kun sanoit, että vika on todennäköisesti kuskin, vaan siitä, minkä kuljettajan ominaisuuden epäilit onnettomuuden aiheuttaneen.

Mangelo

Well-known member
Eikös se vika ollut alunperin kuskin tasan sukupuolessa?

Käsistä olisi voinut sanoa jotain tai puusilm.. eikun ei oikein siitäkään.

jjv

Arschloch
Osui ja upposi. Mistä tiesit, että kaikki moderaattorit ovat oikeasti neulatyynyjä?

Varoitus ei tosin tullut siitä kun sanoit, että vika on todennäköisesti kuskin, vaan siitä, minkä kuljettajan ominaisuuden epäilit onnettomuuden aiheuttaneen.
Eikös se vika ollut alunperin kuskin tasan sukupuolessa?

Käsistä olisi voinut sanoa jotain tai puusilm.. eikun ei oikein siitäkään.
:nope:
...sitä, joka vanhoja muistelee.

Laatikkokauha

Well-known member
Ei sillä että toisin tähän jankutukseen mitään uutta, mutta tässä ohessa täysin irrallinen video, joka osoittaa että focus (ei se auto) täytyy olla aina mukana.

http://youtu.be/7PGr80Kdo_A?t=53s

Tässäkin topicissa asia on jo monesti mainittu, mutta vaikka syy on 99,9% todennäköisyydellä ollut kuljettajan, ja täten inhimillinen, on tämä joillekin mahdoton yhtälö ymmärtää. Asia olisi paljon helpompi sisäistää, jos syypäänä olisi ollut tekninen vika tai jokin muu, ei-inhimillinen voima. Ikäään kuin "kasvoton pahuus".

Menipäs taas mitäänsanomattomaksi aivoripuliksi. Toivottavasti edes linkki viihdyttää.

ohjeah

Well-known member
Mahtaako De Villota muistaa onnettomuudesta mitään? Jos kuski ite pystyisi valaisemaan mitä siinä tapahtui ja miksi.
Sinänsä vaikka muistaisikin, niin saattaahan tuo onnettomuus tulevaisuudessa(kin) olla Marialle sen verran arka paikka, että ei tule siitä liiemmin julkisuudessa höpöttelemään. Jäi kumminkin elinikäiset vakavat fyysiset vammat ja loppuelämä aika lailla uusiksi.

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Tässäkin topicissa asia on jo monesti mainittu, mutta vaikka syy on 99,9% todennäköisyydellä ollut kuljettajan, ja täten inhimillinen, on tämä joillekin mahdoton yhtälö ymmärtää. Asia olisi paljon helpompi sisäistää, jos syypäänä olisi ollut tekninen vika tai jokin muu, ei-inhimillinen voima. Ikäään kuin "kasvoton pahuus".
Kyse ainakin minun kohdallani on siitä, että minua jotenkin häiritsee, että tapahtumille, varsinkin tällaisille täysin selittämättömille "freak accidenteille" ensimmäiseksi lähdetään hakemaan syyllisiä. Tapaus on murheellinen, ja se on päällimmäisenä mielessä. Perimmäinen syy voi olla kuljettajan nappulavirheessä (tjmv.), mutta se on ainakin minulle varsin sivuseikka. Ikäviä asioita tapahtuu joskus, ja ne ovat ihan yhtä ikäviä riippumatta siitä mistä ne johtuivat.

Aikanaan, kun tapahtumien kulku on saatu selvitettyä ehkä joitain asioita muutetaan, ehkä ei. Mutta tällaisista tapauksista on aina mahdollisuus ottaa jollain tapaa opiksi. Jos jotain opittavaa on (ja tällä viittaan siihen, ettei ihan kaikkea millään voida ottaa huomioon koskaan).

-Edit- Olisiko vastaava onnettomuus voinut tapahtua jollekin aktiivikuskeista? Ehkä, emme tiedä.

Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Vedit täysin mauttoman ja ala-arvoisen kommentin vakavaan aiheeseen ja nyt heittelet täällä jotain hevonvitun piikkejä saamasi varoituksen vuoksi? Huikee nero.

Rip3

Well-known member
Sijainti
Vaasa
Vedit täysin mauttoman ja ala-arvoisen kommentin vakavaan aiheeseen ja nyt heittelet täällä jotain hevonvitun piikkejä saamasi varoituksen vuoksi? Huikee nero.
On myös karu totuus ettei kommentti ollut mitään muuta kuin mauton. Mauttomat ja paskat kommentit ovat edelleen sallittuja suomenlain mukaan. Kommenttisi huikee nero on minulle loukkaavampi kuin sukupuolen arvioiminen. Toinen yleisti ja sinä menet henkilökohtaisuuksiin. Jos et pysty todistamaan neroutta syyllistyt kunnianloukkaunseen ja sitten vielä arvostelet toista väärien mielipiteiden takia, tämä on todellista neroutta..

Ehkä jonain päivänä totuus tuodaan julki = ihminen joka autoa ajoi onnistui painamaan startti järjestelmän päälle. Syyllistynkö nyt kaikkien kuljettajien panetteluun, kun jätin sukupuolen mainitsematta niin joku voi nyt sitten loukkaantua miestenkin puolesta, kun ihminen x räpelsi autolla ja aiheutti onnettomuuden itse?

WebSlave

Trackman
On myös karu totuus ettei kommentti ollut mitään muuta kuin mauton. Mauttomat ja paskat kommentit ovat edelleen sallittuja suomenlain mukaan. Kommenttisi huikee nero on minulle loukkaavampi kuin sukupuolen arvioiminen. Toinen yleisti ja sinä menet henkilökohtaisuuksiin. Jos et pysty todistamaan neroutta syyllistyt kunnianloukkaunseen ja sitten vielä arvostelet toista väärien mielipiteiden takia, tämä on todellista neroutta..
Laittomuudesta ei kai kukaan ennen sinua mitään maininnutkaan? Foorumien tapakulttuuri ja säännöt ovat kuitenkin (yleensä ja myös F1-Forumilla) lakia tiukempia.

Neroksi nimittäminen ei oikein täytä kunnianloukkauksen tunnusmerkkejä, vaikka itsessään valheellinen väittämä olisikin. Väärien mielipiteiden arvostelu taas on tietysti täysin sallittua ja keskustelupalstoilla varsin normaalia, itsekin juuri sitä tuossa harrastat, ainakin epäsuorasti.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Ehkä jonain päivänä totuus tuodaan julki = ihminen joka autoa ajoi onnistui painamaan startti järjestelmän päälle. Syyllistynkö nyt kaikkien kuljettajien panetteluun, kun jätin sukupuolen mainitsematta niin joku voi nyt sitten loukkaantua miestenkin puolesta, kun ihminen x räpelsi autolla ja aiheutti onnettomuuden itse?
Tottakai tarkoitin, että siinäpä vasta tavallista taulapäätä vähän osmompi kaveri, kun täytyy vängätä päivänselvää asiaa. Mutta eipä vielä mitään, kun maisteri itse tulee paikalle sekoilemaan. Että ihan todellisen tarpeen näit alkaa tätä vääntelemään teoriatason lässynpaskahöpötyksellä? Taidat olla ns. tyhmä jätkä. *report bad post*

Razor

Well-known member
Ei tähän voi muuta sanoa kuin, että olen pahoillani, että menin veikkailemaan mahdollista syytä onnettomuuteen. :eek:

Jos tämän onnettomuuden olisi ajanut mies niin olisiko sitten voinut spekuloida mahdollista kuskin ajovirhettä onnettomuuden syyksi?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ei tähän voi muuta sanoa kuin, että olen pahoillani, että menin veikkailemaan mahdollista syytä onnettomuuteen. :eek:

Jos tämän onnettomuuden olisi ajanut mies niin olisiko sitten voinut spekuloida mahdollista kuskin ajovirhettä onnettomuuden syyksi?
Voitaisiinko koittaa keskustella ilman tätä sukupuolikorttia? Vaikka Maria olisikin itse virheen tehnyt, ei hän sitä tehnyt siksi, että hänellä on vagina.

VilleH

Banned
Sijainti
Kuopio
Voitaisiinko koittaa keskustella ilman tätä sukupuolikorttia? Vaikka Maria olisikin itse virheen tehnyt, ei hän sitä tehnyt siksi, että hänellä on vagina.
suattopa vaikka tehhäkkii. Mistäs sitä tietää mitä se siel touhus ? jos sinne meni vaikka hiekkaa ja piti ottaa pois...

edit: anteeks tämä on vakavaa

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
suattopa vaikka tehhäkkii. Mistäs sitä tietää mitä se siel touhus ? jos sinne meni vaikka hiekkaa ja piti ottaa pois...

edit: anteeks tämä on vakavaa
Eipä näytä edes varoittelut joillekin tepsivän. Kai sitä rankkuakin saa, jos oikein tieten tahtoen sitä haluaa.